محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

همه ی تغییرات جدید siri در iOS 15

منتشر شده در ۹ مرداد , ۱۴۰۰
دسته‌بندی : نقد و بررسی
تغییرات جدید siri

تغییرات جدید siri

مدت هاست که کاربران گوشی های آیفون منتظر تغییرات جدید siri هستند. در iOS 15 می توان شاهد این تغییرات اساسی سیری بود. هم چنین در آینده امکان درخواست آفلاین از سیری فراهم می شود. این مقاله از سایت اپل فا همه‌ی تغییرات جدیدی که سیری در iOS 15 اعمال خواهد کرد را مانند پشتیبانی آفلاین از درخواست ها، بهبود اشتراک گذاری و … در اختیارتان قرار می دهیم، شما هم برای آگاهی از این تغییرات لطفا همراه ما باشید.

سیری حرف های شما را بهتر درک می کند

در تغییرات iOS 15، تشخیص صدا در سیری و درک فرمان کاربر بهبود یافته و سیری بیشترین ارتباط با مخاطب را خواهد داشت. شخصی سازی صدا روی دستگاه از طریق Apple Neural Engine فعال شده و در آیفون و آیپد در دسترس خواهد بود. زبان های جدیدی به منظور ارتباط بیشتر با کاربران، مانند زبان های آلمانی (آلمان)، انگلیسی (استرالیا، کانادا، هند، انگلستان، ایالات متحده)، اسپانیایی (اسپانیا، مکزیک، ایالات متحده)، فرانسوی (فرانسه)، ژاپنی (ژاپن)، چینی ماندارین (سرزمین اصلی چین) و کانتونی (هنگ کنگ) به سیری اضافه خواهد شد.

امکان پشتیبانی آفلاین سیری

بسیاری از درخواست های Siri در iOS 15 را می توان به صورت آفلاین مدیریت کرد. Siri می تواند تایمرها و آلارم ها را ایجاد و غیرفعال کند. همچنین توانایی راه اندازی برنامه ها، کنترل کردن پخش صدا و دسترسی به تنظیمات را دارد. هم چنین شرکت اپل از امکان پردازش و اشتراک گذاری پیام ها در siri خبر می دهد.

به کمک سیری هر آنچه که دوست دارید را به اشتراک بگذارید

به کمک سیری هر آنچه که دوست دارید را به اشتراک بگذارید ( تغییرات جدید siri )

وقتی با موارد جالبی مانند عکس، فیلم، آهنگ یا پادکست مواجه می شوید و قصد اشتراک گذاری آن ها با دوستانتان را دارید، می توانید از Siri کمک بگیرید. در مواردی که به کمک سیری امکان اشتراک گذاری آن وجود ندارد، مانند یک اسکرین شات گرفته شده از پیام ها می توانید به سیری بگویید که “این عکس را برای [نام شخص] بفرست” سپس  Siri  آن درخواست را تایپ کرده و ارسال می کند. امکان اشتراک گذاری از طریق سیری، برای Apple Music ،Apple News ،Maps ،web pages و … کاربرد دارد.

به کمک سیری هر آنچه که دوست دارید را به اشتراک بگذارید ( تغییرات جدید siri )

سرتان شلوغ است؟ از سیری بخواهید پیام دهد!

هنگامی که مشغول به انجام کاری هستید مثلا در هنگام رانندگی، یکی از مخاطبانتان با شما تماس می گیرد و شما قادر به پیام دادن نیستید، می توانید از سیری درخواست کنید از پیام های از قبل آماده شده آیفون مانند (من در راه هستم) به مخاطب شما ارسال کند.

سرتان شلوغ است؟ از سیری بخواهید پیام دهد! ( تغییرات جدید siri )

سیری به شما نیز می تواند اعلام کند

Siri هنگام استفاده از ایرپاد می تواند تماس ها و پیام های دریافتی را به شما اعلام کند. در نسخه iOS 15، سیری می تواند Notification های بیشتری را نیز اعلام کند. همچنین هنگامی که ایرپاد به آیفون متصل است Siri می تواند به طور خودکار اعلان های Time Sensitive را اعلام کند.

سیری به شما نیز می تواند اعلام کند ( تغییرات جدید siri )

پیشنهادات Siri به Safari نیز راه پیدا کرد

سیری می تواند محتواها و وب سایت هایی که شما روزانه از آن ها بیشترین بازدید را دارید، تشخیص داده و سایت های مشابه آن را در صفحه اول safari به شما پیشنهاد دهد.

افزایش زبان های گفتاری سیری

صداهای موجود در Apple Neural Engine در ios 15 به سوئدی، دانمارکی، نروژی و فنلاندی افزایش پیدا کرده است. همچنین اپل یک پشتیبانی ترکیبی از زبان انگلیسی و زبان هندی را در این نسخه اضافه کرده است.

کدام آیفون ها قابلیت ارتقا به ios 15 را دارند؟

کدام آیفون ها قابلیت ارتقا به ios 15 را دارند؟ ( تغییرات جدید siri )

آیفون ۱۲ پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ مینی

• آیفون SE 2020

• آیفون ۱۱ پرو مکس

• آیفون ۱۱ پرو

• آیفون ۱۱

• آیفون XS مکس

• آیفون XS

• آیفون XR

• آیفون ایکس

• آیفون ۸ و ۸ پلاس

• آیفون ۷ و ۷ پلاس

• آیفون SE و ۶ اس و ۶ اس پلاس قادر به ارتقا این نسخه نیستند.

سخن پایانی

در گوشی های آیفون و آی پد، سیری نقش بسیار مهمی دارد. می توان آن را به دستیار شخصی کاربر تشبیه کرد. کار با سیری بسیار راحت بوده و هرکاری را که شما اراده کنید، انجام می دهد. در ios 15 تغییرات بسیار پرکاربردی در سیری اعمال شده است که کاربران آیفون بسیار آن را درخواست کرده بودند. متاسفانه در این آپدیت هم با این که چندین زبان به سیری اضافه شده است، باز هم زبان فارسی جزو آن ها نبود. البته شما با تسلط به زبان انگلیسی می توانید از سیری درخواست کنید.شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز آیفون،خرید آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس از فروشگاه اپل فا روی لینک کلیک کنید 

منبع : macrumors.com

مقالات پینهادی : 

راه حل جلوگیری از کانکت شدن خودکار ایرپاد به سایر دستگاه ها

۳ روش جالب کنترل مک با اپل واچ

ترفند ترجمه و کپی پیست متن روی عکس

نحوه استفاده از Touch ID در مک

امنیت و اپل آیدی شما

بهترین لوازم جانبی آیفون اپل

۲۰ ترفند اپل واچ که باید بدانید !

بهترین لوازم جانبی مک بوک اپل

چگونه مدل اصلی آیفون خود را شناسایی کنیم؟