محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

تشخیص ایرپاد اصلی | هدست‌ های بی‌ سیم اصل اپل را به راحتی از تقلبی تشخیص دهید

منتشر شده در ۸ شهریور , ۱۴۰۱
تشخیص ایرپاد اصلی

تشخیص ایرپاد اصلی؛ در دام سودجویان نیافتید! محصولات اپل با بهترین متریال‌های موجود ساخته‌ و به دنیا عرضه می‌شوند. این یکی از مهم‌ترین دلایلی است که محصولات این شرکت طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. هدست‌های بی‌سیم این شرکت نیز در میان ایرانیان محبوبیت خاصی دارد. از این رو و به این دلیل که قیمت محصولات اپل کمی بیشتر از محصولات دیگر بازار است، بسیاری از سودجویان سعی دارند تا محصولات جعلی یا همان فیک به مشتریان بفروشند. اما خب همانطور که انتظار می‌رود، این محصولات تفاوت‌هایی با محصولات اصلی دارند. اگر نسبت به این تفاوت‌های آگاه باشید، می‌توانید به صورت هوشمندان خرید کنید. بنابراین برای روش‌های تشخیص ایرپاد اصلی ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

معرفی بهترین روش‌های تشخیص ایرپاد اصلی

خرید ایرپاد اصلی باید به آگاهی کامل نسبت به این محصول شکل بگیرد. البته که خرید از مراجع معتبر فروش محصولات شرکت اپل، احتمال خرید ایرپاد فیک را تا حد امکان کاهش می‌دهد. با این حال داشتن آگاهی نسبت به تفاوت‌های ایرپاد اصلی و فیک، می‌تواند این احتمال را کم‌تر کند. به عنوان مثال اولین نکته‌ای که باید رعایت کنید، این است که جعبه ایرپاد را بررسی کنید.

برای مرحله اول باید تمامی لوازم موجود در جعبه ایرپاد را بررسی کنید. همچنین به دنبال جای ضربه یا حتی غلط املایی بر روی جعبه ایرپاد باشید. زمانی که یکی از موارد گفته شده را مشاهده کردید، به اصل بودن محصول شک کنید. البته پیش از خرید به عکس‌های جعبه ایرپاد نیز یک نگاهی بیاندازید؛ در این صورت می‌توانید یک دید کلی نسبت به شکل جعبه اصل ایرپاد داشته باشید.

پیش از مطالعه ادامه مطلب و بررسی روش‌های تشخیص ایرپاد اصلی، باید بدانید که می‌توانید همین حالا از طریق اپل‌ فا، نسبت به پرداخت قیمت ایرپاد مانند قیمت ایرپاد 3 اقدام کنید. در کنار این محصول اپل، می‌توانید نسبت به خرید ایفون، خرید آیپد ، خرید آیپد پرو و همچنین اپل واچ سری ۷ اقدام کنید. با خرید بهترین محصولات اپل می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را خیلی ساده‌تر کنید.

ایرپاد و کیس این هدست‌ها را با دقت بررسی کنید

یکی از مواردی که باید هنگام خرید هدست شرکت اپل به آن مشکوک شوید، نداشتن جعبه است. اگر فروشنده اعلام کرد که جعبه ایرپاد در دسترس‌ نیست، حتما باید دیگر نکات تشخیص ایرپاد اصلی را با دقت مشاهده کنید. برای این که بتوانید از روی ظاهر ایرپاد تشخیص دهید محصول اصل است یا تقلبی، باید به سایت اپل مراجعه کنید. با مراجعه به سایت رسمی این شرکت، می‌توانید عکس‌ های 360 درجه‎ای از محصولات شرکت اپل مانند ایرپاد (Airpods) مشاهده کنید.

در نظر داشته باشید که تمامی ایرپادهای اپل به رنگ سفید هستند، بنابراین نباید هدست بی‌سیم این شرکت را در رنگ دیگری خریداری کنید. زیرا ایرپادهای مشکی و رنگ‌های دیگر تقلبی هستند و تنها برای زیبایی ظاهری می‌توانند مشتریان را جذب کنند. از دیگر روش‌های تشخیص ایرپاد اصلی از روی ظاهر این هدست، بررسی کیس ایرپاد است.

کیس ایرپادهای اپل را اگر پیش از این دیده باشید، متوجه می‌شوید که کیس‎های ایرپادهای فیک، خیلی متفاوت‌ و بزرگ‌تر از کیس‌های اصلی هستند. اگر این کیس را مشاهده نکردید، نگران نباشید. می‌توانید پیش از خرید در اینترنت جستجو کنید تا با ابعاد و شکل کیس ایرپاد اصلی آشنا شوید. این یکی از مهم‌ترین روش‌های تشخیص ایرپاد اصلی است.

وصل شدن ایرپاد را با آیفون‌تان بررسی کنید؛ از روش‌های تشخیص ایرپاد اصلی

برای تشخیص ایرپاد اصلی، باید نحوه وصل شدن این هدست‌ها با گوشی آیفون را بررسی کنید. هدست‎‌های بی‌سیم شرکت اپل از پردازنده H1 و یا W1 استفاده می‌کنند، اگر توانستید بدون مراجعه به تنظیمات و تنها با باز کردن درب کیس ایرپاد، این هدست را به آیفون‌تان متصل کنید، ایرپاد مورد نظر، اصلی است. البته اگر با باز کردن درب ایرپاد پیغامی برای اتصال مشاهده نکردید، یک بار ایرپادها را شارژ کنید. زیرا ممکن است به دلیل نداشتن شارژ کافی، امکان اتصال را نداشته باشند.

بسیاری از هدست‌های تقلبی که به عنوان ایرپاد اپل تولید و عرضه می‌شوند، نیاز دارند تا با مراجعه به تنظیمات گوشی، به آیفون متصل شوند. اگر فروشنده برای اتصال ایرپاد مورد نظر به شما این روش را پیشنهاد کرد، به اصل بودن محصول شک کنید.

قابلیت‌های ایرپاد پرو را بررسی کنید؛ از روش‌های تشخیص ایرپاد اصلی

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، قیمت محصولات اپل به نسبت دیگر محصولات بازار کمی بیشتر است. یکی از دلایل بالا بودن قیمت، کیفیت ساخت است، دیگر دلیل این موضوع قابلیت‌های خاصی است که با خرید ایرپاد دریافت می‌کنید. به عنوان مثال با خرید ایرپادهای اصل، می‌توانید با دو بار ضربه زدن بر پایه ایرپاد، آهنگ بعدی را پلی کنید. همچنین با سه با ضربه زدن به پایه ایرپاد، می‌توانید موزیک قبلی را پلی کنید.

ویژگی‌های کنترل موزیک در ایرپادهای اصل دیده می‌شود و ایرپادهای فیک ویژگی‌های کنترل موزیک را ندارند. یکی از ویژگی‌های اصلی که در صورت نبودن آن متوجه می‌شوید که ایرپاد مورد نظر اصل نیست، قابلیت تشخیص خودکار گوش است. با توجه به این قابلیت هنگامی که یکی از هدست‌های ایرپاد، موقع پخش موسیقی از گوش شما بیافتد، موسیقی متوقف می‌شود.

بررسی کردن شماره سریال برای تشخیص ایرپاد اصلی

در نهایت یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های تشخیص ایرپاد اصلی این است دکه شماره سریال ایرپاد را در سایت رسمی اپل سرچ کنید. این شماره سریال در داخل جعبه ایرپاد وجود دارد. با مراجعه به این لینک از سایت رسمی اپل، می‌توانید شماره سریال تمامی محصولات اپل را سرچ کنید و در صورت اصل بودن کالا اطلاعات محصول را دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی شماره سریال ایرپاد به سایت رسمی اپل مراجعه نمایید.

خرید ایرپاد اصلی اپل از اپل‌فا

ایرپادهای فیک در بازار امروز خیلی زیادی شده‌اند، بنابراین باید دقت کنید تا ایرپاد فیک نخرید. این هدست‌های بی‌کیفیت اصلا نمی‌توانند جای ایرپادهای اصلی اپل را بگیرند و با خرید آن‌ها عملا پول‌تان را دور ریخته‌اید. برای این که تا حد امکان از خرید ایرپاد تقلبی دوری کنید، باید نکات تشخیص ایرپاد اصلی را در نظر بگیرید. به عنوان نمونه می‌توانید شماره سریال ایرپاد را در سایت رسمی این شرکت سرچ کنید تا متوجه شوید که محصول اصل است یا خیر.

مقالات پیشنهادی اپل فا: