محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

آموزش ساخت اپل آیدی با اپل فا

منتشر شده در ۲۹ فروردین , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش اپل آیدی
ساخت اپل آیدی

آموزش ساخت اپل آیدی؛ یکی از مهم‌ترین اقدامات پس از خرید محصولات اپل

یکی از مهم‌ترین اقدامات پس از خرید محصولات شرکت اپل، این است که پس از خرید آن نسبت به ساخت یا خرید اپل آیدی اقدام نمایید. این شماره که در شرکت اپل به ثبت برسد، به نوعی می‌تواند هویت شما را در شرکت اپل ثبت کند. با خرید اپل آیدی می‌توانید از ویژگی‌های متعددی بهره‌مند شوید که شامل استفاده از نرم‌افزارهای مختلفی مانند آی‌تونز می‌شود. در نسخه‌های جدید آی او اس برای این که بتوانید اپل آیدی خود را ایجاد کنید، باید یک شماره تلفن خارجی معتبر ارائه کنید؛ اگر قصد دارید با آموزش ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن همراه و با تلفن همراه آَشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

اپل آیدی چه ویژگی‌هایی برای کاربران دارد؟

آموزش ساخت اپل آیدی یکی از اولین آموزش‌هایی است که پس از خرید یکی از محصولات شرکت اپل مانند آیفون 13 نرمال باید مطالعه کنید. در این قسمت ویژگی‌های اپل آیدی را برای کاربران تازه وارد معرفی می‌کنیم تا به اهمیت آموزش ساخت اپل آیدی پی ببرند.

با مطالعه آموزش ساخت اپل آیدی، متوجه خواهید شد که با استفاده از ساخت اپل آیدی، می‌توانید به سرویس‌ها و پلتفرم‌های مختلفی دسترسی داشته باشد. البته با عمل کردن به آموزش ساخت اپل آیدی از قابلیت‌های دیگری مانند ذخیره شدن ایمیل‌ها و رمزهای عبور، ذخیره شدن مخاطبین و جزئیات امنیتی برخوردار می‌شود. برخی از نرم‌افزارهایی که تنها با ساخت اپل آیدی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید به شرح زیر است:

  • اپ استور
  • آی‎تونز
  • فیس‌تایم
  • آی‌مسیج
  • فایند مای
  • آی‌کلود

ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن چگونه است؟

در این قسمت از مطلب آموزش ساخت اپل آیدی قصد داریم شما را با نحوه ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن همراه را معرفی کنیم. این روش چند سالی است که به دلیل تغییرات اپل در فرم ساخت اپل آیدی، به روش پیچیده‌ای تبدیل شده‌ است. زیرا در فرم ساخت اپل آیدی شما نیاز دارید تا شماره تلفن همراه خود را نیز وارد کنید و با وجود تحریم‌های علیه ایران، نمی‌توانید شماره تلفن خود را ثبت کنید.
با توجه به این موضوع ساخت اپل آیدی نیاز به روشی دیگری دارد تا ایرانیان نیز بتوانند از آن برای خرید محصولات اپل استفاده کنند.

مراحل اولیه ساخت اپل آیدی

در این بخش از مطلب آموزش ساخت اپل آیدی شما را با مراحل اولیه ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن همراه آشنا می‌کنیم. برای این کار باید از نرم‌افزار قدیمی آی‌تونز استفاده کنید. برای انجام این کار باید از ورژن 12.10.5.12 آی‌تونز استفاده کنید.
پس از نصب نسخه گفته شده از نرم‌افزار آی‌تونز در منوی بالا صفحه بر روی تب Account بروید و گزینه Sign In را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه بر روی ساخت یک اکانت جدید کلیک کنید تا یک صفحه ساخت اپل آیدی برای شما باز شود.
در ادامه این بخش از مطلب آموزش ساخت اپل آیدی گفته شده است که: باید در فرم‌های خواسته شده تمامی اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد نمایید. در نظر داشته باشید که ایمیلی که وارد می‌کنید به عنوان آیدی شما در شرکت اپل یا همان شناسه اپل آیدی شناخته می‎‌شود. حتما توجه کنید که به ایمیل خود دسترسی دارید. کشور خود را بر روی United States قرار دهید و در صورت نیاز به اطلاعاتی مانند آدرس و کد پستی، می‌توانید از سایت‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید.
پس از اتمام مراحل بالا باید به سه سوال امنیتی اپل آیدی خود پاسخ دهید، این سه سوال کمک می‌کنند تا امنیت اکانت شما را تا حد امکان بالا برود. پس از پاسخ دادن به تمامی سوالات بر روی گزینه بعدی کلیک کنید. در بخش بعدی مطلب آموزش ساخت اپل آیدی با مراحل پایانی آشنا می‌شوید.

مراحل پایانی آموزش ساخت اپل آیدی

پس از اتمام تمام مراحل گفته شده به صورت موفقیت آمیز یک کد تایید برای ایمیل شما ارسال می‌شود که حاوی یک کد شش رقمی است. شما می‌توانید با وارد کردن کد تایید شش رقمی، ایمیل خود را به عنوان شناسه اپل آیدی ثبت کنید. پس از تایید شدن ایمیل شما، وارد صفحه‌ای می‌شود که اطلاعات اپل آیدی شما را به صورت خلاصه نشان می‌دهد.
در نظر داشته باشید در صورتی که در مراحل آخر نرم‌افزار آی‌تونز از شما درخواست کرد که از قابلیت Two-Step Authentication استفاده کنید، حتما آن را Skip کنید. زیرا در صورت فعال کردن این گزینه باید یک شماره تلفن همراه خارجی در سایت ثبت کنید.

ساخت اپل آیدی با شماره تلفن خارجی معتبر چگونه است؟

در این بخش از مطلب آموزش ساخت اپل آیدی با نحوه ساخت اپل آیدی با شماره تلفن آشنا می‌شویم. برای این که بتوانید یک اپل آیدی با تمامی اطلاعات مورد نیاز ایجاد کنید، باید به سایت رسمی شرکت اپل مراجعه نمایید. برای این کار باید یک آدرس جعلی از سایت‌های خارجی داشته باشید، یک شماره تلفن همراه در کشورهای خارجی داشته باشید. توجه داشته باشید که این شماره تلفن باید معتبر و تنها متعلق به شما باشد. به همین دلیل استفاده از شماره مجازی اصلا پیشنهاد نمی‌شود.
پس از این که از داشتن تمام اطلاعات لازم برای داشتن یک اپل آیدی معتبر اطمینان حاصل کردید، به سایت appleid.apple.com مراجعه نمایید و بر روی گزینه Create Your Apple ID کلیک کنید. اطلاعات خود را مانند آموزش ساخت اپل آیدی بدون شماره وارد می‌کنید. تنها در یک مرحله نیاز دارید تا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و کدی که برای آن شماره ارسال می‌شود را وارد کنید.

تبدیل شدن به یک کاربر تمام عیار شرکت اپل با داشتن اپل آیدی

اپل آیدی درست مانند شناسه هویت افراد در شرکت اپل است که مانند یک شماره ملی افراد عمل می‌کند. این آیدی تنها مختص شما است و قابلیت‌های متعددی مانند دسترسی به نرم‌افزارها و پلتفرم‌های مختلفی مانند آی‌کلود و آی‌مسیج را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید بدون شماره تلفن همراه این اکانت را برای خود ایجاد کنید یا با شماره تلفن معتبر در سایت رسمی اپل، اپل آیدی خود را ایجاد کنید. با این حال برخی از افراد قصد دارند با خرید اپل آیدی از یک روش مطمئن برای داشتن اپل آیدی استفاده کنند. می‌توانید همین الان نسبت به خرید اپل آیدی اقدام نمایید.
در صورتی که با پرداخت قیمت آیفون به ویژه قیمت آیفون 13 مالک یکی از تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل هستید، پیشنهاد می‌شود نسبت به پرداخت قیمت macbook pro و قیمت اپل واچ اقدام نمایید. خرید ایرپاد پرو برای افرادی که روزانه از هدست زیادی استفاده می‌کنند و می‌خواهند یک هدست باکیفیت و مقاوم داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

مقالات پیشنهادی اپل فا: