محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

پخش فایل mkv در آیفون | بهترین ویدئو پلیرهای که باید از آن‌ها استفاده کنید

منتشر شده در ۲۲ تیر , ۱۴۰۱
پخش فایل mkv در آیفون

پخش فایل mkv در آیفون؛ از میان انبوه پلیرها، کدام را نصب کنیم؟ در دنیای امروزی محتوای ویدئو به محبوب‌ترین محتوا در میان کاربران تبدیل شده است. این نوع از محتوا در سالیان اخیر پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است. با وجود پیشرفت محتوای ویدئویی، امروزه فرمت‌های مختلفی مانند MKV و MOV در کنار فرمت‌های کلاسیک MP4 و 3GP وجود دارند. فرمت‌های جدید می‌توانند ویدئوهای با کیفیت بالا را پشتیبانی کنند که به همین دلیل در میان کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از فرمت‌های جهانی ویدئو که تقریبا تمامی کاربران با آن آشنایی دارند، فرمت MKV است. برای پخش فایل mkv در آیفون باید از پلیرهای قدرتمندی استفاده کنید که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شوید. قابل ذکر است بسیاری از این برنامه هارا میتوانید بر روی مک بوک اپل و یا سایر محصولات این برند نیز استفاده کنید. بنابراین همراه ما باشید.

معرفی بهترین ویدئو پلیرها برای پخش فایل mkv در آیفون

برای پخش فایل mkv در ایفون نیاز دارید از یک ویدئو پلیر مناسب استفاده کنید. ویدئو پلیرهایی که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراه وجود دارند، معمولا از فرمت‌های زیادی پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل بهتر است از یک پلیر قوی و محبوب استفاده کنید و بدون مشکل ویدئوهای مختلف را تماشا کنید.

خوشبختانه اپ‌های جانبی زیادی برای پخش فایل‌های ویدئویی وجود دارند. به قدری تعداد این نرم‌افزارها زیاد است که برخی از کاربران انتخاب یک پلیر را تصمیم سختی می‌دانند. به همین دلیل در ادامه این بخش ما برای شما 5 پلیر معروف را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را نصب کنید و از کیفیت بالای ویدئوهای خود لذت ببرید. با این حال پیش از این که این اپلیکیشن‌ها را معرفی کنیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید از طریق همین وب‌سایت، نسبت به خرید محصولات اپل اقدام کنید.

پلیراکستریم مدیا پلیر (PlayerXtreme Media Player)؛ از بهترین ویدئو پلیرهای آیفون

یکی از بهترین راه‌های پخش فایل mkv در آیفون این است که از اپ پلیراکستریم مدیا پلیر (PlayerXtreme Media Player) استفاده کنید. این پلیر یکی از بهترین و کامل‌ترین ویدئو پلیرهای حال حاضر آی او اس است. در نظر داشته باشید که می‌توانید پلیراکستریم مدیا پلیر را بر روی آیپد خود نیز نصب کنید.

پلیراکستریم مدیا پلیر تقریبا تمامی فرمت‌های ویدئوها را پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها فرمت MKV است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلیر، باید به محیط کاربری ساده آن اشاره کرد که ویدئو دیدن با آن را برای هر کاربری راحت کرده است. برخی از ویژگی‌های پلیراکستریم مدیا پلیر برای پخش فایل mkv در آیفون به شرح زیر هستند:

  • پلیراکستریم مدیا پلیر قابلیت پخش ویدئو از طریق AirPlay و Google Chromecast را دارد
  • کاربران می‌توانند با حرکات ویژه دست، صدا و نور صفحه را کم و زیاد کنند
  • با خرید نسخه پرمیوم پلیراکستریم مدیا پلیر می‌توانید آن را رمزگذاری کنید
  • تمامی کاربران امکان استفاده از پلیراکستریم مدیا پلیر را به صورت رایگان دارند

کی‌ام‌پلیر (KMPlayer)؛ ویدئو پلیری نام آشنا

یکی دیگر از بهترین پلیرهای آی او اس که در میان کاربران وسایل دیجیتال نیز شناخته شده است، کی‌ام‌پلیر (KMPlayer) می‌باشد. شما می‌توانید با نصب این اپ به راحتی نسبت به پخش فایل mkv در آیفون اقدام کنید. با نصب کی‌ام‌پلیر شما می‌توانید فراتر از این نیز بروید و فایل‌هایی با کیفیت 4K تماشا کنید.

