توجه : ارسال کلیه سفارشات ثبت شده تا مورخ 1402/12/27 و شهر تبریز و حومه تا مورخ 1402/12/29 انجام خواهد شد و مابقی سفارشات در مورخ 1403/01/05  و شهر تبریز از 1403/01/02 پردازش و ارسال خواهد شد.

محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

آیفون کار کرده یا اندروید نو | سرمایه‌گذاری در اکوسیستم کدام شرکت بهتر است؟

منتشر شده در ۲ مهر , ۱۴۰۱
آیفون کار کرده یا اندروید نو

خرید ایفون دست دوم، انتخاب مناسبی است؟ خرید یک گوشی هوشمند در دنیایی که رقابت روز به روز در حال نزدیک‎تر شدن است، کمی برای کاربران سخت شده. رقابت میان گوشی‌های هوشمند در سال‌های پیش چندان نزدیک نبود، بنابراین کاربران می‌دانستند که بهتر است کدام گوشی هوشمند را خریداری کنند. آیفون‌ها کیفیت ساخت بالا، دوربین بی‌نظیر و عملکرد پردازشی خیره‌کننده‌ای دارند. اما از آن طرف گوشی‌های سامسونگ نیز، قابلیت شخصی‌سازی عالی، تفاوت مدل‌ها و رنج گسترده قیمتی دارند. اما با این حال خیلی از کاربران خرید آیفون دسته دوم را به یک گوشی اندرویدی نو ترجیح می‌دهند. برای جواب به سوال آیفون کار کرده یا اندروید نو ادامه مطلب را همراه ما باشید.

خرید ایفون دست دوم

چرا کاربران آیفون دسته دوم را به اندروید نو ترجیح می‌دهند؟

هنگامی که دو سیستم عامل محبوب و قدرتمند بازار یعنی آی او اس و اندروید در مقابل هم قرار می‌گیرند، کاربران بیشتری آی او اس را ترجیح می‌دهند. اما آیا واقعا همینطور است؟ یعنی به دلیل سیستم عامل بهتر است که کاربران بیشتر به دنبال آیفون هستند؟ در این بخش از مطلب با مواردی آشنا می‌شوید که سبب شده‌اند، کاربران گوشی‌های شرکت اپل را به نسبت به گوشی‌های شرکت‌های دیگر ترجیح دهند.

پیش از این که دلایل انتخاب آیفون کار کرده یا اندروید نو را بررسی کنیم، بهتر است بدانید که می‌توانید همین حالا از اپل‎فا، بهترین محصولات شرکت اپل را خریداری کنید و از ویژگی‌های بی‌نظیر آن‌ها بهره‌مند شوید. به عنوان مثال خرید آیفون نظیر آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس ، خرید ایپد و خرید ایرپاد پرو به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر شما نیز جزو تازه‌واردان به دنیای گوشی‌های هوشمند اپل هستید، نسبت به خرید اپل آیدی از فروشگاه آنلاین اپل‌فا اقدام کنید. در این صورت می‌توانید تمامی اطلاعات خود را ایمن نگه دارید.

اکوسیستم اپل و خاص شدن خریداران

یکی از مهم‌ترین دلایلی که کاربران تمامی جهان به ویژه کاربرانی ایرانی تمایل زیادی به خرید گوشی‌های هوشمند اپل دارند، اکوسیستم محصولات این شرکت است. محصولات این شرکت را به شیوه‌ای فریبنده وارد دنیای دیجیتالی خود می‌کنند. زمانی که پا به اکوسیستم محصولات اپل بگذارید، متوجه می‌شوید که زندگی در عصر تکنولوژی تا چه میزان می‌تواند شیرین و آسان باشد.

زمانی که خیلی از کاربران تجربه عملکرد محصولات اپل را چشیده باشند، دیگر نمی‌توانند لب به غذای دیگری بزنند. هماهنگی محصولات این شرکت خیلی عالی است و باعث می‌شود زندگی کاربران خیلی روند آسان‌تری را پیش بگیرد. به عنوان مثال کسانی که با پرداخت قیمت محصولات اپل مانند قیمت MacBook pro و قیمت اپل واچ و قیمت آیفون ۱۳ و همچنین خرید آی پد از بهترین محصولات این شرکت برخوردار هستند، می‌توانند فعالیت‌های روزانه خود را خیلی سریع‌تر انجام دهند.

