محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

4 روش برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون

منتشر شده در ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
بارگرداندن اس ام اس های پاک شده در آیفون

یکی از مشکلاتی که برای بیشتر کاربران پیش می‌آید این است که به صورت اتفاقی مهم‌ترین پیامک‌های‌شان را حذف می‌کنند و به دنبال روش‌های مختلفی برای بازگرداندن آن هستند. این اشتباه می‌تواند خسارات زیادی را به همراه داشته باشد. یا حتی می‌تواند پیامک عزیزی باشد که دیگر با ما در ارتباط نیست. در صورتی که شما نیز جزو این افراد هستید، نباید نگران باشید زیرا در این مطلب به شما خواهیم گفت که امکان برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون وجود دارد. راه‌های مختلفی وجود دارند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید اس ام اس‌های پاک شده را بازیابی کنید. البته که در نظر داشته باشید استفاده از نرم‌افزارهای بکاپ گیری می‌تواند یک پیشگیری خوب قبل از درمان باشد. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی روش‌های برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون

برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون روش‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در صورتی که از نرم‌افزارهای جانبی برای دریافت فایل پشتیبانی از اطلاعات خود استفاده نکرده‌اید، این امکان وجود دارد که برخی از پیامک‌های شما بازیابی نشوند. در ادامه این بخش چهار روش برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون را معرفی می‎کنیم.
پیش از معرفی روش‌های برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون باید اشاره کرد که اپل یکی از بهترین شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید وسایل دیجیتالی با هدف آسان‌تر کردن زندگی کاربران است. به همین دلیل خرید محصولات این شرکت مانند آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرومکس، آیپد پرو 2021، اپل واچ سری 7 و اپل واچ Se پیشنهاد می‌شود.

1- برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون با سرویس آی‌تونز

یکی از روش‌های بازگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون با استفاده از سرویس آی‌تونز است. البته باید اشاره کرد که در صورتی می‌توانید از این روش استفاده کنید که قابلیت تهیه فایل پشتیبان را در تنظیمات آی‌تونز فعال کرده باشید. اگر اطلاعی ندارد که این قابلیت در سرویس آی‌تونز شما فعال است یا خیر، می‌توانید این روش را تست کنید، زیرا تنها چندین دقیقه زمان شما را می‌گیرد.

برای این که بتوانید از این روش برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون استفاده کنید باید مراحل زیر را طی کنید:
در ابتدا باید تلفن همراه خود را به کامپیوتر متصل کنید و سرویس آی‌تونز را باز کنید. برای این کار نیاز دارید تا آخرین نسخه از این نرم‌افزار را برای روی کامپیوتر خود نصب کنید. پس از باز کردن سرویس آی‌تونز، در قسمت بالای صفحه بر روی آیکون آیفون کلیک کنید. در این قسمت برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون گزینه Restore backup را انتخاب کنید. پس از انتخاب کردن این گزینه، روند بازیابی اطلاعات شروع می‎‌شود. البته این در شرایطی است که پیش از این فایل پشتیبانی توسط آی‌تونز تهیه شده باشد.

2- برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون با استفاده از iCloud

یکی از روش‌های برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون، استفاده از سرویس iCloud است. لازم به ذکر است که استفاده از این روش برای برخی از دستگاه‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد. بنابراین اگر جزو کاربرانی هستید که نمی‌توانید از این سرویس برای بازیابی اطلاعات استفاده کنید، از روش‌های دیگر برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون استفاده کنید.
برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون با استفاده از سرویس iCloud باید به سایت رسمی این سرویس مراجعه کنید. در این سایت باید وارد حساب کاربردی خود شوید که با استفاده از اپل آیدی و پسوردتان این روش امکان‌پذیر است. اگر رمز اپل آیدی خود را فراموش کرده‎‌اید، می‌توانید از این لینک برای رفع مشکل خود استفاده کنید.
پس از این که در سرویس iCloud وارد حساب کاربردی خود شدید، به دنبال گزینه Text Messages باشید. در صورتی که این گزینه در میان گزینه‌های موجود دیده نمی‌شود، قابلیت برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون با استفاده از iCloud برای شما وجود ندارد.

3- برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون با استفاده از نرم‌افزارهای جانبی

برخی از نرم‌افزارهای جانبی وجود دارند که به شما امکان بازیابی اس ام اس‌هایتان را می‌دهند. به عبارت دیگر زمانی که شما نسبت به حذف کردن یک پیامک اقدام می‌کنید، اطلاعات به طور کامل از روی دستگاه شما پاک نمی ‎شود. برای این که بتوانید از این روش استفاده کنید، نیاز به یک رایانه شخصی و نصب کردن این نرم‌افزارها دارید. از بهترین نرم‌افزارهای موجود در زمینه برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون باید به PhoneRescue by iMobie و Tenorshare iPhone Data Recovery اشاره کرد.

4- برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون با کمک اپراتور سیم کارت

یکی دیگر از روش‌هایی که به عنوان یک روش قدیمی برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون استفاده می‌شود، استفاده از کمک اپراتور سیم کارت است. در صورتی که پیامک‌های پاک شده برای شما ارزش زیادی دارد، می‌توانید با مراجعه به یکی از دفاتر اپراتور سیم کارت خود، درخواست بازیابی اطلاعات خود را ارائه دهید. البته این بازیابی باید تحت شرایط خاصی باشد که پیش از مراجعه به دفاتر حتما از آن‌ها آگاه شوید.

اس ام اس‌های خود را به راحتی بازگردانید!

پاک شدن اس ام اس‌های تلفن همراه شما می‌تواند به صورت اتفاقی یا با دخالت یک کودک رخ دهد. این اتفاق را می‌توانید با استفاده از سرویس‌های موجود در آیفون یا با استفاده از نرم‌افزارهای مختلفی که برای پیامک هستند، پیشگیری کرد. اما در صورت رخ دادن این مشکل نیاز به نگرانی نیست؛ شما می‌توانید با استفاده از سرویس آی‎تونز، آی‌کلود و نرم‌افزارهای جانبی، نسبت به برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون اقدام کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: