محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

انتشار رسمی آپدیت watchOS 8 اپل واچ

منتشر شده در ۷ مهر , ۱۴۰۰

انتشار رسمی آپدیت watchOS 8 اپل واچ

اپل، watchOS 8 را برای عموم منتشر کرده است، اکنون کاربران اپل واچ می توانند از ویژگی های جدید مانند برنامه جدید Mindfulness message composition و امکانات زیادی در برنامه‌ی تناسب اندام یا Fitness  استفاده کنند. اپل واچ سری 3 که برای اولین بار در سپتامبر 2017 معرفی شد همچنان به watchOS 8  قابل به روز رسانی است. اپل واچ سری 1 و سری 2 تنها سری ساعت های هوشمند اپل هستند که قابلیت به روز رسانی به سیستم عامل جدید را ندارند.

watchOS 8 در ژوئن در WWDC پیش نمایش و در 20 سپتامبر 2021 برای عموم منتشر شد. به روز رسانی watchOS 8 ویژگی های جدیدی را معرفی می کند تا به کاربران کمک کند سالم، فعال و در ارتباط با دوستان و خانواده باشند. در این مقاله از سایت اپل فا به watchOS 8 خواهیم پرداخت، اگر شما هم قصد به روزرسانی اپل واچ خود را دارید در این مقاله همراه ما باشید. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • اشتراک گذاری پیام ها
  • ویژگی Find My
  • ویژگی Focus
  • برنامه های تناسب اندام یا Fitness و سلامت یا Health
  • برنامه‌ی Home
  • برنامه‌ی Photos
  • اپل واچ های سازگار با watchOS 8

اشتراک گذاری پیام ها

Share کردن در watchOS جدید، نیز بهبود یافته است. به عنوان مثال، پس از انتخاب فایل می توانید گیرنده را از بین مخاطبانی که اخیرا به آن ها پیام فرستاده اید انتخاب کرده یا حتی گیرنده‌ی دیگری را از بین مخاطبان جستجو کنید.

ویژگی Find My

کاربران اپل می توانند آیفون یا سایر دستگاه های اپل را با Find My  جستجو کنند. علاوه بر این، هنگامی که کاربران در مکان های خارج از محدوده تعیین شده، دستگاه های  خود را قرار می دهند، به آن ها هشدار داده می شود. برنامه Find My به سه قسمت تقسیم شده است: “Find Devices” ،”Find Items” و “Find People”.

  • Find Devices برای کمک به کاربر در یافتن دستگاه های Apple که Apple ID مشترکی دارند، طراحی شده است.
  • Find Items به کاربران امکان می دهد AirTag و دستگاه های جانبی را با Find My ردیابی کنند.
  • Find People به کاربران امکان می دهد کسانی را که موقعیت مکانی خود را با آن ها به اشتراک می گذارند مشاهده کنند.

ویژگی Focus

حالت های جدید Focus در watchOS 8 مانند iOS 13 و iPadOS 13، افزوده شده است. فوکوس به کاربران امکان می دهد تنظیمات اعلان های سفارشی یا custom را برای برنامه هایی مانند Slack ،Messages و YouTube محدود کنند.

برنامه های تناسب اندام یا Fitness و سلامت یا Health

اپل واچ اکنون کنترل تمرینات پیلاتس و تای چی (Tai Chi) را ساپورت می کند. برنامه Breathe به یک برنامه جدید به نام Mindfulness تبدیل شده است.

برنامه‌ی Home

برنامه Home همچنان اجرا می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا بر صحنه ها و دستگاه های HomeKit خود کنترل بیشتری داشته باشند. اکنون می توانید با دوربین های سازگار با HomeKit از Apple Watch نیز ارتباط داشته باشید.

برنامه‌ی Photos

اپل واچ برخی از ویژگی های جدید برنامه Photos را نیز دارد. در حال حاضر عکس ها و آلبوم های بیشتری را از صفحه انتخاب برنامه Photos نشان می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا شبکه ای از همه ی تصاویر و فیلم های موجود در آن را مشاهده کنند. خاطرات جدید هر روز به طور خودکار با برنامه عکس های Apple Watch همگام سازی می شوند. همچنین کاربران می توانند انتخاب کنند که کدام آلبوم ها با اپل واچ همگام یا sync شوند.

انتشار رسمی آپدیت watchOS 8 اپل واچ

اپل واچ های سازگار با watchOS 8

اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 6

اپل واچ سری 5

اپل واچ سری 4

اپل واچ سری 3

اپل واچ se

لازم به ذکر است که ویژگی های جدید در همه‌ی مدل ها قابل استفاده نخواهد بود. زیرا اپل واچ های قدیمی از نظر سخت افزاری، بعضی از ویژگی ها را پشتیبانی نمی کنند.

انتشار رسمی آپدیت watchOS 8 اپل واچ

سخن پایانی

کسانی که جدید ترین مدل اپل واچ را دارند، ویژگی های جدیدی را در watchOS 8 می توانند تجربه کنند. ترفند های زیادی هست که برای کار با اپل واچ باید بلد باشید. اپل watchOS 8 را منتشر کرد که جدید ترین نسخه سیستم عامل watchOS است و بر روی مدل های اخیر اپل واچ طراحی شده است. کاربران می توانند با دسترسی به برنامه iOS Watch و رفتن به General و سپس Software Update سیستم عامل اپل واچ خود را به روز رسانی کنند. در این مقاله از سایت اپل فا به بررسی watchOS 8 پرداختیم، شما هم با داشتن اپل واچ های سری 3 و بالاتر می توانید سیستم عامل ساعت هوشمند خود را به روز رسانی کنید. جهت اطلاع از قیمت اپل واچ  به سایت مجموعه اپل فا مراجعه نمایید.

منبع: appleinsider.com