محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ترفندهای آیفون | پنجمین مطلبی که زندگی‌ مالکان آیفون را متحول می‌کند

منتشر شده در ۲۵ مهر , ۱۴۰۱
ترفند های آیفون سری پنجم اپل فا

سری پنجم از مطالب محبوب ترفندهای آیفون

داشتن آگاهی نسبت به تمامی ترفندها و کاربردهای گوشی‌های هوشمند امروزی به ویژه آیفون، لذت استفاده از این گوشی‌های هوشمند را چندین برابر می‌کند. یادگیری ترفندهای آیفون به شما کمک می‌کند تا علاوه بر انجام کارهای روزانه، در برخی موارد ضروری نیز موقعیت را به شیوه خاصی و درستی مدیریت کنید. به عنوان مثال اگر نمی‌دانید که هنگام گم شدن ایرپاد خود چگونه آن‎ها را پیدا کنید، حتما مقاله چهارمین ترفندهای آیفون را مطالعه کنید. با این حال در این مطلب هم سه نکته کاربردی و جذاب دیگر ارائه شده است تا بتوانید کار کردن با آیفون را برای خود لذت‌بخش‌تر از پیش کنید. بنابراین همراه ما باشید.

سری پنجم از ترفندهای آیفون اپل فا

آماده تغییرات بزرگ باشید

ترفندهای آیفون چیزی جز اطلاعات بیشتر درباره عملکردهای گوشی شما نیستند. به عبارت دیگر با مطالعه کردن این سری مقالات، به یک جادوگر تبدیل نمی‌شوید، اما صرفا می‌توانید کار کردن با گوشی آیفون را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید. یادگیری این نکات می‌توانند تغییرات بزرگی را در زندگی شما در کار کردن با آیفون ایجاد کنند.

ترفندهایی که در پنجمین مقاله ترفندهای آیفون قرار است بررسی کنیم، شامل امکان انتقال تماس‌های ناشناس به پیام‌گیر، بهینه‌سازی شارژ کردن گوشی و حرکت دادن چندین برنامه به صورت همزمان می‌شوند. پیش از این بررسی این نکات باید بدانید که می‎‌توانید همین حالا محصولات اپل را در کم‌ترین زمان بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

در خریدهای آنلاین همواره خدمات پس از فروش یکی از نگرانی‌های مشتریان بوده است. اما کارشناسان ما اینجا هستند که بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه کنند. آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس و پرداخت قیمت دیگر محصولات مانند قیمت اپل واچ به ویژه اپل واچ سری 7، قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد ۳ به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود.

 

تماس ناشناس، سریعا به پیغام‌گیر گوشی برو؛ از ترفندهای آیفون

دریافت تماس‌های زیاد در طول روز به دلیل مشغله کاری و … می‌تواند برای خیلی از کاربران خسته‎‌کننده باشد. به عبارت دیگر درصد زیادی از مالکان آیفون، قصد ندارند در طول روز به دلایل مختلفی تلفن همراه خود را پاسخ دهند، اما قصد دارند تماس‌های مخاطبین را دریافت کنند. اولین مورد از ترفندهای آیفون به شما کمک می‌کند تا این کار را امکان‌پذیر کنید.

البته حتما پیش از استفاده از این ترفند، حتما تمامی شماره تماس‌های ضروری را ذخیره کنید. زیرا در این غیر این صورت ممکن است تماس‌ مهمی را از دوستان و آشنایان خود دریافت نکنید. برای این که بتوانید تمامی تماس‌های تلفنی ناشناس خود را به پیغام‌گیر گوشی منتقل کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به قسمت تنظیمات مراجعه کنید
  • در تنظیمات به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Silence Unknown Callers را مشاهده کنید
  • با روشن کردن این گزینه تمامی تماس‎‌های ناشناس را به ماشین پیغام‌گیر خود منتقل می‌کنید

ترفند بهینه‌کردن شارژ کردن آیفون اپل فا

بهینه‌کردن شارژ کردن آیفون برای داشتن عمر بیشتر؛ از ترفندهای آیفون

همه کاربران دوست دارند از گوشی خود تا مدت‎ها بدون خرابی استفاده کنند. البته که این تمایل هیچگاه به دست نمی‌آید، اما می‌توانید تا حد امکان آن را با دومین مورد از ترفندهای آیفون عقب بیاندازید. یکی از مشکلات در زمینه استفاده طولانی مدت از گوشی همراه، خراب شدن باتری است. در این بخش از مطلب ترفندهای آیفون یک ویژگی گوشی‌های آیفون را معرفی می‌کنیم تا بتوانید عمر باتری خود را افزایش دهید.

برای استفاده از دومین مورد از ترفندهای آیفون، باید گزینه Optimized Battery Charging را فعال کنید. همانطور که از نامش مشخص است، به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند گوشی خود را بهینه‌تر شارژ کنند. به این ترتیب عمر باتری‌ شما تا حدود زیادی افزایش پیدا می‌کند. برای این که بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، مراحل زیر را با دقت مطالعه کنید:

  • وارد بخش Settings شوید
  • در این بخش به دنبال گزینه Battery بگردید
  • پس از وارد شدن به بخش باتری گزینه Battery Health را انتخاب کنید
  • گزینه Optimized Battery Charging در این بخش قابل مشاهده است، شما می‌توانید در هر زمان این ویژگی را فعال کنید و از قابلیت‌های آن لذت ببرید

برنامه‌های متعدد را در یک مرحله جابه‌جا کنید؛ از بهترین ترفندهای آیفون

تصور کنید که می‌خواهید اپ‌های مختلفی را در گوشی همراه خود جابه‌جا کنید. باید مانند کاربران عادی تک به تک بر روی آیکون برنامه‌ها نگهداری درست است؟ خیر، زیرا با مطالعه کردن این مطالب شما دیگر کاربر عادی نیستید، شما جزو کاربران خاص و آگاه آیفون به شمار می‌آیید.

پیش از بررسی سومین و آخرین مورد از ترفندهای آیفون، یک پیشنهاد برای شما داریم. همین حالا با خرید بهترین محصولات اپل مانند خرید آیپد، خرید ایفون و خرید اپل واچ مطمئن شوید تا مدت‌ها نیاز به خرید محصولات دیجیتال ندارید.

سومین مورد از ترفندهای آیفون، در نسخه 15 از سیستم عامل آی او اس آزمایش شده است. بنابراین اگر سیستم عامل شما قدیمی است پیشنهاد می‌شود که ابتدا به‌روزترین نسخه آی او اس را دریافت کنید. برای این که بتوانید این کار را انجام دهید، کافی است انگشت خود را در فضای خالی صفحه نمایش نگه دارید تا آیکون برنامه‎ها کمی برجسته شوند و شروع به لرزیدن کنند.

پس از نگه داشتن انگشت روی صفحه می‌توانید برنامه‎های مورد نظرتان را انتخاب کنید و به صورت گروهی و یکجا آن‌ها را جابه‌جا کنید. همچنین یک روش دیگر نیز برای پیاده‌سازی ترفند شماره سه از ترفندهای آیفون امروز وجود دارد که دستورالعمل آن به شرح زیر است:

  • بر روی برنامه مورد نظر کلیک کنید و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید
  • زمانی که برنامه‌های دیگر برجسته شدند و شروع به لرزیدن کردند، بر روی برنامه‎های دیگری که تمایل دارید انتقال دهید، کلیک کنید
  • سپس اپ‌ها را به مکان مورد نظر خود منتقل کنید

ترفند جابه‌جایی برنامه‌های متعدد در آیفون اپل فا

تجربه زندگی آسان با اپل‌فا

زندگی کردن آسان یکی از اهداف بشر از همان سال‌های اولیه زندگی خود بوده است. تکنولوژی سرعت خیلی زیادی به انسان‌ها برای رسیدن به این هدف داده. اپل‌فا، فروشگاه آنلاین محصولات اپل این تکنولوژی را به ساده‎ترین شکل ممکن به شما ارائه می‌کند. ارائه نکاتی مانند بهینه‌کردن شارژ کردن گوشی از تنظیمات، جابه‌جا کردن تمامی اپ‌ها به صورت همزمان و انتقال تماس‌های ناشناس به پیغام‌گیر در کنار بهترین محصولات اپل، بخشی از خدمات ما مشتریان است. همچنین با خرید از اپل‌فا، می‌توانید از بهترین خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوید و نگران سرمایه خود نباشید.