محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

آموزش استفاده از Chat GPT با آیفون | توضیح کامل برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است، تصور این که انسان بتواند یک مخلوقی چنین قدرتمند داشته باشد، یکی از ترسناک‌ترین تصورات بشر بوده است. اما این تصور با معرفی شدن Chat GPT توسط Open AI به واقعیت پیوست اما علاوه بر این که ترسناک نبود، توانست در بهره‌وری کارهای روزانه‌ تمامی کاربران، سرعت را چندین برابر کند.

حتی برخی از شرکت‌ها هستند که توسط این هوش مصنوعی اداره می‌شوند. هیجان‌انگیز است، مگر نه؟ یکی از سوال‌های پرتکرار کاربرانی که تازه نسبت به خرید آیفون اقدام کرده‌اند، این است که چگونه از Chat GPT روی آیفون استفاده کنم؟ در این مطلب بهترین روش‌های استفاده از این هوش مصنوعی قدرتمند را به شما آموزش می‌دهیم.

اموزش chat gpt در ios

Chat GPT؛ انقلابی در دنیای دیجیتال

تصور کنید که ترکیب Chat GPT، متاورس و ویژن پرو، سه موردی که در چند وقت اخیر به شدت سروصدا راه انداخته‌اند، چه بشود. برای کسانی که اطلاعات کافی ندارند، Chat GPT یک ربات هوش مصنوعی است که درست مانند ربات‌های چت قدیمی که می‌توانستیم باهاش صحبت کنیم می‌باشد اما بسیار بسیار پیشرفته‌تر!

چت جی پی تی (ChatGPT) یک مدل زبان بزرگ است که توسط OpenAI آموزش داده شده است. این مدل براساس معماری GPT (به انگلیسی: Generative Pretrained Transformer) که یک نوع الگوریتم یادگیری عمیق است، طراحی شده است.

در حقیقت Chat GPT می‌تواند در تست‌های انسان‌نما، درست مانند یک انسان واقع شود. البته در زبان فارسی همچنان راه طولانی در پیش دارد. اما در آخرین نسخه از این هوش مصنوعی یعنی Chat GPT 4 که به آن Chat GPT Plus نیز گفته می شود، متن‌های فارسی آن پیشرفت خوبی داشته‌اند.

برای استفاده از Chat GPT بر روی آیفون خود، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. البته روش‌هایی که در ادامه گفته می‌شوند، بر روی مک بوک و آیپد نیز قابل استفاده هستند. (زیرا سایت‌ هستند و می‌توانید از دستگاه‌های مختلف به آن‌ها دسترسی داشته باشید!)

نصب برنامه Open AI

برنامه chat gpt در اپ استور

یکی از روش‌های استفاده کردن از هوش مصنوعی Chat GPT نصب کردن نرم‌افزار رسمی این هوش مصنوعی است که توسط شرکت Open AI منتشر شده است. این برنامه دسترسی راحت به Chat GPT را برای کاربران فراهم می‌کند و یکی از بهترین روش‌های برای استفاده از این هوش مصنوعی است.

لازم به ذکر است که نصب کردن برنامه رسمی Chat GPT برای کاربران ایران امکان‌پذیر نمی‌باشد. البته می‌توانید با استفاده از ترفندهایی که بر روی اینترنت وجود دارد، مثل استفاده از (فی.لتر ش.کن) این برنامه را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

استفاده از Chat GPT با مرورگر؛ روشی راحت برای تمامی کاربران ایرانی

یک روش عالی برای ایرانیان وجود دارد که می‌توانند با استفاده مرورگر خود، از Chat GPT استفاده کنند. در نظر داشته باشید که این روش نیز به دلیل تحریم بودن ایران، بدون استفاده از DNS یا فی.لتر شک.ن امکان‌پذیر نیست. بنابراین زمانی که یکی از این موارد را انجام دادید، باید وارد سایت Chat.openai.com شوید.

اموزش chat gpt در ایفون

سپس در این قسمت با دو گزینه Login و Sign up روبرو می‌شوید. اگر در این سایت اکانت دارید، می‌توانید از گزینه Login استفاده کنید و ایمیل و پسوردتان را وارد کنید. اما اگر هنوز در سایت Open AI اکانت نساخته‌اید، نگران نباشید، در این لینک، می‌توانید آموزش ثبت نام در Chat GPT را مطالعه کنید.

زمانی که وارد اکانت‌تان شدید، می‌توانید به راحتی از این هوش مصنوعی کاربردی استفاده کنید. اما این مراحل را مجدد طی کردن برای این که بتوانیم دوباره از Chat GPT استفاده کنیم، کمی طولانی است، بنابراین نیاز به یک روش کوتاه‌تر داریم.

برای استفاده از روش کوتاه‌تر باید روی گزینه Share در قسمت ابزارهای پایین صفحه کلیک کنید.

اموزش chat gpt در ایفون 2

میان گزینه‌های باز شده اسکرول کنید به سمت پایین تا گزینه Add to Home Screen را مشاهده کنید. اگر گزینه Add to Home Screen نشان داده نشد، باید از قسمت Edit action این کار را انجام دهید.

اموزش chat gpt در ایفون 3

پس از انجام دادن مراحل بالا باید در قسمت خالی نام میانبرمان را انتخاب کنیم، منطقی است که نام این قسمت را Chat GPT بگذارید. البته می‌توانید نام آن را “هوش مصنوعی” “AI” یا “دستیار شخصی خودم” بگذارید.

استفاده از سایت POE؛ راهی آسان دیگر

یک روش دیگر برای استفاده از Chat GPT بر روی آیفون، نصب کردن برنامه POE است. اگر نمی‌توانید مراحل سخت ثبت نام در سایت Open AI را طی کنید، می‌توانید تنها با یک جیمیل در برنامه POE ثبت نام کنید و از Chat GPT استفاده کنید. این برنامه چندین هوش مصنوعی دیگر هم دارد که برخی از آن‌ها بر پایه Chat GPT نوشته شده‌اند و برخی بر پایه هوش مصنوعی‌های دیگر.

برای استفاده از این روش ابتدا باید از طریق اپ استور، برنامه Poe – Fast AI Chat را نصب کنید.

در این قسمت باید عکسی مبتنی بر نوشته بالا گذاشته شود.

پس از این که وارد برنامه شدید، می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی مانند جیمیل یا فیسبوک وارد این برنامه شوید. همانطور که گفته شد برای ورود به POE نیازمند شماره تلفن خارجی نمی‌باشید. پس از ورود به برنامه می‌توانید از سمت منو راست بر روی ربات مورد نظرتان کلیک کنید و شروع به استفاده کردن آن کنید.

نکته: ربات Sage که در این برنامه می‌توانید مشاهده کنید، یک هوش مصنوعی مبتنی بر Chat GPT است.

یکی از قابلیت‌های برنامه POE این است که به شما دسترسی محدودی برای استفاده از نسخه 4 چت جی بی تی قرار داده است. به عبارت دیگر شما می‌توانید در روز یک بار از Chat GPT 4 استفاده کنید.

سرویس جدید Open AI به نام Chat GPT 4 به قیمت 20 دلار ماهانه در سایت Open AI به فروش می‌رسد.

اگر می‌خواهید از سایت برای استفاده از هوش مصنوعی استفاده کنید، تمام مراحل گفته شده را می‌توانید در سایت POE.com بروید. همچنین درست مانند روش استفاده از سایت Open AI می‌توانید یک میانبر بر روی صفحه اصلی‌تان قرار دهید. البته که نیازی به استفاده از این روش نیست وقتی می‌توانید به راحتی از اپلیکیشن آن استفاده کنید.

ربات‌های تلگرامی

از دیگر روش‌های استفاده از هوش مصنوعی بی نظیر ChatGPT استفاده کردن از ربات‌های تلگرامی است. با این که دسترسی به تلگرام سخت شده است، اما اگر نمی‌توانید از روش‌های گفته شده استفاده کنید، می‌توانید از این روش به عنوان روش جایگزین استفاده کنید.

یکی از ربات‌های تلگرامی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، ربات https://t.me/GPT4Telegrambot می‌باشد. این ربات محدودیت 30 پیام در روز را دارد که برای استفاده بیشتر امکان خرید اکانت پریمیوم رو به کاربران می‌دهد.

البته استفاده از ربات‌های تلگرام به طور کلی پیشنهاد نمی‌شود. بهتر است از روش‌های فوق و همان سایت Open AI برای دسترسی به چت جی پی تی استفاده کنید.

استفاده از ChatGPT زندگی‌تان را راحت‌تر می‌کند!

هوش مصنوعی Chat GPT کمک زیادی به بشر کرده است، این هوش مصنوعی می‌تواند به سوال‌های علمی‌تان پاسخ دهد، به شما مشاوره دهد و سرگرم‌تان کند. بیشتر کاربران از این هوش مصنوعی برای تحقیق استفاده می‌کنند، در حقیقت این ربات تبدیل به یکی از ابزارهای اصلی تولیدکنندگان محتوا شده است. یک پاراگراف از این مطلب به تنهایی توسط Chat GPT 4 نوشته شده است، ببینید متوجه می‌شوید که کدام پاراگراف است؟

برای اطلاع از قیمت روز محصولات اپل مانند اپل ویژن پرو یا اپل واچ سری اولترا می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید، یا از قسمت دسته‌بندی سایت نگاه کنید.