توجه : ارسال کلیه سفارشات ثبت شده از مورخ 1403/01/05 پردازش و ارسال خواهد شد و سفارشات شهر تبریز همان روز در تبریز تحویل داده خواهد شد.

محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون | بهترین روش دانلود ویدئو مورد علاقه‌تان از یوتیوب

منتشر شده در ۱۹ مرداد , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون

نحوه دانلود ویدئو یوتیوب با آیفون؛ آفلاین ویدئو مشاهده کنید! یوتیوب یکی از پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدئو است که در سالیان اخیر به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این پلتفرم در ابتدا به دلیل تحریم بودن در ایران، نتوانست به خوبی در میان کاربران ایرانی جا باز کند. اما با گذشت زمان و انتشار محتواهای با کیفیت ایرانی و خارجی در این پلتفرم، کاربران تصمیم گرفتند که برای مشاهده کرده ویدئوهای با ارزش یوتیوب سختی ورود به این پلتفرم را بپذیرند. با این حال برخی از کاربران به دلیل نداشتن حجم اینرنتی کافی و دلایل دیگر، قصد دارند ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنند. برای این کار کافی است از سایت‌های دانلودر استفاده کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به خوبی با آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون آشنا شوید.

معرفی بهترین ترفندهای آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون

دانلود کردن ویدئو از یوتیوب از سیستم عامل‌هایی مانند ویندوز و اندرویدی کار راحت‌تری است. این سیستم عامل‌ها یک شرکت سخت‌گیر در امنیت مانند اپل پشت خود ندارند. به دلیل اهمیت بالای شرکت اپل به امنیت کاربران خود، نصب کردن برنامه‌های دانلودر در گوشی‌های هوشمند این شرکت محدودیت دارد. بنابراین برای این که بتوانید ویدئوهای مورد نظرتان را از یوتیوب دانلود کنید، باید از سایت‌های دانلودر استفاده کنید.

گیو‌فست‌لینک (GiveFastLink)؛ لینک‌ دانلودتان آماده است!

یکی از بهترین سایت‌های امروزی برای دانلود ویدئو از پلتفرم یوتیوب، GiveFastLink است. این سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن لینک دانلود را برای‌تان فراهم می‌کند. این سایت به صورت کاملا رایگان فعالیت می‌کند و به کاربران امکان دانلود ویدئو با بالاترین کیفیت را می‌دهد.

آموزش دانلود از یوتیوب برای آیفون با استفاده از GiveFastLink شامل دستورالعمل‌های ساده‌ای می‌شود که هر کاربری می‌توانید آن‌ها را انجام دهد و ویدئو خود را دانلود کند. در ابتدا باید وارد اپ یا سایت یوتیوب شوید و ویدئوی مورد نظرتان را باز کنید. برای این که بتوانید آن ویدئو را دانلود کنید، باید لینک‌ ویدئو را کپی کنید.

پس از کپی کردن لینک وارد سافاری یا مرورگر دلخواه‌تان شوید. در مرورگر عبارت GiveFastLink را سرچ کنید تا این سایت به شما نمایش داده شود. در صفحه باز شده، لینکی که کپی کرده بودید را وارد یا به اصطلاح پیست کنید. سپس بر روی گزینه دانلود کلیک کنید تا در کم‌ترین زمان ویدئو شما آماده دانلود شود.

فلای دانلودر (FlyDownloader)؛ آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون

یکی دیگر از بهترین سایت‌های دانلود ویدئو از یوتیوب که در این قسمت از مطلب آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون قرار است معرفی کنیم، سایت FlyDownloader است. این سایت قابلیت‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد، به عنوان مثال دانلود نامحدود و با کیفیت‌های مختلف از ویژگی‌های سایت FlyDownloader هستند.

آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون با استفاده از FlyDownloader شبیه به سایت GiveFastLink است. برای این کار باید VPN خود را روشن کنید، وارد سایت یوتیوب شوید و ویدئوی مورد نظرتان را باز کنید. در اپ یوتیوب بر روی گزینه Share کلیک کنید تا بتوانید لینک را کپی کنید. در مرورگر نیز باید لینکی که در قسمت بالای صفحه است را کپی کنید. سپس با کپی کردن لینک باید وارد سایت FlyDownloader شوید، لینک را در قسمت مورد نظر پیست کنید و ویدئو مورد نظرتان را دانلود کنید.

دی‌داون‌ار (ddownr)؛ آموزش دانلود از یوتیوب برای آیفون

از سایت‌های محبوبی که کاربران در سالیان اخیر برای دانلود ویدئو از یوتیوب از آن استفاده کرده‌اند، ddownr است. این سایت نیز درست مانند سایت‌های گفته شده قابلیت دانلود ویدئو به صورت نامحدود را به کاربران ارائه می‌کنند. بنابراین استفاده از سایت‌های این لیست کاملا سلیقه‌ای است. زیرا هیچ کدام از سایت‌ها برتری خاصی نسبت به دیگری ندارند.

آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون با سایت ddownr به شرح زیر است:

  • در ابتدا باید VPN خود را روشن کنید زیرا همانطور که می‌دانید سایت یوتیوب تحریم است
  • پس از روشن کردن VPN وارد سایت یا اپ یوتیوب شوید
  • ویدئو مورد نظرتان را باز کنید
  • لینک ویدئو را در قسمت سرچ یا قسمت Share پیدا کنید و آن را کپی کنید
  • مرورگر مورد نظرتان را باز کنید
  • در قسمت سرچ مرورگر عبارت ddownr را جستجو کنید
  • در سایت باز شده لینک را در باکس پیست کنید
  • دکمه دانلود را بزنید تا لینک ویدئو شما آماده شود

همانطور که مشاهده می‌کنید مراحل دانلود ویدئو از یوتیوب در آیفون تقریبا مشابه هم هستند. پیش از مطالعه ادامه مطلب پیشنهاد می‌کنیم تا با بررسی قیمت محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد ۳ ، قیمت MacBook Air ، قیمت اپل واچ ultra 2 و قیمت آیفون ۱۳ خرید این محصولات اپل را در اولویت خود قرار دهید. زیرا می‌توانند فعالیت‌های روزانه شما را ساده‌تر کنند و در نتیجه زمان بیشتری در روز را ذخیره کنید.

کیپ‌وید ورک (keepvid.works)؛ از بهترین‌های دانلود ویدئو از یوتیوب

سایت keepvid.works از دیگر سایت‌ها محبوب در زمینه دانلود ویدئو از یوتیوب است. این سایت نیز درست مانند سایت‌های گفته شده قابلیت‌های خوبی مانند امکان دانلود نامحدود و با کیفیت بالا را در اختیار تمامی کاربران قرار داده است. جهت دانلود با استفاده از keepvid.works، نیز باید لینک ویدئو را کپی کنید و در این سایت پیست کنید. به همین راحتی می‌توانید از سایت keepvid.works استفاده کنید.

ویدئوهای یوتیوب را در هر زمان و بدون اینترنت ببینید!

دیدن ویدئوهای یوتیوب با توجه به این که کیفیت محتواهای ایرانی و خارجی در چند وقت اخیر به شدت مطابق با سلیقه کاربران بالا رفته است، یکی از تفریحات روزانه خیلی از کاربران شده است. شما می‌توانید با دانلود ویدئوهای این پلتفرم، بدون اینترنت و در هر زمان، ویدئوهای مورد علاقه‌تان را تماشا کنید. keepvid.works، FlyDownloader و GiveFastLink از سایت‌های دانلودر هستند که در این مطلب آموزش دانلود از یوتیوب در آیفون معرفی کردیم.

مقالات پیشنهادی اپل فا: