محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ترفندهای آیفون | هفتمین مقاله برای این که بیشتر عاشق آیفون شوید

منتشر شده در ۲۳ آبان , ۱۴۰۱
ترفندهای آیفون سری هفتم اپل فا

ترفندهای آیفون؛ شماره شانس

ترفندهای آیفون شامل یک سری نکات و آموزش‌ها هستند که اگر کسی آن‌ها را نداند، نمی‌تواند به شیوه صحیح از گوشی‌ هوشمند خود استفاده کند. تصور کنید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند جهان را بخرید و حتی نتوانید از قابلیت‌های متمایز‌کننده آن استفاده کنید. خب در این صورت خرید آیفون با خرید یک گوشی پایین‌رده تفاوتی ندارد. اگر شما هم مانند تمامی مخاطبین اپل‌فا، قصد دارید با خرید آیفون، بهترین استفاده را گوشی خود داشته باشید و با عمق وجود قدردان قابلیت‌های آیفون باشید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. زیرا قرار است سه مورد از بهترین ترفندهای آیفون را باهم بررسی کنیم که زندگی‌تان را متحول می‌کند.

هفتمین سری از ترفندهای ایفون اپل فا

معرفی سه ترفند از بهترین ترفندهای آیفون در مقاله شماره 7

یادگیری ترفندهای آیفون سبب می‌شود تا شما جزو کاربران خاص ایفون محسوب شوید که اطلاعات بیشتری درباره گوشی خود دارند. این ترفندها در واقع می‌توانند یک قابلیت باشند که شما نمی‌دانید در گوشی‌تان وجود داشته است.

به عنوان مثال خیلی از کاربران نمی‌دانند که چگونه دو ایرپاد را به یک گوشی آیفون وصل کنند و به همراه دوست خود همزمان صدای موزیک یا فیلم را بشنوند. اما کسانی که سری مقالات ترفندهای آیفون اپل‌فا را مطالعه می‌کنند، می‌دانند که دقیقا چگونه باید دو ایرپاد را به گوشی هوشمند خود متصل کنند و به همراه دوست خود از صدای با کیفیت موزیک یا فیلم لذت ببرند.

در هفتمین شماره از مقاله‌های ترفندهای آیفون قصد داریم شما را به سه مورد زیر آشنا کنیم:

  • یک تایمر برای پخش شدن مدیا تعیین کنید
  • عکس‌های‌تان را در گالری پنهان کنید
  • از کیبورد آیفون به عنوان یک ترک‌پد (Trackpad) استفاده کنید

اپل‌فا علاوه بر این که سعی دارد تا با معرفی بهترین ترفندهای آیفون، تجربه کاربری شما از با این گوشی‌های هوشمند را بهتر کند، همچنین بهترین خدمات پس از فروش را برای خرید مطمئن و آسان محصولات اپل ارائه می‌کند. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی محصولات جدید اپل که شامل آیفون 14 پرو ، آیفون 13 پرو مکس ، آیپد پرو 2022 و اپل واچ سری 8 می‌شوند را خریداری کنید.

گذاشتن تایمر برای پخش شدن مدیا؛ از ترفندهای آیفون

یکی از بهترین ترفندهای آیفون که می‌تواند برای خوابیدن کاربران بسیار موثر باشد، گذاشتن تایمر برای فایل‌های در حال پخش است. این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند پس از مدتی با گوش دادن به موسیقی بخوابند، یا یک موسیقی آرامش‌ بخش برای مدت مشخصی برای کودکان‌شان پخش کنند، مناسب است.

برای این که بتوانید از اولین مورد از ترفندهای آیفون استفاده کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در ابتدا باید وارد برنامه ساعت یا همان Clock شوید
  • پس از ورود به این برنامه، بر روی Timer در پایین صفحه کلیک کنید
  • در این قسمت باید تعیین کنید که تمایل دارید تا چه مدتی تایمر ادامه پیدا کند
  • پس از تعیین کردن زمان مورد نظر به سمت پایین صفحه اسکرول کنید
  • در پایین صفحه گزینه Stop Playing را مشاهده می‌کنید که باید بر روی آن کلیک کنید
  • بر روی گزینه Set کلیک کنید
  • سپس هر موقع که می‌خواستید تایمر شروع شود، باید روی گزینه Start در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید

ترفند پنهان کردن عکس‌ها در گالری گوشی اپل فا

پنهان کردن عکس‌ها در گالری گوشی

همه کاربران آیفون دلایل مختلفی دارند که به سمت خرید این گوشی هوشمند رفته‌اند. یکی از این دلایل امنیت بالای گوشی‌های هوشمند شرکت اپل است. از این رو خیلی از کاربران آیفون، تمایل دارند تا امنیت بالایی داشته باشند. یک روش دیگر که بتوانید امنیت گوشی خود را بالاتر ببرید، پنهان کردن عکس‌های خصوصی یا محرمانه در گالری است.

در دومین مورد از ترفندهای آیفون، باید بدانید که در ابتدا باید با خرید اپل آیدی از اطلاعات خود مراقبت کنید. اما اگر همچنان تشنه امنیت هستید، بهتر است این مورد از ترفندهای آیفون را با دقت مطالعه کنید. برای این که بتوانید عکس‌های مورد نظرتان را در گالری پنهان کنید، می‌توانید دستورالعمل‌های زیر را انجام دهید:

  • وارد برنامه Photos شوید و در این قسمت عکس‌هایی که می‌خواهید پنهان کنید را انتخاب کنید
  • بر روی گزینه Select در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا عکس‌های مورد نظرتان انتخاب شوند
  • برای این که بتوانید آن‌ها را پنهان کنید، باید روی گزینه Share کلیک کنید (ممکن است این مرحله کمی عجیب به نظر برسد اما ادامه دهید زیرا قرار است نتیجه عالی بگیرید.)
  • در منو باز شده در قسمت Share بر روی گزینه Hide در پایین صفحه کلیک کنید
  • در مرحله آخر برای تایید پنهان کردن عکس‌های مورد نظر باید بر روی Hide Photo کلیک کنید

زمانی که از مراحل گفته شده پیروی کنید، تمامی عکس‌های انتخابی از گالری شما پنهان می‌شوند و تنها از طریق Hidden album قابل دسترس هستند.

استفاده از کیبورد به عنوان ترک‌پد

سومین مورد از ترفندهای آیفون یک روش کاربردی برای افرادی است که سعی دارند تایپ کردن را ساده‌تر کنند. البته این ترفند خیلی کاربردی است زیرا دقت بالایی به کاربران ارائه می‌کند و سبب می‌شود که کم‌ترین زمان حرف مورد نظر را صحیح کنند. برای این که بتوانید از آخرین مورد از ترفندهای آیفون استفاده کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • زمانی که در حال نوشتن یک تکست هستید، انگشت خود را بر روی Spacebar نگه دارید
  • با انجام این کار مشاهده می‌کنید که کیبوردتان سیاه می‌شود
  • بنابراین کیبوردتان به یک ترک‌پد مجازی تبدیل می‌شود
  • همچنان که انگشت خود را بر روی spacebar قرار داده‎اید، می‌توانید آن را تکان دهید و در میان کلمات آن را جابه‌جا کنید
  • زمانی که Cursor یا همان زبانه‌ تایپی که مشاهده می‌کنید در محل مورد نظر است، تنها انگشت خود را رها کنید

ترفند استفاده از کیبورد به عنوان ترک‌پد اپلفا

زندگی‌تان را در اپل‌فا آسان‌تر می‌کنیم

داشتن گوشی ایفون برای آسان‌تر کردن زندگی کافی نیست. شما می‌توانید این گوشی را بخرید و با نداشتن آگاهی نسبت به ترفندهای آیفون، تجربه خیلی سختی از کار کردن با این گوشی داشته باشید. نگران نباشید زیرا ما اینجا هستیم که به شما بهترین و به‌روزترین ترفندهای آیفون را یاد دهیم. در این سری از مطالب ترفندهای آیفون درست مانند سری‌های پیشین، سه نکته یاد گرفتید. این سه نکته شامل موارد روبرو می‌شوند: آموختید که چگونه با نگه داشتن انگشت بر روی spacebar می‌توانید کیبوردتان را به یک ترک‌پد مجازی تبدیل کنید. همچنین آموختید که می‌توانید با گزینه Hide در قسمت Share گالری‌تان، عکس‌های خصوصی را پنهان کنید. به علاوه یاد گرفتید که برای خوابیدن خود از یک تایمر برای قطع شدن موزیک استفاده کنید.