محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

چطوری همه اعلان هارو در اپل واچ پاک کنیم؟

منتشر شده در ۱۲ اسفند , ۱۳۹۹
دسته‌بندی : آموزش , آموزش اپل واچ

نحوه پاک کردن همه اعلان ها در اپل واچ

اپل واچ برای مدیریت اعلان ها بدون استفاده از آیفون بسیار مناسب می باشد اما در برخی اوقات، اعلان ها در اپل واچ جمع می شوند و کل صفحه نمایش را میگیرند و احتمالا شما به دنبال روشی برای جلوگیری از این اتفاق خواهید بود. به همین علت تصمیم گرفتیم تا پاک کردن همه اعلان ها در اپل واچ را به شما عزیزان آموزش دهیم. در watchOS 7 ، اپل روش پاک کردن همه اعلان ها را تغییر داده است.

قبلاً شما می توانستید بر روی مرکز اعلان ها ضربه بزنید و آن را نگه دارید تا دکمه پاک کردن همه (Clear All) را مشاهده کنید. اما در watchOS 7 و بالاتر آن ، اپل با 3D Touch خداحافظی نموده است. این یک کار در مسیر درستی می باشد ، اما روند پاکسازی تمام اعلان ها را تغییر می دهد.

ابتدا در صفحه اپل واچ خود از بالا به سمت پایین صفحه بکشید تا مرکز اعلانات (Notification Center) باز شود. همچنین اگر از برنامه ای استفاده می کنید ، ابتدا بر روی لبه بالای صفحه ضربه بزنید و نگه دارید و بعد صفحه را به پایین بکشید.

پاک کردن همه اعلان ها در اپل واچ

اکنون لیستی از تمام اعلان های خود را مشاهده می نمایید. در اینجا ، اگر بر روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید، هیچ اتفاقی نمی افتد. برای رفتن به بالای صفحه ، Swipe Down کنید. همچنین می توانید از Digital Crown استفاده نمایید.

پاک کردن همه اعلان ها در اپل واچ

در بالای مرکز اعلان ها ، یک دکمه جدید به نام Clear All را مشاهده می کنید که اگر بر روی آن ضربه بزنید فوراً همه ی اعلان های شما پاک می شود و سپس مرکز اعلان ها را مشاهده می کنید.

پاک کردن همه اعلان ها در اپل واچ

در نهایت ، وقتی به مرکز اطلاع رسانی برگردید ، No Notifications را مشاهده می نمایید.

 در ادامه می‌توانید برای  خرید اپل واچ se ، اپل واچ سری ۷ با ارزان ترین قیمت و اطلاع از قیمت اپل واچ از فروشگاه اپل فا روی لینک کلیک کنید. 

منبع : howtogeek.com