مقایسه ایفون دست دوم با اندروید جدید

احساس خاص بودن خریداران نیز از دلایل دیگری است که کاربران از میان آیفون کار کرده یا اندروید نو ، آیفون را انتخاب می‌کنند. تصور کنید که محصولات شرکت اپل قیمت پایینی داشتند و درصد زیادی از کاربران می‌توانستند این گوشی هوشمند را بخرند. در این صورت آیا گوشی‌های هوشمند اپل باز هم طرفدار داشت؟ احساس خاص بودنی که برند اپل به مشتریان القا می‌کند با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. این احساس خاص بودن نشانه اهمیت شرکت اپل به کاربران خود است. البته این شرکت با موارد دیگری مانند امنیت بالای محصولات، این ارزش را پیش از این نشان داده است.

استفاده از آیفون آسان‌تر از اندروید است؛ از تمایزدهندگان آیفون کار کرده یا اندروید نو

همانطور که پیش از نیز نیز اشاره شد، آیا امکان دارد که یکی از دلایل انتخاب میان آیفون کار کرده یا اندروید نو ، سیستم عامل این دو گوشی هوشمند باشند؟ بله خیلی از کاربران هستند که آی او اس را به هزاران دلیل به اندروید ترجیح می‎‌دهند. البته که این به معنی بد بودن سیستم عامل اندروید نیست. همه ما می‎دانیم که سیستم عامل اندروید در کنار آی او اس، از بهترین سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند هستند و در حقیقت تنها رقبای یکدیگر هستند.

سیستم عامل‌های دو گوشی آیفون کار کرده یا اندروید نو خیلی در حال نزدیک شدن بهم هستند. در جدیدترین نسخه از آی او اس، این سیستم عامل جهش خیلی خوبی برای شخصی‌سازی شدن داشته است. البته که اندروید نیز در حال تقویت امنیت خود است تا بتواند رضایت کاربران را به دست آورد.

با این حال سیستم عامل آی او اس، برای استفاده تمامی کاربران، خیلی آسان‌تر از اندروید است. به عنوان مثال افراد مسن و کودکان، به راحتی می‌توانند از سیستم عامل آی او اس سر در بیاروند. اما خیلی از کاربرانی که با محصولات دیجیتال زیاد کار نمی‌کنند، نتوانستند با اندروید کار کنند.

آپدیت‌های منظم آی او اس واقعا عالی هستند

زمانی که صحبت از آپدیت‌ می‌شود، طرفداران سیستم عامل آی او اس خوشحال می‌شوند، در حالی که دارندگان گوشی‌های اندرویدی ممکن است، دعا کنند که با گوشی آن‌ها سازگار باشد. تازه اگر هم سازگار بود، برای نداشتن باگ دعا خواهند کرد. سیستم عامل آی او اس، به دلیل اهمیت شرکت اپل، آپدیت‎‌های خیلی دقیق و منظمی را دریافت می‌کند. همچنین آپدیت‌های شرکت اپل معمولا خیلی راحت در آیفون‌های مدل پایین‌تر مانند آیفون X قابل دانلود است.

نبرد سیستم عامل iOS با اندروید

امنیت، از عوامل اصلی انتخاب آیفون کار کرده به نسبت اندروید

از دیگر عواملی که می‌تواند باعث سنگین‌تر شدن کفه ترازو آی او اس، در سوال آیفون کار کرده یا اندروید نو باشد، امنیت گوشی‌های هوشمند شرکت اپل است. آیفون‌ها همواره امنیت بیشتری نسبت به گوشی‌های اندروید داشته‌اند. بالا بودن امنیت سیستم عامل ای او اس و همچنین کم بودن بدافزارها و ویروس‌های این سیستم عامل، خیلی از کاربران را از میان آیفون کار کرده یا اندروید نو ، به انتخاب آیفون کارکرده ترغیب می‌کند.

 

آیفون کار کرده یا اندروید نو؛ تصمیم نهایی با شما

آیفون کارکرده، اگر به شکل درستی از آن استفاده شده باشد، همچنان ارزش خرید و سرمایه‌گذاری را دارد. شما هرگز نمی‌بیند که شخصی در فروش گوشی‌های هوشمند شرکت اپل مشکل داشته باشد. زیرا خیلی از کاربران در میان آیفون کار کرده یا اندروید نو ، سریعا آیفون را انتخاب می‌کنند. گوشی‌ها و به طور کلی محصولات شرکت اپل معمولا از بهترین متریال‌های ممکن ساخته می‌شوند، از این رو طرفداران بیشتر در سراسر جهان دارند. اما امروز، تصمیم با شما است، میان آیفون کار کرده یا اندروید نو، کدام را انتخاب می‌کنید؟

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: