محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

مقایسه Galaxy Buds 2 با AirPods و AirPods Pro

منتشر شده در ۱۲ مهر , ۱۴۰۰

آیا شما هم قصد خرید هدفون بی‌سیم دارید و بین Samsung Galaxy Buds 2 و Apple AirPods Pro مردد هستید؟ هدفون‌های بی‌سیم دارای ویژگی‌های مشترک زیادی هستند، اما تفاوت‌های مهم دیگری هم دارند. هدفون‌های بی‌سیم جدید سامسونگ به رقیب قوی ایرپاد‌های اپل تبدیل شده‌اند و قیمت نسبتاً پایین‌تری نیز نسبت به قیمت ایرپاد اپل دارند. پس از گذشت یک سال از نسخه اصلی و پس از Galaxy Buds Pro و Galaxy Buds Live، شرکت سامسونگ Galaxy Buds ۲ را با نام جدید عرضه کرد. در این مقاله از سایت اپل فا به مقایسه Galaxy Buds 2 با AirPods و AirPods Pro خواهیم پرداخت. اگر شما هم قصد خرید ایرپاد پرو دارید، برای آشنایی بیشتر با تفاوت‌های هدفون‌ها با ما همراه باشید. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • مقایسه‌ Galaxy Buds ۲ با AirPods و AirPods Pro از نظر طراحی ظاهری
  • مقایسه‌ Galaxy Buds ۲ با AirPods و AirPods Pro از نظر کنترل کردن
  • مقایسه‌ Galaxy Buds ۲ با AirPods و AirPods Pro از نظر جفت شدن و اتصالضمقایسه‌ Galaxy Buds ۲ با AirPods و AirPods Pro از نظر نگهداری شارژ

مقایسه Galaxy Buds 2 با AirPods و AirPods Pro طراحی ظاهری

ایرپاد برای کنترل بهتر، ساقه یا stem بلند دارد. در مدل‌های پرو ساقه بلند‌تر از حد استاندارد بوده و از سیلیکون استفاده شده است. سامسونگ از طراحی اصلی خود فاصله نگرفته است. گلکسی بادز ۲ هنوز در داخل چین‌های گوش خارجی قرار دارد و قسمتی از نوک سیلیکون در مجرای گوش قرار می گیرد. مدل جدید Galaxy Buds ۲ گردتر از قبل است و قسمت بیرونی صاف‌تر می‌باشد. Galaxy Buds ۲ به طور کلی بسیار کوچکتر از AirPods و AirPods Pro است و ۰.۸۳ در ۰.۸۲ در ۰.۶۶ اینچ است. AirPods از یک بعد نازک‌تر بوده، طول آن‌ها ۱.۵۹ اینچ در ۰.۶۵ در ۰.۷۱ اینچ است، در حالی که AirPods Pro در کل ۱.۲۲ در ۰.۸۶ در ۰.۹۴ اینچ بزرگتر هستند.

مقایسه Galaxy Buds 2 با AirPods و AirPods Pro کنترل کردن

کار کردن با AirPods نسبتاً ساده است، برای کنترل پخش و پاسخ به تماس‌ها و استفاده از سنسور نیرو در AirPods Pro برای کارهایی مانند تغییر حالت ANC و حالت شفافیت می‌توان به سادگی روی آن‌ها ضربه زد. Galaxy Buds حس لمسی خازنی را روی هر ایرباد ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توان از روش‌های مختلف برای مدیریت موسیقی استفاده کرد. AirPods به طور طبیعی با Siri و Bixby کار می‌کند و دستیار مجازی (virtual assistant) آن، Bixby را با هدفون‌های خود به بازی می‌آورد.

مقایسه Galaxy Buds 2 با AirPods و AirPods Pro جفت شدن و اتصال

اپل از بلوتوث ۵.۰ در هر دو محصول ایرپاد استفاده می‌کند. بهتر است AirPods را با دستگاه‌های اپل خود جفت کنید تا برای مدیریت آن نیاز به برنامه‌ی جداگانه نباشد. سامسونگ از بلوتوث ۵.۲ استفاده می‌کند. کدک (codec) ویژگی اختصاصی سامسونگ است که بر کاهش تداخل Wi-Fi برای اتصال بلوتوث پایدار تمرکز می‌کند، کدکی که در آیفون‌ها قابل استفاده نیست. در حال حاضر، سامسونگ راه اندازی برنامه همراه برای Galaxy Buds ۲ در iOS ندارد.

یک برنامه Samsung Galaxy Buds وجود دارد، اما در حال حاضر با Galaxy Buds ۲ سازگار نیست. سامسونگ ادعا می‌کند که می‌توانید Galaxy Buds ۲ را برای تماس‌ها به آیفون متصل کرده و از کنترل‌های لمسی استفاده کنید. با این حال، ویژگی‌های پیشرفته مانند کنترل‌های صوتی اکولایزر و سایر عناصر مدیریت تا حدودی محدود خواهند بود. اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید این مسئله چندان مشکل ساز نیست، اما هنگام انجام این کار در دستگاه‌های اپل مشکل ایجاد می‌شود.

مقایسه Galaxy Buds 2 با AirPods و AirPods Pro نگهداری شارژ

سامسونگ از نظر پخش موسیقی عمر باتری بهتری نسبت به اپل ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که گلکسی بادز تا ۷.۵ ساعت زمان پخش و تا ۵ ساعت را با ANC، فعال نگه می‌دارد. AirPods تا ۵ ساعت قابلیت نگهداری شارژ دارد. در AirPods Pro با ANC روشن به ۴.۵ ساعت و با ANC خاموش به ۵ ساعت افزایش می‌یابد. با در نظر گرفتن زمان مکالمه، یعنی فعال کردن میکروفون ها، میزان نگهداری شارژ کاهش می‌یابد. AirPods Pro و Galaxy Buds به مدت ۳.۵ ساعت و AirPods به مدت ۳ ساعت مکالمه را مدیریت می‌کند. هنگام گیم بازی کردن میزان نگهداری شارژ دوباره کاهش پیدا می‌کند.

سخن پایانی

امروزه هدفون‌های بی‌سیم طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. این هدفون‌ها دیگر مشکلات هدفون‌های قدیمی از جمله گره خوردن سیم را ندارند. هر دو شرکت اپل و سامسونگ هدفون‌هایی با این تکنولوژی را عرضه کرده اند. در این مقاله از سایت اپل فا به ۴ مورد از تفاوت‌های Samsung Galaxy Buds ۲ با AirPods و AirPods Pro پرداختیم و شما هم می‌توانید با آگاهی از این موارد نسبت به خرید اقدام کنید. جهت اطلاع از قیمت ایرپاد ۳ روی لینک کلیک کنید. 

منبع: appleinsider.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :