محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

Apple Watch 7 | اپل واچ سری ۷

Apple Watch 7 | اپل واچ سری ۷

امروزه یکی از سری های اپل واچ که غوغایی در بین طرفداران اپل کرده است سری ۷ اپل واچ است در ادامه سعی داریم به صورت جامع و کامل مشخصات اپل واچ سری 7 را خدمت شما بازگو کنیم.

ساعت‌های هوشمند با توجه به کارآیی‌هایی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، در حال محبوب شدن میان کاربران تلفن‌های همراه هستند. اپل واچ سری 7 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند حال حاضر بازار می‌باشد که توسط شرکت اپل در سال 2021 به همراه محصولاتی مانند آیفون ۱۳ پرومکس و آیفون 13 پرو عرضه شده است. جدیدترین سری ساعت‌های هوشمند شرکت اپل با تغییرات کلی و جزئی نسبت به سری پیش خود توانست دل بسیاری از طرفداران ساعت هوشمند را به دست آورد. برای داشتن یک خرید هوشمندانه با در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

خرید اپل واچ سری ۷ اپل فا

معرفی مشخصات اپل واچ سری ۷

با عرضه شدن اپل واچ سری ۷ در سال 2021، بسیاری از کاربران و منتقدین مدعی بودند که این ساعت تغییرات زیادی نسبت به سری پیش خود نداشته است، اما همچنان سری 7 جدیدترین و بهترین محصول شرکت اپل است. این سری از ساعت‌های هوشمند شرکت اپل به نسبت نسل پیش خود دارای یک صفحه Retina بزرگ‌تر هست، همچنبن داراب حاشیه دایره‌ای شکل و عملکردی بهتر می‌باشد.
در حالی که اپل واچ سری ۷ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند حال حاضر دنیای ساعت‌های هوشمند است و از تمامی قابلیت‌ها مانند میزان اکسیژن خون و ویژگی Always-on display بهره می‌گیرد، برای کسانی مناسب است که قصد دارند بهترین ساعت هوشمند بازار را خریداری کنند. افرادی که قصد دارند گزینه ارزان‌تری را در نظر بگیرند، می‌توانند به سراغ خرید اپل واچ se بروند.
از طرفی دیگر اگر از سرمایه پایینی برخوردار هستید، می‌توانید به جای خرید اپل واچ Series 7 به سراغ خرید سری‌های پایین‌تر مانند اپل واچ سری 3 بروید. این گزینه می‌تواند جایگزین مناسب برای اپل واچ سری ۷ با قیمت 399 دلار باشد. البته که ویژگی‌های کم‌تری به نسبت سری 7 دریافت می‌کنید که تمامی این ویژگی‌ها قابل حس شدن هستند اما متحمل هزینه کمتری نیز خواهید شد.

در ادامه مطلب اپل واچ سری ۷، برخی از مشخصات این ساعت هوشمند بی‌نظیر را بررسی می‌کنیم.

معرفی برخی از مشخصات اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری 7 در ابعاد مختلفی عرضه شده است که در این سری به نسبت سری پیش کمی‌ بزرگ‌تر شده است. شرکت اپل در هر دو سایز خود یک میلی‌متر بزرگ‌تر به نسبت سری پیش خود، اپل واچ مورد نظر را منتشر کرده است. برخی از مشخصات اپل واچ سری ۷ به شرح زیر هستند:

مدل های اپل واچ سری ۷

خرید اپل واچ سری 7 به چه افرادی توصیه می‌شود؟

خرید اپل واچ سری ۷ به افرادی توصیه می‌شود که قصد دارند از بهترین و به‎‌روزترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت ساعت‌های هوشمند بهره‌مند شوند. قیمت این سری از اپل واچ‌ها شاید در ابتدا بالا به نظر برسد، اما با توجه به این کیفیت بی‌نظیری دارد، مانند قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3، قیمت macbook pro و قیمت اپل واچ با محصولات بی‌کیفیت بازار متفاوت است. بنابراین اگر به دنبال بهترین کیفیت در میان ساعت‌های هوشمند بازار هستید، خرید اپل واچ سری 7 بسیار به شما پیشنهاد می‌شود.

بررسی اپل واچ سری 7؛ محصولی جذاب متناسب با سلامتی و کارهای روزمره

همانطور که پیش از این نیز گفته شده، امروزه شما می‌توانید اپل واچ سری 7 را در دو اندازه 41 و 45 میلی‌متری تهیه کنید. این دو سایز حدود یک میلی‌متر بزرگ‌تر از سری پیشین اپل واچ‌ها هستند. درست مانند سری ششم اپل واچ‌ها، اپل واچ سری 7 از سرامیک و آلومینیوم ساخته شده است که کیفیت ساخت آن را تضمین می‌کند.
مدل جدید سری ساعت‌های هوشمند شرکت اپل با توجه به این که حاشیه‌های باریک‌تری دارد، صفحه به مراتب بزرگ‌تری از سری پیش خود دارد. بهبودهای مناسبی نیز در زمینه رابط کاربری اپل واچ Series ۷ صورت گرفته است که به لطف صفحه نمایش بزرگ‌تر می‌باشد.

این سری از ساعت‌های هوشمند اپل نیز از تکنولوژی LTPO استفاده می‌کنند که باعث می‌شود تا شما بتوانید در تمامی حالات اطلاعات مورد نظر را بر روی صفحه اپل واچ مشاهده کنید.
مقاومت اپل واچ سری 7 به نسبت اپل واچ سری 6 با توجه به استفاده شدن از گلس ضد خش در جلوی ساعت، داشتن گواهی IP6X و مقاومت 50 متری در زیر آب بیشتر شده است. این سری از ساعت‌های هوشمند شرکت اپل از سری 6، حدود 33 درصد زودتر شارژ می‌شوند. این قابلیت می‌تواند شما را در کارهای روزانه خیلی کمک کند. با تنها هشت دقیقه شارژ کردن اپل واچ سری 7، تا هشت ساعت زمان ردیابی خواب یا همان Sleep tracking time داشته باشید.

قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از اپل پی و … همچنان هستند

اپل واچ سری 7 درست مانند نسل‌های پیش خود از برخی قابلیت‌ها مانند پشتیبانی از اپل پی و برقراری تماس اضطراری پشتیبانی می‌کند. شما همچنین می‌توانید با پرداخت قیمت اپل واچ سری ۷، از ویژگی‌هایی مانند اطلاع از میزان اکسیژن خون، ردیابی خواب، ECG و تشخیص صدای بلند بهره‌مند شوید.
مشخصات اپل واچ Series 7 با رنگ‌های متنوعی به طرفداران ارائه شد. امروزه شما می‌توانید این ساعت هوشمند را در پنج رنگ تهیه کنید. این رنگ‌ها شامل رنگ آبی تیره (Midnight)، Starlight که رگه‌های زرد مانند دارد، سبز، آبی و قرمز تهیه کنید. شرکت اپل همچنان در حال تولید و عرضه ساعت‌های هوشمند خود با به مدل‌های نایک و هرمس است.

قیمت اپل واچ سری ۷ اپلفا

نقد جدیدترین ساعت هوشمند شرکت اپل

منتقدین و سایت‌های معتبر مختلفی معتقد هستند که اپل واچ سری 7 بهترین ساعت هوشمند اپل است که قابلیت‌های بهتری نسبت به سری ششم خود دارد. با وجود این که برخی از سایت‌های تغییرات اپل واچ را قانع‌کننده نمی‌دانند که افراد از سری شش با سری هفت بروند.
با این وجود برخی دیگر از سایت‌های معتبر معتقد هستند که اپل واچ سری 7 ارزش خرید بالایی دارد و تمامی کاربران محصولات اپل باید آن را تهیه کنند. بنابراین اگر پیش از این نسبت به خرید آیفون اقدام کرده‌اید، یک اپل واچ سری ۷ نیز برای استفاده از قابلیت‌های بهتر تهیه کنید. با ما همراه شوید تا نقد برخی از سایت‌های معتبر را مرور کنیم.

PCMag می‌گوید: صفحه بزرگ‌تر، اپل واچ سری ۷ را به بهترین ساعت هوشمند تبدیل کرده است

PCMag یکی از سایت‌های معتبر در زمینه محصولات دیجیتالی است که محصول جدید شرکت اپل را تحسین کرده است. این سایت علاوه بر این که نمایشگر ساعت‌های هوشمند اپل را تحسین کرده است، قابلیت‌های دیگری را مانند پیشرفت در کیفیت ساخت و شارژدهی بهتر نیز بسیار ارزشمند دانسته. این ساعت معتقد است که اپل با انتشار اپل واچ سری 7 به جایگاه خود در میان ساعت‌های هوشمند رسیده است.
با وجود این که سایت PCMag یک سری ایرادات را مانند شارژدهی یک روزه باطری از ساعت هوشمند اپل گرفته است، اما همچنان اعلام می‌کند که نقاط ضعف اپل واچ سری 7 کاملا قابل چشم‌پوشی می‌باشد و ویژگی‌های مثبت آن خیلی بیشتر هستند. پرداخت قیمت اپل واچ سری ۷، بهترین گزینه برای دارندگان آیفون است.

