محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

تاریخ رونمایی آیفون 15 و محصولات جدید اپل

منتشر شده در ۱۶ شهریور , ۱۴۰۲

آیفون 15 قرار است در روز 21 شهریور ماه در کنار محصولات دیگر اپل عرضه شود. این سری از آیفون با چهار مدل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و پرو مکس به بازار عرضه شوند. شایعه شده است که اپل قصد ندارد قیمت آیفون‌های سری استاندارد را تغییر دهد و تنها قرار است مدل‌های پرو و پرو مکس تغییر قیمت داشته باشند. در این مطلب برخی از مهم‌ترین اخبار درباره آیفون 15 و محصولاتی دیگری که قرار است در 21 شهریور عرضه شوند، صحبت می‌کنیم.

12 سپتامبر، روز معرفی محصولات جدید اپل

اپل طرفدارانش را در سرتاسر دنیا مشتاق نگه داشته است تا از محصولات جدیدش به خصوص آیفون 15 رونمایی کند. شایعه‌های مختلفی در یک سال گذشته درباره محصولات جدید این شرکت پخش شد. عرضه ویژن پرو به بازار نیز نشان داد که اپل قصد دارد باز هم انقلابی در صنعت تکنولوژی به راه بیاندازد. اما آمدن همچنین محصولی هم نتوانست چیزی از تب و تاب روزهای قبل انتشار آیفون 15 کم کند.

یکی از شایعه‌هایی که این روزها در میان سایت‌های معتبر خارجی نقل می‌شود، این است که سری پرو مکس آیفون 15 با تاخیر حدود سه هفته‌ای قرار است وارد بازار شود. گویا جریان از این قرار است که دوربین‌هایی که سونی برای سری پرو مکس تولید کرده است، به مشکل خورده‌اند.

سری ios17 که در مقاله معرفی ” از iOS 17 رونمایی شد! ” به خوبی به بررسی ویژگی های آن پرداختیم، در حال حاضر بر روی نسخه آزمایشی خود قرار دارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود تنها پس از مدتی با عرضه شدن سری 15 مدل آیفون نسخه اصلی iOS 17 نیز عرضه می‌شود. به غیر از این شایعه‌ها، انتظار می‌رود که روال انتشار آیفون 15 نیز درست مثل سری‌های پیشین آیفون باشد.

آیفون 15 با رنگ بندی جدید!

چندی پیش شایعه شده بود که قرار است آیفون 15 با رنگ‌های جدید منتشر شود. البته که هر سال اپل رنگ جدیدی به سری‌های مختلف این گوشی‌ها اضافه می‌کند. این بار قصد دارد سری‌های پرو را با رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای سفید، مشکی و آبی منتشر کند.

شایعه‌های دیگری نیز شنیده می‌شود که اپل از تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ می‌خواهد برای فریم آیفون 15 استفاده کند. در نتیجه وزن سری‌های پرو و پرو مکس آیفون 15 از آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس کم‌تر خواهد بود.

تغییرات ایرپادها؛ ویژگی‌های جدیدی مثل پورت USB-C

ایرپادها نیز بنابر شایعه‌های منتشر شده در یک سال اخیر، احتمالا با تفاوت‌های زیادی منتشر می‌شوند. یکی دیگر از مواردی که انتظار می‌رود در رویداد اپل در اواخر شهریور شاهد باشیم، 6 ویژگی جدیدی است که می‌خواهد به سری ایرپد پرو 2 اضافه شود.

از این ویژگی‌ها می‌توان به صدای تطبیقی (Adaptive Audio)، مکالمه آگاه (Conversation Awareness) و ویژگی‌های دیگری که باید منتظر بمانیم تا بیایند.

اگر کمی اخبار دنیای آیفون‌ها را دنبال کرده باشید، می‌دانید که انتظار می‌رود تمامی چهار مدل آیفون از پورت USB-C پشتیبانی کنند. اما در این بین، شایعه‌هایی مبتنی بر این که کیس ایرپادها نیز قرار است با پورت USB-C به جای پورت Lightning عرضه شوند.

این یکی از مهم‌ترین اخباری است که ممکن است در مراسم روز 21 شهریور اپل گفته شود، ایرپادهای جدید با پورت USB-C. انگار اپل قبول کرده است که نباید پورت اختصاصی خودش را استفاده کند در حالی که همه دنیا از یک پورت جهانی استفاده می‌کنند.

غوغای اپل با معرفی نسل جدید اپل واچ

شایعه‌های زیادی مبتنی بر این وجود دارد که اپل قصد دارد در کنار رونمایی از آیفون 15، از سری جدید ایرپاد پرو و محصولات دیگری مانند اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا سری 2 رونمایی کند. در این قسمت از مطلب کمی درباره سری جدید اپل واچ‌ها صحبت خواهیم کرد و برخی از شایعه‌های‌شان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

یکی از مهم‌ترین اخباری که درباره اپل واچ سری 9 بین کاربران شایعه شده است، رنگ جدید این ساعت‌ها می‌باشد. در میان کاربران شنیده می‌شود که رنگ جدید سری 9 اپل واچ، صورتی کم‌رنگ است. به احتمال خیلی قوی این سری از ساعت‌های هوشمند اپل از پردازنده S9 استفاده می‌کنند. با توجه به پردازنده جدید اپل واچ سری 9، انتظار سرعت بالاتر و مصرف باتری بهینه‌تری از این ساعت‌های هوشمند داریم.

ممکن است اپل واچ اولترا نسل 2 داشته باشیم!

سال پیش اپل از یکی از محصولات خود رونمایی کرد که کم‌تر کسی انتظارش را داشت. یک ساعت هوشمند کاملا جدید که از طراحی آن گرفته تا سخت‌افزاری که دارد، همه با اپل واچ سری 7 متفاوت بودند. در واقع همه ما تنها منتظر یک نسخه آپدیت شده سری 7 بودیم که با نام اپل واچ سری 8 رونمایی شود اما محصول چیز دیگر با نام دیگر بود؛ اپل واچ اولترا.

یکی از شایعاتی که درباره اپل واچ اولترا 2 شنیده می‌شود این است که قرار است در رنگ جدید مشکی عرضه شود. همچنین انتظار داریم نسل دوم اپل واچ Ultra یک پردازنده قدرتمندتر نیز داشته باشد که به سرعت بیشتر و در نهایت شارژدهی بیشتر نیز برسد.

خرید آیفون 15 محض ورود به ایران از اپل‌فا

در اواخر شهریور اپل از جدیدترین خط تولید رونمایی می‌کند که شامل آیفون 15، ایرپاد پرو نسل جدید، اپل واچ سری 9، اپل واچ اولترا و محصولات دیگر می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، کاربران سراسر دنیا مجددا منتظر آیفون جدید و ویژگی‌هایی تازه آن هستند.

اپل‌فا به محض منتشر شدن آیفون 15 و ورود آن به ایران، این محصول شگفت‌انگیز را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید به راحت‌‌ترین شکل ممکن و با قیمت روز محصولات اپل در دنیا خریداری کنید. محصولات دیگر اپل که در اواخر شهریور ماه عرضه شوند، نیز به زودی از طریق سایت ما در اختیارتان قرار می‌گیرد.