محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ترفندهای آیفون| یازدهمین سری از مطالب درخواستی کاربران

منتشر شده در ۲۷ آذر , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
ترفندهای آیفون سری 11

یادگیری قابلیت‌های پنهان گوشی‌های هوشمند همواره بخشی جذاب از کار کردن با این وسایل بوده است. آیفون‌ها از آن دسته‌ گوشی‌های موبایلی هستند که در روند فعالیت‌های روزانه زندگی کاربران بسیار کمک کننده هستند. با یادگیری ترفندهای آیفون می‌توانید تجربه استفاده از این گوشی‌های شرکت اپل و لذت‌ از آن‌ها را چندین سطح بالاتر ببرید. این ترفندها گاهی می‌توانند شما را از یک دردسر نجات دهند، یا طول کارهایی که به طور مداوم انجام می‌دهید را کم کنند. در یازدهمین مقاله از سری مقالات ترفندهای آیفون سعی داریم بهترین ترفندها را به شما معرفی کنیم تا تجربه لذت‌بخش‌تری از کار کردن با گوشی خود داشته باشید.

بهترین ترفندهای آیفون را سریعا بیاموزید

یاد گرفتن ترفندهای گوشی همواره، یکی از موضوعات مورد علاقه‌های کاربران بوده است. زیرا یادگیری این نکات و استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های پیش‌رو، احساس خوبی به کاربران می‌دهد. تصور کنید زمانی که دوستان‌تان برای رسیدن به قدیمی‌ترین عکس در برنامه Photos، مداوم به سمت بالا اسکرول می‌کنند، اما شما با مطالعه مقاله شماره چهار ترفندهای آیفون، می‌توانید تنها با یک کلیک قدیمی‌ترین عکس خود را در آلبوم مشاهده کنید.

ترفندهای آیفون | سری یازدهم

ترفندهای امروز که قرار است باهم مرور کنیم و زندگی کاربری شما را متحول کنند، به شرح زیر هستند:

  • اپ‌هایی که استفاده نمی‌کنید در حالت خودکار پاک شوند
  • یک ویبره شخصی‌سازی شده ایجاد کنید
  • پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی خود را در دستگاه‌های دیگر اپل دریافت کنید

اگر تمایل دارید تا زندگی خود را آسان‌تر کنید و در روز زمان زیادی را ذخیره کنید، حتما محصولات اپل را خریداری کنید. این محصولات با توجه به سرعت پردازش بالا و استفاده از بهترین متریال‌ها، بهترین گزینه‌ها برای کاربران هستند. شما با خرید محصولات اپل سرمایه بیشتری خرج می‌کنید، اما در ازای آن زمان هم می‌خرید. خرید آیپد، خرید آیفون 14 و خرید ایرپاد پرو در کنار پرداخت قیمت محصولات دیگر این شرکت مانند قیمت ایرپاد و قیمت MacBook pro به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود.

با ترفندهای آیفون از شر برنامه‌هایی که فقط فضای را اشغال کرده‌اند، رها شوید!

حتی گوشی‌هایی که یک ترابایت هم فضا دارند، پر می‌شوند، بنابراین ایده خوبی است که برنامه‌هایی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم را به صورت اتوماتیک پاک کنیم. در اولین مورد از ترفندهای آیفون، نحوه روشن کردن قابلیت  Offload Unused Apps به شما آموزش داده می‌شود.

دریافت پیغام Storage Almost Full از این که 80 درصد از حجم اینترنتی خود نیز استفاده کرده‌اید هم بدتر است! یا حداقل در همان سطح اذیت‌کننده است. اما روشی وجود دارد که اولین مشکل را حل کنید اما دومین مشکل تنها با مصرف بهتر اینترنت حل می‌شود. اپل برای این که بتواند Storage Almost Full را حل کند، اقدام به ایجاد کردن یک قابلیت به نام Offload Unused Apps کرده است.

البته در نظر داشته باشید که اپل قابلیت Offload Unused Apps را به شکلی طراحی کرده است که دیتاهای شخصی‌ برنامه‌ها حذف نمی‌شوند. به عبارت دیگر اگر مجددا آن برنامه را نصب کنید، می‌توانید اطلاعات شخصی و قبلی خود را داشته باشید. برای استفاده از قابلیت Offload Unused Apps به عنوان اولین مورد از ترفندهای آیفون باید به مانند زیر عمل کنید:

  • وارد قسمت تنظیمات شوید
  • سپس به دنبال گزینه iTunes & App Store بگردید و بر روی آن کلیک کنید.
  • در این قسمت می‎توانید قابلیت Offload Unused Apps را مشاهده کنید.
  • با روشن کردن آن می توانید تا حد امکان از پر شدن فضای داخلی گوشی جلوگیری کنید.

پاک کردن اتوماتیک برنامه های اضافی در آیفون

یک ویبره شخصی‌سازی شده و منحصربه‌فرد ایجاد کنید

دومین ترفند از ترفندهای آیفون در مقاله شماره 11، شخصی‌سازی کردن ویبره گوشی است. این قابلیت درست مانند اضافه کردن یک رینگ‌تون اختصاصی برای کاربران جذابیت دارد. با استفاده از این ترفند، حتی اگر گوشی شما در حالت سایلنت هم باشد، می‌توانید تشخیص دهید که چه کسی با شما تماس می‌گیرد.

برای اختصاص دادن ویبره شخصی‌سازی شده به مخاطبین باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا باید وارد تنظیمات و سپس وارد بخش Sounds & Haptics شوید
  • در این بخش می‌توانید گزینه Ringtone را مشاهده کنید
  • با انتخاب این گزینه باید بر روی Vibration کلیک کنید
  • زمانی که بر روی Create New Vibration در منوی جدید کلیک کنید، می‌توانید ویبره شخصی‌سازی شده خود را ایجاد کنید
  • با ضربه زدن و نگه داشتن هر نوع ویبره‌ای که می‌خواهید را طراحی کنید
  • بر روی Stop در پایین صفحه کلیک کنید تا ویبره شما ساخته شود
  • در این مرحله باید بر روی ویبره جدید یک نام بگذارید
  • پس از ساخت یک ویبره شخصی‌سازی شده، باید Contacts یا همان مخاطبین را باز کنید
  • در این برنامه، مخاطبی را که قصد دارید ویبره اختصاصی داشته باشد را انتخاب کنید
  • بر روی گزینه Edit در بالای صفحه کلیک کنید و در گزینه Vibration، ویبره ساخته شده را انتخاب کنید

ساخت ویبره شخصی سازی شده در آیفون

پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی خود را در دستگاه‌های دیگر دریافت کنید؛ جزو بهترین ترفندهای آیفون

یکی از بهترین ویژگی‌های خرید محصولات اپل این است که می‌توانید از هماهنگی بی‌نظیر محصولات این شرکت بهره‌مند شوید. با آخرین مورد در بهترین ترفندهای آیفون، می‌توانید در اپل واچ، آیپد و یا مک بوک به تماس‌های تلفنی و پیامک‎‌های خود پاسخ دهید. برای استفاده از این ترفند باید دستورالعمل‌های زیر را انجام دهید:

  • وارد بخش تنظیمات شوید
  • در این بخش گزینه Phone or Messages را انتخاب کنید
  • سپس بر روی Allow calls on other devices کلیک کنید
  • در این بخش می‌توانید دستگاه‌هایی که تمایل دارید تماس یا پیامک را در آن‌ها دریافت کنید را انتخاب کنید

دریافت پیامک و تماس های آیفون روی دستگاه های دیگر اپل

رمز و رازهای آیفون را با اپل‌فا یاد بگیرید

آیفون‌ها درست مانند دستگاه‎‌های جادویی هستند که صدها قابلیت درون خود دارند، اما کاربران کمی هستند که از تمامی این قابلیت‌ها آگاهی دارند. اپل فا در این سری از مقالات ترفندهای آیفون، یک سری از قابلیت‌های این گوشی‌های هوشمند را بررسی کرده است تا شما بتوانید به کاربری با سطح دانش بالاتر تبدیل شوید.

در این مطلب آموختید که با روشن کردن قابلیت Offload Unused Apps می‌توانید اپ‌هایی که زمان زیادی است که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید را بدون پاک کردن دیتای شخصی پاک کنید. همچنین با گزینه Create New Vibration می‌توانید یک ویبره شخصی‌سازی شده درست کنید و همچنین با قابلیت  Allow calls on other devices می‌توانید پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی خود را در دستگاه‌های دیگر دریافت کنید.