محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

رویداد 16 شهریور اپل؛ اشتیاق لبریز طرفداران اپل برای محصولات جدید

منتشر شده در ۱۵ شهریور , ۱۴۰۱
رویداد 16 شهریور اپل (7 سپتامبر 2022 )

هر ساله اپل با توجه به مراسم و سنت‌های خود، مراسمی برپا می‌کند که محصولات جدید خود را در آن رونمایی می‌کند. امسال نیز در تاریخ 16 شهریور ( 7 سپتامبر ) اپل قصد دارد محصولاتش جدید را معرفی کند. از این رو طرفداران منتظر این هستند تا با محصولات جدید و بی‎‌نظیر این شرکت مانند اپل واچ سری 8 و آیفون 14 آشنا شوند. این در حالی است که بسیاری از طرفداران برند اپل منتظر هستند و خرید ایفون خود را به تعویق انداخته اند تا جدیدترین محصول اپل در سال 2022 توسط این کمپانی به بازار عرضه شود.

شایعاتی درباره این محصولات به گوش رسیده است که اگر درست باشند، این محصولات می‌توانند آغاز عصری جدید برای محصولات اپل باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با محصولاتی که باید انتظار آن را در مراسم 16 شهریور داشته باشیم، آشنا شویم.

ایونت 16 شهریور اپل - اپلفا

در رویداد 16 شهریور اپل باید انتظار چه محصولاتی داشته باشیم؟

شایعاتی که درباره محصولات اپل در ماه‌های اخیر به بیرون درز کردند، طرفداران را بیشتر از گذشته مشتاق روز 16 شهریور یا همان مراسم سالانه اپل کرده است. در این مراسم‌ها، اپل معمولا از سری جدید آیفون، مک بوک، آیپد و محصولات دیگر خود رونمایی می‌کند. در این بخش از مطلب، محصولاتی که انتظار می‎‌رود، توسط این شرکت در مراسم 16 شهریور معرفی شوند را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

مراسم امسال 16 شهریور اپل، امسال به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‎‌شود. این مراسم را می‌توانید در سایت رسمی اپل و همچنین یوتیوب تماشا کنید.

انتظار یک آیفون جدید با صفحه‎‌نمایش بزرگ‌تر و پردازنده سریع‌تر داشته باشید

راک استار واضح مراسم امسال، چیزی به جز آیفون 14 نیست که شایعات پیرامون آن در چند وقت اخیر طرفداران را به مرز جنون رسانده است. این محصول که بیشتر طرفداران منتظر رونمایی از آن هستند، مطابق انتظار با چهار مدل مختلف رونمایی می‌شود. به احتمال زیاد ترتیب مدل‌های آیفون 14 به شکل زیر خواهد بود:

·         آیفون 14

·         آیفون 14 پلاس

·         آیفون 14 پرو

·         آیفون 14 پرو مکس

مدل آیفون 14 استاندارد، به نظر تغییرات زیادی نخواهد داشت، این گوشی همچنان از پردازنده A15 استفاده می‎‌کند. (البته این پردازنده همچنان جزو بهترین پردازنده‎های گوشی‌های هوشمند است.) در مدل استاندارد انتظار می‌رود که تغییرات زیادی در دوربین شکل نگیرد. دو دوربین پشت به همان شکل با کمی تغییر ظاهری ارائه می‌شوند، اما دوربین جلو آیفون 14 بهبودهایی پیدا می‌کند.

یک برادر جدید آیفون 14، که با مشخصات این دستگاه اما ابعاد بزرگ‌تر عرضه می‌شود، می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. این دستگاه انتظار می‌رود با نام آیفون 14 پلاس یا آیفون 14 مکس منتشر شود. در واقع اپل، سری مینی را در گوشی‌های هوشمند خود از رده خارج کرد و با یک مدل بزرگ‌تر جایگزین کرد.

ایونت 7 سپتامبر 2022 اپل - اپلفا

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس هستند که طرفداران واقعا انتظار تغییرات زیادی دارند. یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که در سری جدید آیفون می‎توان انتظار داشت، از بین رفتن ناچ بالای صفحه است. بالاخره کاربران می‌توانند از شر فضای بی‌مصرف سیاه بالا صفحه رها شوند. شایعه شده که اپل قصد دارد به جای ناچ بالا صفحه از یک مستطیل کوچک مشکی استفاده کند.