کی‌ام‌پلیر به شما امکان مشاهده کردن بیشتر ویدئوها با هر فرمتی را می‌دهد. با نصب این نرم‌افزار دیگر نباید نگران پخش فایل mkv در آیفون باشید. با استفاده از این اپ، شما می‌توانید ویدئوها را از حافظه‌های مختلف مانند حافظه ابری و داخلی پخش کنید. کی‌ام‌پلیر ویژگی‌های خیلی زیادی دارد، به همین دلیل است که برای مدت طولانی یکی از بهترین پلیرهای سیستم عامل‌های مختلف بوده است.

برخی از ویژگی‌های کی‌ام‌پلیر به شرح زیر هستند:

  • امکان جلو و عقب بردن فیلم و همچنین تغییر میزان صدا و نور صفحه با حرکت دست
  • پشتیبانی از فرمت‌های مختلفی مانند MKV، VP9 و 265
  • امکان پخش ویدئوهای 4K، UHD و 3D در کی‌ام‌پلیر
  • قابلیت نصب و استفاده از تمام ویژگی‌ها به صورت رایگان

وی‌ال‌سی پلیر (VLC Player)؛ مشهور و قدرتمند

یکی از بهترین ویدئو پلیرهای رایگان برای پخش فایل mkv در آیفون، وی‌ال‌سی پلیر (VLC Player) است. این نرم‌افزار را نیز بیشتر کاربران ویندوز، مک، لینوکس و حتی اندروید می‌شناسند. وی‌ال‌سی پلیر برای مدت‌ها همواره در میان بهترین ویدئو پلیرهای سیستم عامل‌های مختلف بوده است. این بار نیز نام این پلیر قدرتمند و “متن باز” به چشم می‌خورد.

از دلایل محبوبیت وی‌ال‌سی پلیر می‌توان به ظاهر مینیمال و کاربرپسند آن اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید بدون دانلود کردن هیچ فایل اضافه دیگری نسبت به پخش فایل mkv در آیفون اقدام کنید. برخی از بهترین ویژگی‌های وی‌ال‌سی پلیر به مانند زیر هستند:

  • امکان سینک شدن ویدئوها با پلتفرم‌های مختلفی مانند دراپ‌باکس
  • قابلیت پشتیبانی از تمامی فایل‌های زیرنویس مانند SSA
  • امکان استریم و تماشای ویدئو به صورت آنلاین با استفاده از وی‌ال‌سی پلیر
  • امکان قفل کردن اپ وی‌ال‌سی پلیر با پسورد

وی‌ال‌سی پلیر بدون شک جزو بهترین ویدئو پلیرهای رایگان آی او اس است که می‌توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید. از قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار می‌توان به این اشاره کرد که شما می‌توانید زیرنویس یک فیلم را با استفاده از لینک به همراه ویدئو پخش کنید.

پخش فایل mkv در آیفون با بهترین ویدئو پلیرهای آی او اس

ویدئوها، فیلم‌های سینمایی و حتی ویدئوهایی که در فضای مجازی قرار می‌گیرند، فرمت‌های مختلفی دارند. یکی از پرکاربردترین فرمت‌ها که می‌تواند در میان فیلم‌های سینمایی به وفور تماشا کنید، فرمت MKV است. این فرمت به دلایل مختلفی به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرمت‌های ویدئو در دنیا شناخته می‌شود. امکان داشتن هر نوع کدک ویدئو و صوتی به همراه تعداد نامحدودی فایل متادیتا از ویژگی‌های این فرمت هستند. برای پخش فایل mkv در آیفون شما می‌توانید از پلیرهای روز دنیا مانند KMPlayer، PlayerXtreme Media Player و VLC استفاده کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: