محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

پرفروش ترین ساعت های هوشمند در سال 2022

منتشر شده در ۹ خرداد , ۱۴۰۲
دسته‌بندی : مقایسه محصولات
پرفروش ترین ساعت های هوشمند در سال 2022

اپل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی دنیا است که در بین کاربران بیشتر به دلیل گوشی‌های هوشمند خود شناخته می‌شود. اما جالب است بدانید که این شرکت در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند نیز قدرت خاصی دارد. گزارش‌های متعددی از سوی Counterpoint – یک سایت معتبر در زمینه تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات دنیای تکنولوژی – نشان می‌دهد که اپل بیشترین درآمد را از بازار ساعت‌ هوشمند کسب می‌کند.

آمارهای این سایت در سال 2022 نشان می‌دهد که 60 درصد از درآمد کل بازار ساعت‌های هوشمند متعلق به اپل است. به غیر از این شرکت بزرگ، کمپانی‌های دیگری هم در بازار ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کنند. با این حال در این مطلب قصد داریم تا پرفروش ترین ساعت های هوشمند در سال 2022 را معرفی کنیم.

معرفی پرفروش ترین ساعت های هوشمند در سال 2022

ساعت‌های هوشمند از آن دسته گجت‌هایی هستند که در سالیان گذشته به شدت محبوب شدند. این ساعت‌ها در ابتدا یک خرید پرزرق و برق بودند که کاربردی چندانی ندارد و فقط برای خودنمایی است. اما با گذشت سال‌ها و اضافه کردن قابلیت‌های متعدد روی این ساعت‌ها،حتی می‌‌توانید با خرید اپل واچ، جان‌تان را نجات دهید!

بله! این موضوع اصلا اغراق‌ نیست، با خرید جدیدترین اپل واچ‌هایی که تولید شده‌اند، می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند Car Crash Detection و Medical info بهره‌مند شوید. اولین قابلیت گفته شده در مواقعی به کمک‌‌تان می‌آید که در یک تصادف ماشین قرار بگیرید. (البته امیدواریم هیچ‌وقت همچین حادثه‌ای برای کسی رخ ندهد.) این قابلیت تصادف ماشین را به وسیله سنسورهای حرکت و صدای خود تشخیص می‌دهد و سریعا با خدمات اورژانسی تماس می‌گیرد.

شرکت‌های بزرگی در زمینه ساعت‌های هوشمند فعالیت دارند. شرکت‌هایی مانند سامسونگ، اپل، شیائومی و گارمین بهترین ساعت‌های هوشمند بازار را تولید و عرضه می‌کنند. البته در مقدمه هم گفته شد که اپل در زمینه ساعت‌های هوشمند عملکرد خیلی بهتری نسبت به شرکت‌های دیگر دارد و با برخی از محصولات جدید خود مثل اپل واچ اولترا توانسته است نظر خیلی از کاربران را جلب کند.

به دلیل این که پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند در دنیا به صورت آمار توسط هیچ سایتی عرضه نشده‌اند، قصد داریم بدون ترتیب مشخص، بهترین ساعت‌های هوشمند بازار را معرفی کنیم. البته که در کنار بهترین‌ها در عملکرد، می‌خواهیم ساعت‌هایی که بیشترین ارزش خرید و قیمت مقرون‌ به‌صرفه‌ای دارند را پیشنهاد کنیم تا همه کاربران بتوانند از این مطلب نهایت استفاده را ببرند.

اپل واچ سری 8؛ نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند اپل

اولین گزینه‌ای که قرار است در پرفروش ترین ساعت های هوشمند سال 2022 معرفی کنیم، نسل جدید اسمارت واچ‌های اپل است، یعنی اپل واچ سری 8.

برای شروع بهتر است با چند مورد از بهترین ویژگی‌های نسل جدید اپل واچ شروع کنیم. این ساعت هوشمند حسگر حرارتی بدن دارد که به بهبود خواب و دوره قاعدگی بانوان کمک می‌کند. قابلیت تشخیص تصادف دارد که پیش از این نیز بهش اشاره شد. اپل واچ سری 8 از سیستم عامل جدید اپل به اسم WatchOS 9 استفاده می‌کند که رابط کاربری جذابی دارد.

ساعت اپل سری 8

اپل واچ سری 8 بهترین ساعت هوشمند اپل تا با امروز یعنی فروردین ماه سال 1402 است. این ساعت هوشمند به نسبت نسل 7 تغییرات چندانی نداشته است، با این وجود به راحتی می‌تواند لقب بهترین اپل واچ را به دوش بکشد. اپل واچ سری 8 طراحی با کیفیت مشابه به نسل 7 دارد و صفحه نمایش بزرگی که کار کردن با این ساعت هوشمند را برای کاربران راحت‌تر کرده است.

اپل ویژگی‌های جدیدی به نسبت اپل واچ سری 7 در نسل جدید قرار داد که شامل همان مواردی می‌شود که در ابتدای این بخش اشاره کردیم. قابلیت‌هایی مثل حسگر حرارتی بدن و قابلیت تشخیص تصادف. اما شرکت بزرگ اپل یک قابلیت جدید دیگر هم به اپل واچ سری 8 اضافه کرده است و آن هم Low power mode است. با فعال کردن این گزینه می‌توانید تا 36 ساعت از ساعت هوشمند خود استفاده کنید بدون این که نگران خاموش شدن آن باشید.

به طور کلی اپل واچ سری 8 یک ساعت هوشمند عالی با سنسورهای ارتقا یافته است که از سیستم عامل جدید WatchOS 9 بهره می‌برد و توانایی‌های خوبی دارد.

مشخصات کلی اپل واچ سری 8

تفاوتی ندارد که به دنبال بهترین اپل واچ برای ورزش کردن هستید یا می‌خواهید جواب تماس‌های تلفنی‌تان را از روی مچ‌تان بدهید یا صرفا به دنبال بهترین ساعت هوشمند بازار هستید، اپل واچ سری 8 گزینه خیلی مناسبی است. مشخصات کلی این ساعت به شرح زیر است:

  • اندازه صفحه نمایش: 41 و 45 میلی‌متر
  • میزان شارژدهی باتری: 18 ساعت
  • • GPS: دارد
  • ضد آب: هست
  • • سنجش‌گر ضربان قلب: دراد
  • سازگار با سیستم عامل IOS

سامسونگ گلکسی واچ سری 5

دومین مورد از پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال 2022 سامسونگ گلکسی واچ سری 5 است. این ساعت هوشمند نیز مانند اپل واچ سری 8 از قابلیت جدید سنسور حرارت بدن استفاده می‌کند. سامسونگ گلکسی واچ سری 5 ضمن این که یک ساعت هوشمند عالی برای ورزش کردن است، ظاهر جذابی هم دارد.

سامسونگ گلکسی واچ سری 5 تغییرات زیادی به نسبت نسل پیش خود داشته است. به همین دلیل اگر در بین انتخاب سامسونگ گلکسی واچ سری 5 و سامسونگ گلکسی واچ سری 4 مانده‌اید، بدون وقت تلف کردن سامسونگ گلکسی واچ سری 5 را انتخاب کنید.

گلکسی واچ سری 5

سامسونگ گلکسی واچ سری 5 می‌تواند برای یک روز کامل روی مچ شما باشد و تازه نیمی از شارژ خود را نگه دارد. قیمت عالی 279 دلاری این ساعت هوشمند باعث شده است تا بیشتر کاربران به سراغ گلکسی واچ سری 5 بروند. زیرا در کنار قابلیت‌هایی که دارد، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارد.

اگر از محصولات دیگر سامسونگ استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم گلکسی واچ سری 5 را خریداری کنید. زیرا این ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS 3 قابلیت‌های جذابی دارد و به راحتی با گوشی‌های سامسونگ سینک می‌شود.

مشخصات کلی سامسونگ گلکسی واچ سری 5 عبارتند از:

  • اندازه صفحه نمایش: 40 و 44 میلی‌متر
  • میزان شارژدهی باتری: 50 ساعت
  • • GPS: دارد
  • ضدآب: است

گوگل پیکسل واچ ساعتی مناسب اندرویدی ها

طراحی زیبا و مینیمال، مجموعه‌ای از خدمات گوگل بر روی مچ و یک سیستم فیتنس قابل اعتماد از بهترین ویژگی‌های گوگل پیکسل واچ هستند. این ساعت هوشمند به خصوص برای کسانی طراحی شده است که از گوشی‌های گوگل استفاده می‌کنند. با این حال که گوگل پیکسل واچ اولین نسل از ساعت‌های هوشمند گوگل است، اما طراحی جذاب و قابلیت‌هایی خوبی دارد که نیاز کاربران را برآورده کند.

بهترین ساعت هوشمند برای گوشی‌های پیکسل، گوگل پیکسل واچ است. با وجود این که لبه‌های گوگل پیکسل واچ می‌‌توانست باریک‌تر باشد و همچنین میزان شارژدهی آن کمی ناامیدکننده است، البته به نسبت دیگر ساعت‌های هوشمند برتر بازار. اما همچنان خرید گوگل پیکسل واچ گزینه خوبی است.

گوگل پیکسل واچ

بنابراین اگر گوشی پیکسل دارید، در خرید و استفاده کردن از گوگل پیکسل واچ درنگ نکنید. زیرا با قیمت مناسبی می‌توانید از قابلیت‌های متعددی بهره‌مند شوید.
مشخصات کلی گوگل پیکسل واچ عبارتند از:

  • اندازه صفحه نمایش: 41 میلی‌متر
  • • میزان شارژدهی باتری: 24 ساعت
  • GPS: دارد
  • ضدآب: است

اپل واچ SE 2022؛ دیگر محصول پر فروش اپل در سال 2022

رسیدیم به یکی از گزینه‌های محبوب نه تنها درمیان اپل‌ واچ‌ها، بلکه در میان تمامی ساعت‌های هوشمند دنیا، یعنی اپل واچ SE 2022. از بهترین ویژگی‌های اپل واچ SE 2022 باید به قیمت آن اشاره کنیم. قیمت این ساعت هوشمند حتی از نسل اول اپل واچ SE هم کم‌تر است. یکی دیگر از ویژگی‌های خارق‌العاده این ساعت هوشمند هم این است که اپل از جدیدترین پردازنده‌ خود در اپل واچ SE 2022 استفاده کرده است.

اپل واچ SE 2022 با قیمت 249 دلار، یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال ویژگی‌های ضروری اپل واچ سری 8 هستند اما نمی‌خواهند به اندازه جدیدترین ساعت هوشمند اپل هزینه کنند. اپل واچ SE 2022 با قابلیت‌های امنیتی و LTE که دارد در میان تمامی گزینه‌های خرید برای کاربران و خریداران ایفون، به‌راحتی به‌چشم می‌آید.

ساعت هوشمند اپل واچ se 2022

اپل واچ SE 2022 بالاترین ارزش خرید را دارد، البته برای کسانی که از گوشی‌های اپل استفاده می‌کنند. البته اگر به دنبال صفحه نمایش بزرگ‌تر هستید و می‌خواهید که ساعت هوشمندتان سنسور حرارتی، سنجش‌گر ضربان قلب و ویژگی Always on display را داشته باشد، می‌توانید به سراغ خرید اپل واچ سری 8 بروید. این در حالی است که برای‌تان اهمیت نداشته باشد که 150 دلار بیشتر خرج کنید.

اپل واچ SE 2022 ویژگی Low power mode را دارد و همچنین به دلیل داشتن آخرین نسخه از سیستم عامل WatchOS 9 یک ساعت هوشمند جدید و تقریبا کامل با قیمت پایین است. مشخصات کلی اپل واچ SE 2022 عبارتند از:

  • صفحه نمایش: 40 و 44 میلی‌متر
  • میزان شارژدهی باتری: 18 ساعت
  • GPS: دارد
  • سنجش‌گر نبض: دارد

گارمین ونو 2 پلاس؛ بهترین ساعت برای ردیابی تناسب اندام (Fitness-tracking)

گارمین ونو 2 پلاس یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برند گارمین (Garmin) است. این ساعت هوشمند که ریشه در کشور سوئیس دارد، با قیمت 449 دلار عرضه شده است. با خرید این ساعت می‌توانید هم در ورزش و هم برای کامل کردن استایل خود از آن کمک بگیرید. زیرا گارمین ونو 2 پلاس در کنار زیبایی خاصی که دارد توانایی‌های خوبی هم دارد.

ساعت هوشمند گارمین ونو 2 پلاس

یکی از ویژگی‌های واضحی که ساعت‌های هوشمند گارمین به آن دلیل مشهور هستند، دقت GPS و قابلیت ردیابی است که دارد. با وجود این که گارمین ونو 2 پلاس قابلیت LTE ندارد و برنامه‌های جانبی کمی هم دارد، باز هم یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برند گارمین است.

مشخصات کلی گارمین ونو 2 پلاس عبارتند از:

  • اندازه صفحه نمایش: 43 میلی‌متر
  • میزان شارژدهی: 10 ساعت
  • GPS: دارد
  • ضدآب: است

اپل واچ اولترا؛ پادشاه جدید دنیای ساعت های هوشمند

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند دنیا که در سال گذشته توسط شرکت اپل از آن رونمایی شد، اپل واچ اولترا (Apple watch Ultra) است. این ساعت هوشمندی که شرکت اپل طراحی کرده است با تمام اپل واچ‌ها متفاوت است.

صفحه نمایش بزرگ و روشن‌تر، یک دکمه بزرگی که قابلیت شخصی‌سازی شدن دارد و باتری فوق‌العاده از ویژگی‌های اپل واچ اولترا هستند. اپل بیشتر قابلیت‌های کاربردی مورد نیاز را در این ساعت هوشمند خود جای داده است. با خرید اپل واچ اولترا می‌توانید به راحتی به تناسب اندام مورد نظرتان برسید، یک پزشک همراه خود داشته باشید و در مواقع ضروری کمک خبر کنید.

قیمت اپل واچ اولترا باعث شده است تا خیلی از کاربران توانایی خرید این ساعت هوشمند را نداشته باشند. اما اگر قیمت 799 دلاری آن برای شما مشکل‌ساز نیست، حتما این ساعت را خریداری کنید. زیرا تا به امروز بهترین اپل واچی است که ساخته شده.

ساعت هوشمند اپل واج اولترا

یکی از راحت‌ترین عبارت‌هایی که می‌توانیم به اپل واچ اولترا نسبت دهیم: بهترین اپل واچ بازار است. زیرا همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، اپل از هر نظر این ساعت هوشمند را به نسبت دیگر اپل واچ‌ها ارتقا داده است. اپل واچ اولترا برای تمامی کاربران به ویژه ورزشکاران یک گزینه خرید عالی است. بدنه قدرتمند و شارژدهی بالای این ساعت به شما اجازه می‌دهد تا مدت‌های طولانی به ورزش کردن بپردازید، با خیال راحت کوهنوردی کنید و سفر‌های کوتاه مدت تنهایی بروید.

اپل واچ اولترا قابلیتی دارد به نام آژیر خطر، زمانی که اتفاقی برای کاربر بیفتد و نتواند توانایی حرکت کردن داشته باشد. این آژیر شروع به زنگ زدن می‌کند تا کسانی که در اطراف‌تان هستند را خبر کند.
مشخصات کلی اپل واچ الترا عبارتند از:

  • اندازه صفحه نمایش: 49 میلی‌متر
  • ضربان قلب: دارد
  • GPS: دارد
  • میزان شارژدهی در حالت عادی: 36 ساعت
  • ضدآب: است

خرید ساعت هوشمند، از پادشاه مارکت!

در ابتدای همین مطلب اشاره کردیم که اپل بیشتر درآمد را از بازار ساعت‌های هوشمند دارد. همین آمار برای ثابت کردن کیفیت اپل واچ‌ها کافی است. ساعت‌های هوشمند اپل به خوبی در میان کاربران محبوب شدند، ساعت‌هایی مثل اپل واچ SE 2022 که با قیمت مقرون‌به‌صرفه و جدیدترین پردازنده اپل عرضه شده است. همچنین اپل واچ اولترا که با قابلیت‌های بی‌نظیر خود می‌تواند به راحتی نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

انتخاب کردن ساعت هوشمند کاملا به این موضوع بستگی دارد که قصد دارید چه استفاده‌هایی از آن ساعت داشته باشید. همچنین برای هماهنگی بهتر سعی کنید گوشی و ساعت هوشمندتان را از یک برند تهیه کنید. برای مثال اگر کاربر آیفون هستید، حتما از بین اپل واچ‌ها ساعت هوشمندتان را خریداری کنید