Cnet می‌گوید: تنها اندکی پیشرفت نسبت به نسل قبل

Cnet یکی دیگر از سایت‌های معتبر نقد است که اعتقاد دارد سری هفتم از ساعت‌های هوشمند شرکت اپل تغییرات خیلی کمی نسبت به سری پیش خود داشته است. این ساعت اعتقاد دارد اپل باید این سری از ساعت‌های هوشمند خود را 6S نام‌گذاری کند. Cnet معتقد است افرادی که سری پنج یا قبل ساعت هوشمند اپل را استفاده می‌کنند، سریعا به سری 7 ارتقا دهند، اما کسانی که اپل واچ سری 6 دارند، چیز زیادی از دست نمی‌دهند.

Gizmodo می‌گوید: راحت‌تر از قبل مشاهده کنید

Gizmodo سری هفتم از ساعت‌های هوشمند اپل را بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار اعلام کرده است. این نسل از سری اپل واچ در قیاس با سری‌های پیش خود پیشرفت‌های مناسبی داشته است. این سایت نیز ایرادات جزئی مانند شارژدهی کم باطری از اپل واچ سری ۷ گرفته است.
Gizmodo نیز درست مانند سایت‌های نقد دیگر می‌گوید که اگر از سری‌های پیشین اپل واچ مانند پنج یا چهار استفاده می‌کنید، سریعا نسبت به پرداخت قیمت اپل واچ سری ۷ اقدام کنید، اما برای ارتقا از نسل شش به هفت، اختیاری است و می‌توانید تا سری 8 صبر کنید. البته که Gizmodo قابلیت‌های جذابی و سنسورهای جدیدی را در اپل واچ سری 7 تحسین کرده است.

مقایسه اپل واچ سری ۷ اپل فا

Tom’s Guide می‌گوید: کاربردی‌ترین ساعت هوشمند دنیا را خریداری کنید

همانطور که از تیتر مشخص است، Tom’s Guide سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل را به شکل خاصی ستایش می‌کند. با این حال نیز این سایت معتقد است با وجود نمایشگر و صفحه نمایش بهتر، اپل واچ سری ۷ توانسته است به لقب بهترین ساعت هوشمند تاریخ دست پیدا کند.
سایت Tom’s Guide نمایشگر باکیفیت، صفحه کلید کاربردی QWERTY و شارژر مغناطیسی را به عنوان بهترین ویژگی‌های سری هفتم اپل واچ می‌شناسد. به همین دلیل است که این سایت اپل واچ سری 7 را بهترین و کاربردی‌ترین ساعت هوشمند حال حاضر می‌داند.

بررسی طراحی ساخت اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری 7 طراحی ساخت زیبایی دارد، که نسبت به سری پیش خود لبه‌هایی گرد و ظاهری مربع مانند دارد. این سری از محصولات اپل دو سایز جدید دارد که مناسب دست زنان و مردان می‌باشد. طراحی اپل واچ سری ۷ توانسته است میان طرفداران باعث محبوبیت هر چه بیشتر ساعت‌های هوشمند اپل شود.
وزن جدیدترین ساعت‌های هوشمند شرکت اپل، از 32 تا 51.5 گرم می‌باشد که متناسب با نوع و سایزی که انتخاب می‌کنید، متغیر است. ساعت‌های هوشمند اپل که از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند، از نسخه‌های دیگر این ساعت هوشمند سنگین‌تر هستند. وزن سری هفتم اپل واچ‌ها تنها کمی‌ بیشتر از سری اپل واچ‌های 6 هستند.
یک تاج دیجیتالی در بالا تمامی نسخه‌های اپل واچ سری 7 وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید امور مختلفی را مانند اسکرول کردن انجام دهید. همچنین یک دکمه کوچک بر روی اپل واچ شما وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به اپل پی، سرویس‌های اضطراری و دیگر امکانات دسترسی داشته باشید.
تاج دیجیتالی به کار گرفته شده در سری هفتم اپل واچ‌های شرکت بزرگ اپل، از بازخورد لمسی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به کاربر یک حس مکانیکی هنگام اسکرول کردن یا کنترل دیگر ویژگی‌های اپل واچ می‌دهد. در نظر داشته باشید که تاج دیجیتالی یا همان Digital Crown با توجه به نسخه‌ای که خریداری می‌کنید، متفاوت است. مدل‌هایی که از قابلیت LTE پشتیبانی می‌کنند، یک خط قرمز حول تاج دیجیتالی خود دارند تا نشان‌دهنده قابلیت LTE باشند.

