محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

برنامه کالری شمار آیفون | مراقب باش چی می‌خوری!

منتشر شده در ۷ دی , ۱۴۰۱
برنامه کالری شمار آیفون

بهترین راه برای لاغر شدن رژیم غذایی مناسب با چاشنی ورزش است. برای اضافه کردن وزن هم باید رژیم مناسبی داشته باشید تا بتوانید خیلی اصولی، وزن تان را بالا ببرید. برای این کار باید به شدت حواس‌تان باشد چه مواد غذایی در طول روز نوش جان می کنید. برای این کار به شما مطالعه مقاله برنامه کالری شمار آیفون را پیشنهاد می کنیم.

بهترین نرم افزار کالری شمار آیفون

برنامه کالری شمار آیفون، گزینه ای عالی برای متعادل کردن وزن!

شمارش کالری‌ها به نظر خیلی کار سختی است، اما زمانی که به انجام این کار عادت می کنید، به راحتی می توانید روزانه کالری مواد غذایی رژیم‌تان را محاسبه کنید. این را هم در نظر داشته باشید در عصری زندگی می کنیم که گوشی های هوشمند ما کارهای خیلی زیاد و عجیبی برای ما انجام می دهند.

چرا باید کالری های رژیم غذایی‌تان را بشمارید؟

خیلی از افراد اعتقاد دارند که شمردن کالری ها امری بیهوده است و تنها با ورزش کردن و کم غذا خوردن، می‌توان وزن کم کرد. این اعتقاد شاید از نظر تجربی برای برخی از دوستان و آشنایان شما صدق کند، اما زمانی که می خواهید خیلی اصولی، وزن تان را متعادل کنید، نیاز به یک برنامه‏ ریزی اصولی نیز دارید.

برنامه کالری شمار آیفون علاوه بر این که می تواند وزن‎تان را متعادل کند، همچنین می تواند زندگی سالم‌تری به شما ارائه کند. با وجود این که شمردن کالری، در ابتدا کمی خسته کننده به نظر می رسد، اما با وجود یک همراه سرگرم کننده، این مسیر نیز برای شما جذاب خواهد شد.

معرفی برخی از بهترین برنامه‏ های کالری شمار

برنامه‏ های فیتنس، بدنسازی و رژیم غذایی در اپل استور به وفور پیدا می شوند. به همین دلیل خیلی از کاربران می خواهند با نصب برنامه درست، یک همراه خوب در مسیر متعادل کردن وزن خود داشته باشند. در این بخش از مطلب برنامه کالری شمار آیفون، برخی از بهترین برنامه های این زمینه را که می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید، معرفی می کنیم.

مای‌فیتنس‌پال (MyFitnessPal)؛ بخشی از خانواده بزرگ ما شوید!

خیلی جای تعجب ندارد اگر نام MyFitnessPal را پیش از این شنیده باشید. از نقطه نظر تعداد کاربران، این برنامه، بهترین برنامه کالری شمار آیفون است. MyFitnessPal به بهترین شکل به شما کمک می کند تا رژیم ‎تان را کنترل کنید و در مسیر متعادل کردن وزن خود بمانید.

یکی از جذاب‌ترین آمار درباره MyFitnessPal، این است که با نصب آن می توانید به یک خانواده 200 میلیون نفری بپیوندید! این برنامه حدودا ده سالی است که طرفداران زیادی میان کاربران آیفون کسب کرده است. با نصب MyFitnessPal می توانید کالری‎‌های روزانه خود را بشمارید، مواد معدنی که نوش جان می کنید را محاسبه کنید و همچنین پیشرفت خود را به صورت روزانه ثبت کنید.

از دیگر ویژگی‌های عالی استفاده از MyFitnessPal به عنوان برنامه کالری شمار آیفون این است اگر سوالی دارید، کارشناسان این برنامه خوشحال می‌شوند تا در کم‏ترین زمان ابهامات شما را از بین ببرند.

برنامه کالری شمار MyFitnessPal برای آیفون

لوز ایت (Lose It!: It Gets Things Done)؛ برنامه کالری شمار آیفون

یکی دیگر از بهترین برنامه ‎های رژیم غذایی و کالری شمار، برنامه Lose It است. این برنامه با وجود این که ظاهر ساده ای دارد و به صورت روزانه می تواند تمامی کالری های دریافتی شما را ثبت و جمع کند، یک همراه خوب برای ورزشکاران است.

یکی از بهترین نکات درباره Lose It این است که با نصب کردن این برنامه، می توانید سریعا کار خود را شروع کنید. Lose It در ابتدا چندین سوال از شما درباره هدف‌های شخصی می پرسد تا بتواند کمک بهتری در راه رسیدن به آن‎ها به شما کند. با توجه به اطلاعاتی که وارد می کنید، Lose It یک برنامه ‎ریزی مشخص برای رسیدن به آن اهداف برای شما می کند که یک ویژگی عالی برای یک برنامه کالری شمار آیفون است.

برنامه کالری شمار Lose it برای آیفون

کورنومتر (Cronometer)؛ یک برنامه کالری شمار آیفون اما رایگان!

برای کاربران ایرانی، رایگان بودن برنامه های آیفون به دلیل دلاری بودن قیمت آن ها، یکی از مهم‎ترین فاکتورهای دانلود کردن برنامه‌ها است. اگر به دنبال بهترین برنامه کالری شمار آیفون هستید که بیشتر قابلیت هایش رایگان است، حتما یک بار Cronometer را امتحان کنید.

یکی از بهترین ویژگی‏ های استفاده از Cronometer به عنوان برنامه کالری شمار آیفون این است که می تواند شما را در ورزش کردن تان نیز همراهی کند.

برنامه کالری شمار cronimeter برای آیفون

صبر کنید، یک برنامه دیگر هنوز مانده!

مای پلیت (MyPlate)؛ یک اپ عالی برای شروع رژیم

اگر در میان بهترین برنامه‌های کالری شمار آیفون به دنبال برنامه‏ ای هستید که علاوه بر این که به شما یک برنامه غذایی و ورزشی مشخص بدهد و سعی کند تا شما را در مسیر ورزش کردن نگه دارد و همچنین کالری‌های یک روزتان را بشمارد، حتما MyPlate را نصب کنید.

MyPlate یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که تازه می خواهند شروع به ورزش و رژیم کنند. زمانی که یک سری اطلاعات شخصی را در این برنامه وارد کنید، آماده می‏ شوید که یک همراه خوب در مسیر زندگی سالم داشته باشید.

بهترین ویژگی MyPlate این است که یک سری برنامه‌های ورزشی نیز به کاربران خود می‌دهد. با استفاده از این برنامه ها، به راحتی می توانید وزن کم کنید یا عضله‌سازی کنید. این برنامه به صورت رایگان در اپل استور قابل دانلود است.

برنامه کالری شمار My plate برای آیفون

اپل واچ؛ همراه شما در رژیم، ورزش و سختی‌ها

یکی از بهترین محصولات اپل برای داشتن بدنی سالم، اپل واچ است. ساعت‌های هوشمند شرکت اپل، با توجه به قابلیت هایی که دارند، به شما کمک می کنند تا بتوانید ورزش کنید، ضربان قلب‌تان را بررسی کنید و به طور کلی یک همراه در مسیر زندگی سالم داشته باشید.

جدیدترین اپل واچ به نام اپل واچ اولترا، مخصوص ورزشکاران به بازار عرضه شده است، شما می‌توانید این محصول را همین حالا از سایت اپل‌فا خریداری کنید.

با برنامه کالری شمار آیفون، به راحتی وزن کم و زیاد کنید

برای این که بتوانید خیلی دقیق و اصولی به ورزش بپردازید و با شمارش کالری ها، به وزن مورد علاقه تان برسید، پیشنهاد می کنیم تا برنامه کالری شمار آیفون را نصب کنید.

برنامه‌های مختلفی در زمینه شمردن کالری و رژیم غذایی هستند که می‌توانید همین حالا دانلود کنید. از این برنامه ها می‏توان به MyPlate، Cronometer و MyFitnessPal اشاره کرد.