محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

اپل کارت چیست ؟

منتشر شده در ۳ آذر , ۱۳۹۹
دسته‌بندی : آموزش
اپل کارت چیست

کوپرتینویی‌ها سال‌هاست که با ارائه خدماتی مانند Apple Pay و Apple Wallet وارد بازارهای مالی شده‌است. اما جاه‌طلبی اپل باعث شده تا برای کسب سهم بیشتری از بازار و درنتیجه سود بیشتر، خدمات مالی مختلف دیگری را هم اضافه کنند. آخرین سرویسی که کمپانی اپل در حوزه سرویس‌های پرداختی رونمایی کرده‌است، سرویس اپل کارت می‌باشد. دراین مطلب قصد داریم پاسخی برای سوال” اپل کارت چیست و چه کاربردی دارد” بیابیم؛ همراه ما باشید.

اپل کارت از چه زمانی آغاز به کار کرد؟

کمپانی اپل از سال 2012 با معرفی سرویس Apple passbook، که یک کیف دیجیتالی برای نگهداری کارت‌های اعتباری‌ست، وارد دنیای خدمات مالی شد. سال ۲۰۱۵ بود که اپل نام این سرویس را به apple wallet تغییر داد. سرویس تکمیل کننده اپل والت، یعنی Apple Pay، سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد تا به کمک آن بتوان با استفاده از دستگاه‌های اپل مانند آیفون و اپل واچ پرداخت‌های نقدی‌تان را انجام دهید. آخرین سرویس حوزه پرداخت اپل، یعنی اپل کارت سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد. اپل این سرویس را بر خلاف دو سرویس قبلی خود که حالت نرم‌افزاری دارند، به صورت فیزیکی هم ارائه کرده‌است و این امکانات باعث مزیت های خرید آیفون شده است.

اپل کارت چیست-کارت تیتانیومی
اپل کارت – کارت تیتانیومی

اپل کارت چیست ؟

Apple card یا اپل کارت یک سرویس پرداخت، برای پرداخت‌های نقدی است. اپل ادعا می‌کند استفاده از این سرویس باعث افزایش شفافیت در خریدها، راحتی دسته بندی و گزارش‌گیری و یک سری مزایا دیگر است.

مزایای Apple Card چیست؟

با کارت‌های اعتباری پلاستیکی خدانگهداری کنید. اپل کارت با جنس تیتانیومی صادر می‌شود تا حس متفاوت‌تری را به مشتریانش دهد. امکان دسته بندی تمامی تراکنش ها در اپل والت و تفکیک کامل آن‌ها هم ویژگی دیگری است که این سرویس اپل به همراه دارد. در صورت استفاده از کارت اپل برای پرداخت‌های نقدی، ۲٪ از تمامی پرداخت‌های به حساب شما بازمی‌گردد. این درصد برای خرید از اپل استور‌ها، اپل مارکت و برخی برند‌های دیگر که طرف قرار داد این شرکت‌اند برابر با ۳ درصد است.

چگونه با اپل کارت پرداخت کنیم؟

استفاده از اپل کارت بسیار ساده است. برای پرداخت‌های آفلاین می‌توانید در مکان‌‌هایی پرداخت با اپل کارت را پشتیبانی می‌کند، اپلیکیشن اپل والت را باز کنید. برای این کار میتوانید دو مرتبه دکمه پاور را هم فشار دهید. هویت‌تان را با ابزار بیومتریک احراز کنید و آیفون‌تان را نزدیک دستگاه پرداخت بگیرید. پرداخت با موفقیت انجام شد.

برای پرداخت‌های آنلاین هم می‌توانید از همین سرویس اپل استفاده کنید. برای این کار کافیست در مرحله انتخاب درگاه پرداخت، پرداخت با اپل کارت را انتخاب کنید. دو مرتبه دکمه پاور گوشی را فشار دهید و سپس هویت‌تان را با استفاده از FACE ID احراز کنید تا پرداخت انجام شود.

چگونه اپل کارت را فعال کنیم؟

برای صدور اپل کارت کافیست در اپلیکیشن apple wallet آیکون مثبت گوشه تصویر را انتخاب کنید. گزینه applay for apple card را انتخاب کنید. اطلاعات درخواستی را تکمیل کرده و بعد از تایید شرایط و قوانین، اول کارت مجازی شما صادر می‌شود. بعد از صدور اپل کارت می‌توانید با استفاده ازگجت‌های اپلی، پرداخت‌های خودتان را انجام دهید. برای تهیه کارت اعتباری فیزیکی هم می‌توانید بعد از درخواست و دریافت کارت اعتباری، با گوشی آیفون خودتان آن را فعال کنید.

چگونه از Apple Card در ایران استفاده کنیم؟

امکان استفاده از هیچ کدام از سرویس‌های پرداخت اپل در ایران، به دلیل تحریم‌ها، وجود ندارد. به همین دلیل امکان صدور و استفاده از apple card هم در ایران وجود ندارد. به نظر شما استفاده از سرویس‌های پرداختی اپل چه میزان می‌تواند مفید واقع شود و پرداخت‌های آفلاین و آنلاین را راحت‌تر کند؟

همراهان عزیز اپل فا اگر قصد خرید ipad و یا خرید ایرپاد پرو  را دارید روی لینک کلیک کنید همچنین جهت اطلاع از قیمت ایرپاد اپل و قیمت اپل واچ به وبسایت اپل فا مراجعه نمایید