محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

اپل واچ سری ۷ با حاشیه‌های اندک نمایشگر رونمایی شد

منتشر شده در ۲۴ شهریور , ۱۴۰۰

اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری ۷ جدیدترین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل است که اکنون به نمایشگر ۲۰ درصد بزرگ‌تر مجهز شده است و در بطن آن، تراشه S7 مبتنی بر لیتوگرافی ۵ نانومتری وظیفه پردازش‌ها را بر عهده دارد. پس از گمانه‌زنی‌های بسیار، اپل دیشب نسل جدید ساعت‌های هوشمندش را با نام Apple Watch Series 7 رونمایی کرد. برخلاف انتظار، گجت مذکور بر همان مؤلفه‌های طراحی پیشین کوپرتینویی‌ها استوار است؛ بدین معنی که فریم و نمایشگر مانند گذشته به شکل گرد و محدب درآمده است. افزون‌براین، هفتمین نسل ساعت هوشمند اپل در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود که کاملا با بندهای گذشته نیز سازگار است.

اپل مدعی است که اپل واچ سری ۷ به سخت‌ترین شیشه محافظ جهان مجهز شده است که مقاومت دربرار ضربه و خط‌وخش را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. اپل واچ سری ۷ قیمتی مشابه نسل گذاشته دارد؛ ازاین‌رو، نسخه ۴۱ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ مبتنی بر وای‌فای ۳۹۹ دلار و نسخه سلولار آن ۴۹۹ دلار قیمت دارد. از سوی دیگر، مدل بزر‌گ‌تر ۴۵ میلی‌متری به ‌ترتیب ۴۲۹ و ۵۲۹ دلار قیمت خواهد داشت؛ البته باید به این نکته توجه داشت که قیمت‌ها بسته به نوع بند و بدنه می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال، احتمالاً قیمت اپل واچ مدل تیتانیومی از ۸۰۰ دلار شروع می‌شود و مدل تمام استیل (بند و بدنه) ۷۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

( Apple Watch Series 7 )

در این میان، برخی مدل‌های مجهز به بندهای چرمی نیز وجود دارد که قیمت محصول را تا بیش از ۱۴۰۰ دلار افزایش می‌دهد! به‌گفته جف ویلیامز، نمایشگر رتینای جدید در اپل واچ سری 7 ، با توجه به کاهش حاشیه، تقریباً ۲۰ درصد محتوای بیشتری را در مقایسه با نسل گذشته و ۵۰ درصد بیشتر در مقایسه با اپل واچ سری ۳ پوشش می‌دهد. اپل می‌گوید نمایشگر جدید ۴۰ درصد حاشیه‌های باریک‌تری در مقایسه با نسل گذشته دارد، کاملا دوباره مهندسی و طراحی شده و متعاقباً ابعاد آن به ۱٫۷ میلی‌متر افزایش یافته است. پیش از این انتظار می‌رفت که Apple Watch Series 7 به شاسی جدید با الهام از محصولات اخیر اپل مانند آیپد و آیفون مجهز شود. بااین‌حال، گفته می‌شود شاسی جدید نیز کاملا بازطراحی شده است. در حقیقت، اپل توانسته کم‌ترین افزایش ابعاد شاسی، نمایشگر بزرگ‌تر را برای برای ساعت هوشمند جدیدش به ارمغان بیاورد. از قرار معلوم، ساختار ساعت نیز اطلاح شده است؛ چراکه فریم و هم نمایشگر اپل واچ جدید گوشه‌های نرم‌تر و گردتری دارند.

( Apple Watch Series 7 )

نمایشگر جدید نور را در لبه‌های خود می‌شکند تا متعاقباً جلوه‌ای زیبا را به‌وجود بیاورد و ادغامی یکپارچه را با خمیدگی بدنه ایجاد کند. انحنای نمایشگر جدید به معنای این است که کاربر می‌تواند محتوای بیشتری را روی نمایشگر مشاهد کند. برای مثال، اپل می‌گوید که تقریباً ۵۰ درصد متن‌های بیشتری در مقایسه با به سری ۶ روی نمایشگر قابل مشاهده است. همچنین یک صفحه‌کلید مجازی جدید وجود دارد که کاربران می‌توانند برای تایپ کردن، روی حروف آن ضربه بزنند یا از حرفی به حرف دیگر اسکرول کنند. افزایش ابعاد نمایشگر ظاهرا به اپل اجازه داده است که واچ‌فیس‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی در اپل واچ جدید ارائه بدهد. همچنین، غول دنیای فناوری مقاومت در برابر نفوذ آب و دوام دربرابر ضربه و ترک محافظ نمایشگر را افزایش داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سرعت شارژ شدن آن اشاره کرد که ادعا می‌شود ۳۳ درصد سریع‌تر از نسل گذشته است و می‌تواند ۸۰ درصد از ظرفیت باتری ساعت را در ۴۵ دقیقه شارژ کند.

( Apple Watch Series 7 )

نسخه‌های پایه Apple Watch Series 7 با بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم، اکنون در پنج رنگ عرضه می‌شوند که اپل آن آبی، سبز، نیمه‌شب، نور ستاره و قرمز می‌نامند. نسخه فولاد ضد زنگ نیز در رنگ‌های نقره‌ای، گرافیتی و طلایی در دسترس خواهد بود و یک مدل تیتانیوم مشکی فضایی نیز به این مجموعه اضافه شده است. با گذر از مشخصات سخت‌افزاری، اپل واچ سری ۷ ، قدرت نرم‌افزری‌اش را از سیستم‌عامل کاملا بهینه‌شده‌ی watchOS 8 می‌گیرد و قابلیت‌های جدیدی را برای دوچرخه‌سواران به ارمغان می‌آورد.

اپل واچ سری ۷ هنگام سوار شدن به دوچرخه را تشخیص می‌دهد و به کاربر یادآوری می‌کند که تمرینات را شروع کند. ویژگی یادشده در صورت توقف موقت، به‌طور خودکار متوقف و سپس با حرکت کاربر از سر گرفته می‌شود. اطلاعات فاش شده قبل از عرضه در ابتدا نشان می داد که ممکن است اپل واچ به دلیل افزایش تولید به تأخیر بیفتد، بعلاوه تاخیرهای مداوم ناشی از کمبود جهانی تراشه می‌تواند‌ مزیدی بر علت باشد. اپل به‌طور دقیق اعلام نکرده است که نسل جدید ساعت‌های هوشمندش چه زمانی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. فقط اعلام کرده است که ساعت جدید در پاییز عرضه خواهد شد. جهت خرید اپل واچ se ، خرید ایفون به سایت اپل فا مراجعه فرمایید.