محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

دانلود از اینستاگرام برای آیفون | چگونه استوری‌ها و پست‌های مورد علاقه خود را سیو کنیم؟

منتشر شده در ۳۱ فروردین , ۱۴۰۱
دانلود از اینستاگرام برای آیفون

دانلود از اینستاگرام برای آیفون؛ بهترین روش کدام است؟

کاربران فضای مجازی روزانه زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام سپری می‌کنند. در بسیاری از موارد این افراد شاهد پست‌‌ها یا استوری‌هایی هستند که می‌خواهند آن‌ها را بر روی فضای داخلی تلفن همراه خود ذخیره کنند. اگر شما جزو افرادی هستید که نسبت به پرداخت قیمت آیفون اقدام کرده‌اید، این مطلب را برای آشنایی با روش‌های دانلود پست و استوری در اینستاگرام از دست ندهید.

به طور کلی نرم‌افزارهای مختلفی هستند که می‌توانند کار دانلود پست و استوری را برای شما انجام دهند، اما برخی از بهترین‌های آن‌ها شامل اپ‌هایی مانند اینستاتولز (InstaTools) و سِیو آی‌جی (SaveIG) می‌شوند. این نرم‌افزارها را می‌توانید به راحتی در اپ استور آیفون خود دانلود کنید. در ادامه با روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام برای آیفون آشنا می‌شوید.

معرفی برخی از بهترین نرم‌افزارها برای دانلود از اینستاگرام برای آیفون

دانلود از اینستاگرام برای آیفون یکی از اموری است که کاربران روزانه به تعداد زیادی از آن استفاده می‌کنند. پیش از این که برخی از بهترین نرم‌افزارهای این زمینه را به همراه نحوه استفاده از آن‌ها معرفی کنیم؛ کمی با محصولات اپل آشنا شویم. اپل یکی از شرکت‌های بزرگ و پیشرو در زمینه تولید محصولات دیجیتال است که سالانه از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند.
به عنوان مثال شرکت اپل در سپتامبر سال 2021 از سری محصولات جدید خود که شامل اپل واچ سری 7، خانواده آیفون 13 مانند آیفون 13 پرو یا آیفون 13 پرومکس و آیپد پرو 2021 رونمایی کرد. خرید این محصولات مانند خرید آیپد و خرید ایرپاد پرو به افرادی که قصد دارند یک زندگی راحت‌تر را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود.
اکنون به سراغ روش‌های دانلود از اینستاگرام برای آیفون می‌رویم که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید پست‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و یا آن‌ها را به اشتراک بگذارید. اینستاگرام به شما تنها امکان ذخیره کردن پست در فضای ابری را می‌دهد. در ضمن شما نمی‌توانید استوری مورد نظر خود را سیو کنید. البته که می‌توانید با گرفتن اسکرین شات از صفحه آن را برای همیشه داشته باشید، اما در صورتی که استوری ویدئو باشد، شما چاره‌ای ندارید که تنها ویدئو را تا 24 ساعت مشاهده کنید.

استفاده از نرم‌افزار اینستاتولز

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد داشته باشید پست و استوری مورد علاقه خود را دانلود کنید و در پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارید. اینستاتولز یکی از بهترین نرم‌افزارهای ساخته شده در این زمینه است که شما می‌توانید به صورت رایگان آن را از اپ استور شرکت اپل دانلود کنید. دانلود از اینستاگرام برای آیفون توسط اینستاتولز یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها است که به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود.

اینستاتولز
در کنار دانلود پست و استوری در آیفون خود، شما عزیزان می‌توانید با پرداخت قیمت محصولات شرکت اپل مانند، قیمت ایرپاد به ویژه ایرپاد 3، قیمت macbook pro، قیمت اپل واچ و قیمت آیفون 13 از بهترین محصولات دیجیتالی موجود در بازار بهره‌مند شوید.
یکی از نظراتی که از سوی کاربران نرم‌افزار اینستاتولز در اپ استور به ثبت رسیده است به شرح زیر می‌باشد:
“بسیار راحت می‌توانید از آن استفاده کنید، شما در این نرم‌افزار می‌توانید از محیط کاربردوست آن لذت ببرید و بدون هیچگونه واتر مارک عکس‌ها و ویدئوهای مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید. اینستاتولز یکی از بهترین نرم‌افزارها برای دانلود از اینستاگرام برای آیفون می‌باشد.”

استفاده از نرم‌افزار Repost for Instagram

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای موجود در اپ استور که به صورت رایگان به عرضه درآمده است، Repost for Instagram می‌باشد. هدف این برنامه نیز درست مانند اینستاتولز دانلود از اینستاگرام برای آیفون است که در میان کاربران محبوب شده است.

نرم افزار repost for instagram
طرز استفاده از نرم‌افزار Repost for Instagram شبیه به نرم‌افزارهای دیگر در زمینه دانلود از اینستاگرام برای آیفون است. پس از این که این نرم‌افزار را از طریق اپ استور نصب کردید، باید لینک پست مورد نظر خود در اینستاگرام را کپی کنید و این نرم‌افزار را اجرا کنید. پس از باز کردن نرم‌افزار Repost for Instagram لینک مورد نظر خود را در این برنامه پیست کنید. پس از این که این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، با چندین گزینه برای دانلود پست و استوری روبرو می‌شوید، با کلیک بر روی گزینه Download the media to your device پست مورد نظر را بر روی تلفن همراه خود ذخیره کنید.
البته در نظر داشته باشید که با توجه به قوانین کپی رایت اینستاگرام، پیش از این که عکس یا ویدئو را در همین پلتفرم منتشر کنید، با تولید کننده محتوای آن عکس یا ویدئوی ارتباط بگیرید و از اجازه ایشان بهره‌مند شوید. در غیر این صورت اینستاگرام ممکن است پست شما را به صورت خودکار حذف کند.

استفاده از نرم‌افزار Story Saver for Me

یکی دیگر از روش‌های دانلود از اینستاگرام برای آیفون استفاده از نرم‌افزار Story Saver for Me است. این نرم‌افزار درست مانند نرم‌افزارهای گفته شده، رایگان است و شما می‌توانید همین حالا Story Saver for Me را از اپ استور دانلود کنید. این نرم‌افزار همانطور که از نام آن مشخص است، می‌تواند استوری‌ها، هایلایت‌ها و حتی پست‌های مورد علاقه شما را در تلفن همراه‌تان ذخیره کند. بنابراین اگر به دنبال دانلود از اینستاگرام برای آیفون هستید، می‌توانید از نرم‌افزار Story Saver for Me استفاده کنید.

نرم افزار Story Saver for Me

روش پیدا کردن لینک پست اینستاگرام

شما برای این که بتوانید از نرم‌افزارهای مختلف استفاده کنید و پست‌ها و استوری‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنید، نیاز دارید تا لینک پست را کپی کنید. برای این که باید بر روی پست مورد نظر بروید، در بالا سمت راست صفحه بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید و گزینه Copy Link را بزنید.

اینستاگرام و دانلود پست‌هایی که همیشه برای ما می‌شوند

استفاده از شبکه‌های مجازی به ویژه اینستاگرام در میان مردم چند سالی است که رواج پیدا کرده است. به همین دلیل کاربران زیادی به دنبال روش‌های دانلود از اینستاگرام برای آیفون هستند، شما می‌توانید با نصب نرم‌افزارهای گفته شده مانند Story Saver for Me پست و استوری مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: