محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

تغيير صداي زنگ اپل واچ | آیا امکان تغییر دادن رینگ‌تون ساعت هوشمند اپل وجود دارد؟

منتشر شده در ۳۱ مرداد , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش اپل واچ
تغيير صداي زنگ اپل واچ

آگاهی کلی درباره ساعت‌های هوشمند اپل و تغییر صدای زنگ اپل واچ همان طور که می دانید ساعت‌ های هوشمند بخشی از زندگی روزانه بیشتر کاربران هستند، آن‌ها با ساعت خود سلامتی بدنشان را بررسی می‌کنند، به تماس‌های تلفنی و پیامک‌ها پاسخ می‌دهند. این گجت به خوبی توانسته است در زندگی کاربران جای بگیرد و فعالیت‌ های روزانه آن‌ها را ساده‌تر کند. ساعت‌های هوشمند شرکت اپل به نام اپل واچ عرضه می‎شوند که جدیدترین سری آن، اپل واچ سری 7 است. این ساعت هوشمند رینگ‌تون خاصی دارید که تقریبا تمامی کاربران آیفون با آن آشنا هستند. با وجود این که این صدای زنگ خیلی دل‌نشین باشد، اما بسیاری از کاربران تمایل دارند آن را تغییر دهند اگر جزو این افراد هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آیا امکان تغيير صداي زنگ اپل واچ وجود دارد؟

اپل واچ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند امروزی است که می‌توانید بر روی مچ خود ببندید و از تمام ویژگی‌های خاص آن بهره‌مند شوید. اپل در ساعت‌های هوشمند خود چندین صدای زنگ قرار داده است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پیش از بررسی و پاسخ به سوال آیا امکان تغییر صدای زنگ اپل واچ وجود دارد؟ بهتر است بدانید که می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین اپل‌ فا، از بهترین محصولات اپل مانند آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس ، اپل واچ سری ۷ و آیپد پرو 2021 تنها در چند دقیقه بهره‌مند شوید. به عنوان مثال می‌توانید هم اکنون با پرداخت قیمت ایرپاد ، قیمت ایرپاد 3 ، قیمت اپل واچ ، قیمت MacBook pro و قیمت روز آیفون در اکوسیستم جذاب اپل سرمایه‌گذاری کنید.

برای تغییر صدای زنگ اپل واچ باید در نظر داشته باشید که شما نمی‌توانید از هر فایل صوتی برای صدای زنگ خود استفاده کنید یا به طور کلی این صدا را تغییر دهید. کاربران تنها این قابلیت را دارند که صدای زنگ ساعت هوشمند اپل را شخصی‌سازی کنند.

خیلی از کاربران انتظار دارند که بتوانند با اتصال اپل واچ به آیفون‌شان، بتوانند موزیک مورد علاقه خود را بر روی اپل واچ‌شان قرار دارند. اما اپل همچنان به این درخواست کاربران بی‌اعتنا بوده است. بنابراین شما تنها این قابلیت را دارید که از میان چند رینگ‌تونی که در اختیار دارید، نسبت به تغییر صدای زنگ اپل واچ اقدام کنید.

معرفی روش تغيير صداي زنگ اپل واچ

برای این که بتوانید به لیست موزیک‌های صدای زنگ اپل واچ دسترسی داشته باشید باید مراحلی را طی کنید که در این قسمت از مطلب تغییر صدای زنگ اپل واچ باهم مرور می‌کنیم. در ابتدا شما باید وارد تنظیمات ساعت هوشمند خود شوید. پس از ورود به تنظیمات به پایین لیست اسکرول کنید تا گزینه Sounds & Haptics را مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه وارد یک منوی دیگر می‌شوید که با گزینه‌های مختلفی مانند Adjust volume روبرو می‌شوید. از طریق Adjust volume می‌توانید میزان صدای زنگ اپل واچ‌ تان را تغییر دهید.

Adjust volume و پایین آوردن صدای زنگ اپل واچ برای کسانی مناسب است که صدای زنگ این ساعت‌های هوشمند را خیلی بلند و سرسام‌آور می‌دانند. در این بخش می‌توانید گزینه‌های دیگری را هم مشاهده کنید که در ادامه به بررسی بیشتر آن‌ می‌پردازیم.

بررسی تنظیمات نوتیفیکیشن‌های اپل واچ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توانید از طریق قسمت تنظیمات به آن دسترسی داشته باشید، قسمت اعلانات است. با وصل کردن ساعت هوشمند شرکت اپل به آیفون، می‌توانید تمامی اعلاناتی که در گوشی دریافت می‌کنید را در آیفون خود نیز مشاهده کنید. اما بیشتر کاربران برای این که مطمئن شوند تمامی نوتیف‌های خود را دریافت می‌کنند، باید Notification Indicator را روشن کنند.

Notification Indicator یکی از قابلیت‌های کاربردی اپل واچ است که نوتیفیکیشن‌های خوانده نشده را در اپل واچ برای شما قرمز می‌کند. برای فعال کردن این قابلیت باید به اپلیکیشن Apple watch در آیفون مراجعه کنید. سپس گزینه My Watch را انتخاب کنید و به دنبال گزینه Notifications باشید. با ورود به این قسمت می‌توانید گزینه Notification Indicator را مشاهده کنید. با فعال کردن این ویژگی، مطمئن باشید دیگر هیچ اعلانی را از دست نخواهید داد.

بنابراین با وجود این که نمی‌تواند نسبت به تغییر صدای زنگ اپل واچ اقدام کرد و تنها می‌توان آن را کم و زیاد کردن، اپل قابلیت‌های دیگری را در اختیار کاربران قرار داده است. جالب است بدانید که می‌توانید از طریق اپل‌ فا، نسبت به خرید آی پد ، خرید و قیمت آیفون 13 و خرید ایرپاد پرو و خرید محصولات دیگر اپل مانند اپل واچ SE اقدام کنید.

معرفی نحوه شخصی‌سازی برخی از اعلانات اپل واچ

اپل برای کاربران خود این قابلیت را قرار داده است که بتوانند از طریق آیفون، اعلانات برخی از نرم‌افزارها مانند تقویم را شخصی‌سازی کنند. برای انجام دادن این کار نیز باید به اپ Apple watch در گوشی موبایل خود بروید. در اپ باید گزینه My Watch و سپس Notifications را انتخاب کنید. پس از این در مرحله بعدی برنامه‌ای که تمایل دارید اعلان آن را شخصی‌سازی کنید، انتخاب کنید.

با انتخاب برنامه مورد نظر باید روی گزینه Custom کلیک کنید و تغییرات مورد نظر را در اعلانات برنامه ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که این قابلیت تنها برای برخی از برنامه‌های پیش‍فرض اپل وجود دارد. برای این که بتوانید به طور کلی اعلان‌های دریافتی خود را بی‌صدا کنید، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

  • از طریق اپل واچ به قسمت واچ فیس بروید
  • به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه تنظیمات را مشاهده کنید
  • در این قسمت می‌توانید با انتخاب گزینه Silent Mode که با یک زنگوله مشخص شده است را انتخاب کنید و تمامی اعلانات دریافتی خود را بی‌صدا کنید

خرید آسان جدیدترین محصولات اپل تنها با چند کلیک

ساعت‌های هوشمند در ابتدای دوران تصرف دنیای انسان‌ها قرار دارند. مانند گوشی‌های هوشمند که در ابتدا برای کاربران تازگی داشت، این ساعت‌ها نیز در سال‌های اولیه خود هستند. با وجود این که سال‌های طولانی است که اپل واچ‌های اپل و ساعت‌های هوشمند دیگر در بازار عرضه می‌شوند، اما تا به امروزی در زندگی تمامی کاربران تاثیر نداشتند. با این روند خیلی از کاربران قصد دارند درباره عملکردهای اپل واچ بیشتر بدانند، به عنوان مثال آیا قابلیت تغییر صدای زنگ اپل وجود دارد؟ در جواب این سوال باید گفت که شما نمی‌توانید صدای زنگ ساعت هوشمندتان را تغییر دهید اما می‌توانید صدای آن را کم یا زیاد کنید و همچنین برای برنامه‌های مختلف آن را شخصی‌سازی کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: