محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ترفندهای آیفون | دوازدهمین شماره از مطالب جذاب ترفندهای آیفون

منتشر شده در ۳ دی , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
ترفندهای آیفون | سری دوازدهم

ترفندهای آیفون شامل موارد و نکات زیادی هستند که به کاربران این اجازه را می‌دهند که نهایت لذت را در استفاده از این گوشی های هوشمند ببرند.

اشتباه برداشت نکنید! این ترفندها مانند این نیستند که شما بتوانید یک قابلیت پنهان و خاص در گوشی خود ایجاد کنید. بلکه این ترفندها راهی هستند که بتوانید از بالاترین پتانسیل آیفون استفاده کنید. تفاوتی ندارید که آیفون 13 پرو مکس، آیفون 13 پرو یا حتی آیفون 8 دارید، یادگیری ترفندهای سیستم عامل آی او اس، زندگی کاربری شما را با تغییر بزرگی روبرو می‌کند. برای آشنایی با بهترین ترفندهای آیفون در سال 2022 ادامه این مطلب را از دست ندهید.

سری دوازدهم از سری ترفندهای آیفون

بهترین ترفندهای آیفون در سال 2022 که باید بدانیم

آیفون‌ها از بهترین محصولات شرکت اپل هستند که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند. این گوشی‌های هوشمند به دلیل قابلیت‌های متعدد و ویژگی‌های ارزنده‌ دیگری که دارند، توانسته‌اند در دل طرفداران جا باز کنند. اما آیا طرفداران و کاربران از تمامی قابلیت‌های آیفون استفاده می‌کنند؟ جواب این سوال در بیشتر موارد خیر است. به عنوان مثال شما به عنوان یک کاربر آیفون، آیا می‌دانید که چگونه به وسیله سیری، ایرپادهای گمشده خود را پیدا کنید؟ آیا شما می‌دانید که چگونه تنها با یک کلیک قدیمی‌ترین عکس آلبوم را مشاهده کنید؟

اگر جواب‌تان به این سوال‌ها منفی است، حتما پیشنهاد می‌شود که سری‌های پیشین مطالب ترفندهای آیفون را مطالعه کنید ( از اینجا مطالعه کنید : ترفندهای آیفون ). در این مطلب نیز درست مانند شماره‌های پیشین مقاله ترفندهای آیفون، قصد داریم سه مورد از بهترین نکات گوشی‌های هوشمند اپل را بررسی کنیم. سه مورد از بهترین ترفندهای آیفون که قرار است در این مطلب بررسی کنیم، از قرار زیر است:

  • مخاطبین‌تان را در پیام‌های گروهی تگ کنید
  • مرورگر پیش‌فرض‌تان تغییر دهید
  • به عکس یا ویدئو گالری خود متن اضافه کنید

مخاطبین‌تان را در پیام‌های گروهی تگ کنید؛ جزو بهترین ترفندهای آیفون

اولین گزینه در ترفندهای آیفون مطلب شماره دوازده، امکان تگ کردن مخاطبین در پیامک‌های گروهی است. این قابلیت برای شما امکان این را فراهم می‌کند که بتوانید توجه شخصی یا اشخاصی را که می‌خواهید جلب کنید. برای این که بتوانید این کار را انجام دهید، کافی است علامت @ را پیش از نام ایشان تایپ کنید.

برای این که بتوانید از اولین مورد از ترفندهای آیفون سری 12 به خوبی استفاده کنید، کافی است پس از تایپ کردن @ بر روی اسپیس کلیک کنید یا یک نقطه پس از آن تایپ کنید، تا این علامت ناپدید شود. البته که ناپدید شدن علامت @ به این معنا نیست که این قابلیت غیر فعال شد، با زدن این دکمه، این علامت فقط مخفی می‌شود تا ظاهر تایپ کردن شما خراب نشود. زمانی که با استفاده از این تکنیک، پیامک خود را ارسال می‌کنید، مخاطب مورد نظر یک پیغام دریافت می‌کند. به همین دلیل می‎‌تواند خیلی سریع به شما پاسخ دهد.

مرورگر پیش‌فرض‌تان تغییر دهید؛ دیگر از سافاری استفاده نکنید!

با وجود این که سافاری یکی از بهترین مرورگرهای حال حاضر برای آیفون است، اما برخی از کاربران تمایلی به استفاده از این مرورگر به عنوان مرورگر پیش‌فرض خود ندارند. از این رو در دومین مورد از ترفندهای آیفون، نحوه تغییر دادن مرورگر پیش‌فرض را بررسی کرده‌ایم. در نظر داشته باشید برای استفاده از این روش، باید از سیستم عال  را حداقل به نسخه 14 ارتقا داده باشید.

افرادی که قصد دارند از دومین مورد از ترفندهای آیفون در دوازدهمین شماره این مطالب استفاده کنند، می‌توانند هر مرورگری دیگری مانند فایرفاکس یا گوگل کروم را به عنوان مرورگر پیش‌فرض‌شان انتخاب کنند. علاوه بر تغییر دادن مرورگر پیش‌فرض، می‌توانید اپ پیش‌فرض‌ باز کردن ایمیل‌تان را نیز تغییر دهید. برای استفاده از ترفند شماره 2 از این سری، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید و به سمت پایین اسکرول کنید
  • در پایین منو تنظیمات، گزینه Browser app or the email app را مشاهده می‌کنید.
  • بر روی این گزینه کلیک کنید و سپس Default Browser App را انتخاب کنید
  • سپس در این قسمت باید مرورگری را که می خواهید به عنوان مرورگر پیش‌فرض خود داشته باشید، انتخاب کنید

تغییر مرورگر پیش فرض در آیفون

به عکس یا ویدئو گالری خود متن اضافه کنید؛ نگهداری از خاطرات ارزشمند

در آخرین مورد از ترفندهای آیفون، روش را بررسی می‌کنیم، که به شما اجازه می‌دهد تا حد امکان از خاطرات خود نگهداری کنید. برای این که بتوانید به عکس یا ویدئو خود یک متن اضافه کنید، کافی است که عکس یا ویدئو مورد نظرتان را باز کنید. سپس انگشت‌تان را به سمت بالا بکشید. با انجام این کار می‌توانید گزینه Add a Caption را مشاهده کنید. با کلیک بر روی آن می‌توانید متن مورد نظرتان را تایپ کنید.

در صورت استفاده از سومین مورد از ترفندهای آیفون، عکس یا ویدئو مورد نظر در آی‌کلود نیز ذخیره می‌شود. جالب است بدانید که در گذر زمان، شما می‌توانید تنها با تایپ کردن متنی که نوشتید، عکس یا ویدئو را پیدا کنید. در ترفندهای آیفون که در مقالات پیش بررسی کردیم، مرور کردیم که چگونه می‌توانید عکس‌های شخصی خود را پنهان کنید، اگر با این ترفند نیز آشنایی ندارید، سری مطالب پیشین ترفندهای آیفون را مطالعه کنید.

افزودن یک کپشن برای تصویر در آیفون

طی کردن مسیر صد ساله با ترفندهای آیفون

طی کردن مسیر صد ساله، با یادگیری ترفندهای آیفون امکان‌پذیر است، این ترفندها به شما می‌آموزند که می‌توانید با استفاده از چندین نکته ساده، تجربه خیلی بهتر و با کیفیت‌تری از کار کردن با آیفون داشته باشید. در سری دوازدهم مطالب ترفندهای آیفون، آموختید که چگونه توجه مخاطبین را در مسیج‌های گروهی با اضافه کردن @ پیش از اسم‌ آن‌ها جلب کنید. همچنین نکاتی مانند اضافه کردن متن به عکس یا ویدئو را به همراه تغییر دادن مرورگر پیش‌فرض معرفی کردیم.

چنانچه هنوز از کاربران آیفون نیستید و قصد آن را دارید که به این کامیونیتی بپیوندید، همین حالا نسبت به خرید ایفون اقدام کنید.