محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

چطوری در آیفون و آیپد به Notification Center دسترسی داشته باشیم؟

منتشر شده در ۲۸ بهمن , ۱۳۹۹

دسترسی به Notification Center در آیفون و آیپد

هر شخصی که دارای آیفون یا آیپد باشد با اعلان ها و طاقت فرسا بودن آنها آشنا می باشد. البته، اپل مکان واحدی را به نام Notification Center فراهم کرده است که می توانید همه ی اعلان ها را مشاهده و مدیریت نمایید. در آیفون و آی پد Notification Center (مرکز اعلان مرکزی) رابطی برای بررسی اعلان های دستگاه شما ایجاد شده است که اعلان های برنامه ها و یا خود سیستم عامل را دریافت و نمایش می دهد.

بیشتر بخوانید : قابلیت Reachability در آیفون چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

برای مشاهده مرکز اطلاع رسانی (Notification Center) در حالی که قفل iPhone یا iPad شما باز نیست ، لبه مرکز بالایی صفحه را به سمت پایین بکشید. دقت نمایید که از لبه بالا سمت راست صفحه به سمت پایین بکشید. در آی پد ها و آیفون های مدرن و بدون دکمه صفحه اصلی، این روش و مرکز کنترل (Control Center) به این صورت باز می شود. با این حال ، در iOS 14 و iPadOS 14 می توانید صفحه ی خود را از لبه سمت چپ و بالای صفحه به سمت پایین بکشید.

دسترسی به Notification Center در آیفون و آیپد

برای مشاهده مرکز اطلاع رسانی (Notification Center) در زمانی که صفحه قفل می باشد، باید صفحه را از وسط صفحه به سمت بالا بکشید تا آن ظاهر شود. همچنین می توانید مرکز اطلاع رسانی در حالت صفحه قفل را در مسیر Settings > Touch ID & Passcode or Face ID & Passcode فعال یا غیر فعال نمایید.

بیشتر بخوانید : چطوری سنسور حساس به فشار در ایرپاد پرو رو شخصی سازی کنیم؟

پس از راه اندازی، صفحه ایی را با عنوان Notification Center را مشاهده می نمایید که اعلان های اخیر را برای شما لیست می کند. اگر برنامه ای بیش تر از یک اعلان فرستاده باشد ، ممکن است اعلان ها با هم جمع شوند که برای مشاهده ی همه ی اعلان ها می توانید بر روی آن ضربه بزنید تا همه اعلان ها را باز شوند.

دسترسی به Notification Center در آیفون و آیپد

در مرکز اعلان ها (Notification Center ) می توانید یک اعلان خاص را به سمت راست بکشید تا برنامه اصلی باز شود و اگر به سرعت به سمت چپ بکشید ، می توانید آن اعلان را پاک کنید و یا اگر می خواهید همه اعلان ها را به صورت یک باره پاک کنید، می توانید بر روی دکمه کوچک X در کنار عنوان Notification Center ضربه بزنید ، سپس بر روی Clear ضربه بزنید.

دسترسی به Notification Center در آیفون و آیپد

اگر اعلان ها بر روی اعصاب شما تأثیر می گذارد ، می توانید در تنظیمات آیفون و آیپد، به طور کلی آنها را غیر فعال نمایید. به تب Settings > Notifications بروید ، سپس بر روی برنامه ای که می خواهید اعلان آن را مدیریت کنید ضربه بزنید. در آنجا می توانید نوع اعلان هایی را که می خواهید دریافت کنید را انتخاب کنید و یا آنها را کاملاً غیر فعال نمایید.

                          >> برای خرید ایفون و  خرید ipad از فروشگاه اپل فا روی لینک کلیک کنید<<

 

دسترسی به Notification Center در آیفون و آیپد

منبع : howtogeek.com