بررسی رنگ‌ها و متریال‌های استفاده شده در جدیدترین سری اپل واچ

اپل واچ سری ۷ یا همان جدیدترین ساعت‌های هوشمند شرکت اپل، با استفاده از سه متریال آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم ساخته شده است. اگر جزو افرادی هستید که قیمت محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد 3 در اولویت اول قرار دارد، باید بدانید که مقرون به صرفه‌ترین نسخه از اپل‌ واچ‌ها از آلومینیوم ساخته شده‌اند. در حالی که مدل‌هایی که از تیتانیوم ساخته شده‌اند، گران‌ترین نسخه‌های اپل واچ سری 7 هستند.
در مدل‌های مقرون به صرفه یا همان آلومینیومی، شرکت اپل چهار رنگ را به دنیا معرفی کرد که شامل رنگ‌های سبز، آبی، آبی تیره یا همان Midnight و Starlight می‌شوند. مدل‌های اپل واچ سری ۷ که از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند در رنگ‌های نقره، طلا و گرافیت عرضه شده‌اند. گران‌ترین مدل‌های جدیدترین ساعت هوشمند اپل که از تیتانیوم ساخته شده‌اند، در رنگ‌های طبیعی که شامل نقره‌ای و مشکی هستند، منتشر شده‌اند.
مدل‌های مقرون به صرفه ساعت‌های هوشمند اپل صد در صد از آلومینیوم بازیافت شده تولید شده‌اند که سبک و ارزان هستند. در حالی که مدل‌های فولادی سنگین‌تر هستند و برای استفاده روزانه طراحی شده‌اند و نه فعالیت‌های ورزشی خاص.
مدل‌های تیتانیومی اپل‌ها مقاومت بالای فولاد ضد زنگ را در کنار وزن کم‌تر و ظاهری زیباتر ارائه می‌کنند. بر خلاف مدل‌هایی که با استفاده از فولاد ساخته شده‌اند، گران‌ترین مدل ساعت‌های هوشمند اپل، دارای رنگی تیره‌تر و مات‌تر است.

مشخصات اپل واچ سری ۷ اپل فا

بررسی میزان مقاومت اپل واچ‌های سری 7

اپل واچ‌های سری 7 در ارزان‌ترین مدل خود نسبت به سری پیش، 50 درصد قطورتر هستند که نشان‌دهنده مقاومت بالای سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل است. نسخه‌هایی از اپل واچ که از تیتانیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند، شیشه جلویی آن‌ها از جنس کریستال یاقوت کبود (Sapphire crystal) درست شده است که مقاومت بیشتری به نسبت سری‌های آلومینیومی دارند. بنابراین مدل‌های گران‌تر اپل واچ سری ۷ در برابر خط و خش مقاومت بیشتری دارند و مناسب استفاده روزانه هستند.
یکی از دلایل بالا بودن قیمت اپل واچ سری 7 داشتن گواهی IP6X است که این ساعت هوشمند را به یک گزینه مناسب در تمامی محیط‌ها مانند دریا و صحرا تبدیل کرده است. این سری ساعت‌های هوشمند شرکت اپل همچنان از قابلیت WR50 ضد آب نیز پشتیبانی می‌کنند. جالب است بدانید که تنها بخشی که نیاز به هوا دارد تا بتواند صدا تولید کند، یعنی اسپیکرهای اپل واچ، رطوبت را به خود می‌گیرند و سپس با تکنولوژی ویبره‌ای که درون آن‌ها قرار گرفته است، تمامی رطوبت را از بین می‌برد.
با توجه به این که اپل واچ سری ۷ تا 50 متر زیر آب ضد آب می‌باشد، کاربران می‌توانند هنگام شنا کردن در دریافت یا استخر از آن بدون نگرانی استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که استفاده از اپل واچ تنها در فعالیت‌های ساده در آب مانند شنا کردن می‌باشد. به عبارت دیگر نمی‌توانید هنگام اسکی آب از این ساعت‌های هوشمند استفاده کنید.

بررسی قابلیت محبوب Always-On Display

همانطور که گفته شد صفحه‌های نمایشگر اپل واچ سری 7 با توجه به کوچک‌تر شدن حاشیه‌ها و بزرگ‌تر شدن یک میلی‌متری صفحه، قابلیت محبوب Always-On Display را بیش از پیش محبوب کرده است. با توجه به این ویژگی‌ شما می‌توانید اطلاعاتی مهمی را بر روی صفحه تماشا کنید، بدون این که صفحه کاملا مشکی شود. البته اپل با به کارگیری تکنولوژی LTPO توانسته است مصرف باطری این قابلیت را تا حد امکان پایین بیاورد.
صفحه نمایش اپل واچ سری ۷ در صورت پایین بودن دست کاربر، نور خود را کم‌تر می‌کند تا مصرف باطری را به حداقل برساند. لمس کردن صفحه یا بلند کردن دست توسط کاربر می‌تواند روشنایی کامل را دوباره به صفحه برگرداند. از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که اپل به کار گرفته است تا بتواند شارژدهی اپل واچ را بیشتر کند، این است که نرخ نوسازی صفحه را از 1 تا 60 متغیر کرده است.
با وجود صفحه نمایش بزرگ‌تر جدیدترین سری اپل واچ، چندین قابلیت دیگر در رابط کاربری به این ساعت‌های هوشمند اضافه شده است تا استفاده از آن راحت‌تر شود. وجود دو سایز بزرگ‌تر فونت، بزرگ‌تر شدن آیکون منو و نرم‌افزارها و یک کیبورد QWERTY جدید که امکان تایپ بهتری را به کاربر می‌دهد، از این تغییرات هستند.

آیا اپل واچ سری ۷ قیمت مناسبی دارد؟

اپل واچ سری 7 قیمت‌های متفاوتی با توجه به اندازه و قابلیت‌های خود دارند. جدیدترین سری اپل واچ شرکت اپل می‌تواند حسابی در کارهای روزانه و سلامتی شما نقش مفیدی داشته باشد، در صورتی که قصد دارید با قیمت اپل واچ سری ۷ این بخش را مطالعه کنید:

بررسی اپل واچ سری ۷

پاسخ به سوالات متداول درباره قیمت اپل واچ سری ۷

در این بخش از مطلب قصد داریم به چندین سوال پرتکرار شما پیرامون قیمت اپل واچ سری 7 پاسخ دهیم.

قیمت اپل واچ سری 7 از چه مقدار شروع می‌شود؟

قیمت اپل واچ سری 7 از 399 دلار شروع می‌شود.

قیمت اپل‌های سری ۷ به چه دلیل متفاوت است؟

اپل واچ سری 7 قیمت‌های متفاوتی دارد که با توجه به متریال ساخته شده و قابلیت‌های آن متفاوت هستند.

چرا قیمت اپل واچ سری ۷ درست شده از تیتانیوم بسیار بالا است؟

اپل واچ سری ۷ تیتانیوم قیمت بالا‌تری نسبت به دیگر نسخه‌های به دلیل مقاومت بیشتر دارد.

با خرید اپل واچ سری 7، سلامتی خود را تضمین کنید

با پیشرفت تکنولوژی تمامی کاربران موبایل‌های هوشمند به ویژه دارندگان آیفون ، نیاز دارند تا کارهای روزمره خود را راحت‌تر انجام دهند در حالی که سلامتی خود را نیز حفظ کنند. به همین دلیل اپل اقدام به تولید ساعت‌های هوشمندی کرده است که با توجه به کیفیت ساخت و قابلیت‌های متعددی که دارند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.
اپل واچ‌های شرکت اپل به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند حال حاضر دنیا شناخته می‌شوند. وجود رابط کاربری بی‌نظیر، کیفیت ساخت بالا، دقت بالا در نشان دادن اطلاعاتی مانند میزان کالری سوزانده شده و ده‌ها قابلیت دیگر که با خرید اپل واچ می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. خرید اپل آیدی و خرید ایرپاد پرو یا آیپد پرو 2021 از دیگر محصولات سایت ما است
قیمت اپل واچ سری ۷ مانند قیمت آیفون 13 و محصولات دیگر اپل با دیگر محصولات متفاوت است، اما کیفیت فوق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین همین حالا از جدیدترین سری ساعت‌های هوشمند اپل خریداری کنید و از تمامی ویژگی‌های بهره‌مند شوید.

شما میتوانید اطلاعات دقیق و قیمت روز دلار Apple Watch Series 7 را از سایت Apple ملاحظه کنید.