محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون | زندگی در دنیای استوری مودهای گیرا و لذتبخش

منتشر شده در ۱۵ آذر , ۱۴۰۱
بهترین بازی رایگان آفلاین آیفون - اپلفا

اگر در بیشتر اوقات از نبود اینترنت رنج می ‎برید و تمایل دارید تا در تمامی مواقع با آیفون تان بازی کنید، باید بازی‌های آفلاین بر روی گوشی خود نصب کنید. بازی‌هایی که هم آفلاین هستند و هم رایگان، بین کاربران دنیا به ویژه ایرانیان طرفداران زیادی دارند، بنابراین کنار م باشید تا بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون از نظر اپل فا را بهتر بشناسیم.

بهترین بازی های آفلاین رایگان آیفون

از ماجراجویی گرافیکی تا ایستادگی مانند یک سرباز!

در کنار گوش دادن به موسیقی و تماشا کردن فیلم و سریال، بازی کردن یکی از آن کارهایی است که می‌توانید اوقات فراغت‌تان را با آن سپری کنید. این بازی‎‌ها می‌توانند شما را به دنیایی بی هیچ دغدغه‎‌ای پرت کنند و اهدافی به شما دهند که ذهن‌تان را از مشغله‌های روزانه پرت کند. پس همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

معرفی چند تا از بهترین بازی‎های رایگان آیفون

چه نوع بازی آفلاینی به دنبالش هستید؟ بازی استراتژیک، اکشن یا یک بازی رکوردی؟ در این قسمت از مطلب بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون، با 6 مورد از بهترین بازی های رایگان آیفون آشنا خواهید شد. این بازی‌ها جذابیت بصری، موسیقی متن خوب و همچنین سیر داستانی گیرایی دارند که می توانند شما را تا مدت‌ها درگیر خود کنند. حتی اگر گیمی که معرفی می‌کنیم، هم داستان نداشته باشد و جزو بازی‎های رکوردی باشد، مطمئن باشید که اوقات خوشی را نصیب شما می ‎کند.

آلتوز ادونچر (Alto’s Adventure)؛ جزو بهترین بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون

اولین بازی در لیست بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون ، Alto’s Adventure است. اگر هنوز یاد نگرفتید که در کوه های مرتفع اسکی کنید، این بازی به طور کامل شما را با این کار آشنا خواهد کرد. در این بازی شما به عنوان کاراکتر اصلی به نام Alto باید از کوه های مرتفع اسکی کنید، سکه‌ها را جمع کنید و تا حد امکان نیز از موانع دوری کنید.

 

آلتوز ادونچردر این میان می توانید با Alto از روی موانع بپرید و با حرکات مشخص دست، یک سری ترفندها نیز پیاده کنید که منجر به دریافت سکه بیشتری می شود. این بازی هیچوقت تمام نمی‌شود و جزو بازی های رکوردی به شمار می‎رود. بنابراین هر موقعی که اینترنت نداشتید، می‎توانید Alto’s Adventure را اجرا کنید و از اسکی کردن در کوه ‏های یخی و برفی لذت ببرید.

آلتوز اودیسی (Alto’s Odyssey)؛ در ادامه بازی Alto’s Adventure

یک بازی رکوردی دیگر به نام Alto’s Odyssey که ادامه بازی Alto’s Adventure منتشر شده است، جزو بهترین گیم‌هایی است که می توانید بدون اینترنت بازی کنید. اگر طرفدار بازی Alto’s Adventure هستید، حتما از این گیم نیز خوش‎تان می آید.

داستان جدید، کاراکترهای جدید، لوکیشن های تازه و زیبا و همچنین موسیقی متن متفاوت، Alto’s Odyssey را به یک بازی مستقل نسبت به Alto’s Adventure تبدیل کرده است. اگر از ماجراجویی لذت می برید، حتما یک سر به دنیای زیبای Alto’s Odyssey بزنید.

آلتوز اودیسی

ماونتمنت والی (Monument Valley)؛ از بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون

بازی‌های معمایی دوست دارید؟ می‌خواهید در دنیای مرموز نقاشی‌های سورئال برای خود به گشت‌وگذار بپردازید و معماها را حل کنید؟ Monument Valley، سومین بازی در لیست بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون است که طرفداران زیادی دارد و می تواند تا ساعت ها، شما را درگیر دنیای خود کند.

ماونتمنت والی

در بازی Monument Valley، شما در نقش یک دختر کوچولو به نام Ro هستید که در یک دنیای رنگی، میان ساختمان‎‌ها می ‎گردد و معماهای مختلف را حل می کند. قابلیت اصلی شما این است که می‎‌توانید با باز کردن قابلیت های جدید، زاویه های دید مختلفی از مپ بازی به دست آورید. با انجام این کار می توانید به مسیرهای متفاوتی بروید و معماهای جدید را حل کنید.

سیویلیزیشن شماره شش (Civilization VI)؛ یک بازی محبوب استراتژیک

اگر از بازی های استراتژیک لذت می ‎برید یا تمایل دارید بر مردم خود فرمانروایی کنید تا بتوانید قدرت بیشتری کسب کنید، Civilization VI بهترین بازی برای شما است. این بازی آخرین قسمت از سری بازی‎های Civilization است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

یکی از بهترین ویژگی های Civilization VI این است که می‌توانید با استفاده از اسامی واقعی تاریخی، در اماکن واقعی و همچنین لحظات مهم تاریخی، فرمانروایی کنید. این گیم گزینه عالی برای اوقاتی است که می‎خواهید بدون استرس بازی کنید و وارد دنیای پادشاهی خود شوید.

سیویلیزیشن شماره شش

تیکت تو راید (Ticket to Ride)؛ یک بازی بُردگیمی درگیرکننده

عاشق بازی‌های بردگیم و دنیای کوچکشان هستید؟ Ticket to Ride یکی از بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون است که از یک بردگیم به همین نام ساخته شده است. در واقع این بازی نسخه دیجیتالی شده بازی Ticket to Ride است.

در این بازی باید با توجه به اهدافی که به شما نسبت داده شده است، به وسیله قطار از یک کشور به کشور دیگر بروید. در این میان هم نباید بگذارید که دوستا‎ن‎تان به مقصد دلخواه خود برسند. این بازی یک گزینه عالی برای بازی کردن تنها و همچنین دست جمعی با دوستان است.

تیکت تو راید

جالب است بدانید که درست مانند یک بردگیم، می‎توانید بازی را در یک تلفن همراه اجرا کنید و زمانی که نوبت دوستا‌ن‌تان شد، گوشی را به آن‌‌ها دهید تا بتوانید دست جمعی بازی کنید.

سون بلاکس (SevenBloks)

اگر عاشق پازل حل کردن هستید و گاهی اوقات درگیر سودوکو می‌شوید، SevenBloks را بر روی آیفون‌تان نصب کنید. این بازی جزو بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون به حساب می آید که قوانین ساده اما جذابی دارد. در این بازی شما با یک صفحه 6×7 روبرو هستید که هر کدام از بلاک‌ها یک شماره دارند.

هر زمانی که بتوانید یک بلاک را به یک ستون یا ردیف اضافه کنید که همان شماره بلاک را داشته باشد، می‎توانید یک ردیف را حذف یا به اصطلاح Clear کنید. این بازی می تواند تا مدت ‎ها ذهن شما را درگیر کند و همچنین هوش‎‌تان را تقویت کند.

زندگی به سبک معمایی یا استراتژیک!

غرق شدن در دنیای گیم، به شما این امکان را می دهد که از دنیای واقعی اطراف برای مدتی دور شوید و در یک دنیای خیالی و جذاب، به گشت‌وگذار بپردازید. بازی‌های جذابی مانند ماونتین والی، شما را به دنیای خلاقانه و رنگارنگی می برند که هر لحظه سپری کردن در آن لذتبخش است.

در این مطلب با بهترین بازی های رایگان آفلاین آیفون آشنا شدید که می توانند تا مدت‎ها شما را درگیر خود کنند و از مشغله های روزانه تان کم کنند.