اپل واچ جدید؛ ساعت‌های هوشمند شگفت‌انگیز اپل بهتر هم می‌شوند

در کنار راک استار اصلی رویداد 16 شهریور، محصولات دیگری مانند اپل واچ نیز عرضه می‌شوند. اپل واچ سری 8 از محتمل‌ترین محصولات این شرکت است که شاید در کنار ساعت‎‌ هوشمند اقتصادی اپل رونمایی می‌شوند. ادعا می‌شود که گزینه اقتصادی اپل برای ساعت‌های هوشمند سری جدید خود، اپل واچ SE جدید است.

اپل در ساعت‌های هوشمند سری جدید خود قصد دارد از پردازنده جدیدی نیز رونمایی کند. این پردازنده می‌تواند حسابی برای ورزشکاران مفید باشد، زیرا اطلاعات را خیلی دقیق‌تر جمع‌آوری می‌کند و همچنین وزن کم‌تری دارد. یک سوال بزرگ طرفداران اپل واچ این است که در مراسم 16 شهریور، آیا اپل واچ پرو عرضه می‌شود؟ شایعه شده است که این مدل به صورت اختصاصی برای ورزشکاران تولید شده است.

یک احتمال آپدیت بالا برای ایرپاد پرو؛ پایان انتظارها!

خیلی از طرفداران به دنبال این هستند که آیا در مراسم 16 شهریور، ایرپاد پرو تقویت شده رونمایی می‌شود. این سری از هدست‎‌های شرکت اپل به شدت در میان کاربران محبوب هستند. به طور که درصد زیادی از کاربران ایرپاد پرو را بهترین هدست‌های بی‎‌سیم شرکت اپل می‌دانند. انتظارات از ایرپاد پرو 2 خیلی بالا است، بنابراین اپل سعی دارد تا آپدیت این سری از هدست‌های خود را با شرایط عالی عرضه کند.

چه محصولاتی دیگر در ادامه سال عرضه می‌شوند؟

اپل واچ سری 8  و آیفون 14 تقریبا از مهم‌ترین محصولات اپل هستند که در این مراسم رونمایی می‌شوند. البته که محصولات دیگر نیز منتشر می‌شوند، اما پیش‌بینی کردن این محصولات کمی سخت‌تر از این دو محصول است. با این حال باید در نظر داشته باشید که محصولاتی که در سال 2022 توسط شرکت اپل معرفی می‌شوند، تنها به مراسم 16 شهریور اختصاص ندارند.

به عنوان مثال در ماه اکتبر امسال، پیش‌بینی می‌شود که اپل از نسخه جدید سیستم عامل آیپد به نام iPadOS به همراه نسخه جدید سیستم عامل مک (Mac) رونمایی کند. این سیستم عامل‌ها احتمال دارد که در کنار محصولاتی دیگری همچون آیپد پرو M2 و یک آیپد استاندارد جدید رونمایی شوند. سری‌های جدید مک بوک هم ممکن است در 16 شهریور عرضه شود، یا ممکن است در ماه اکتبر همین سال عرضه شوند. همچنین یکی از محصولاتی که در چند وقت اخیر حسابی سروصدا به راه انداخته است، هدست واقعیت مجازی یا همان Mixed reality اپل است. با این حال باید منتظر ماند تا از سورپرایزهای اپل در 16 شهریور خبر دارد شد.

معرفی آیفون 14 در ایونت 16 شهریور 2022 اپل - اپلفا

خرید آسان جدیدترین محصولات اپل از اپل‌فا

اپل در میان ایرانیان محبوبیت بالایی دارد، از این رو درصد زیادی از کاربران ایرانی مشتاق برگزاری مراسم 16 شهریور اپل هستند تا با عصر جدید محصولات این شرکت آشنا شوند. آیفون 14 و اپل واچ سری 8، نقش‌های اصلی رویداد پیش‎‌رو هستند. معرفی یک مدل جدید آیفون که احتمالا با نام آیفون 14 پلاس رونمایی شود و همچنین پردازنده جدید اپل واچ، از تغییرات جذاب این محصولات هستند. همچنین شایعه شده است که هدست Mixed reality نیز در این مراسم رونمایی می‌شود. این هدست می‌تواند انقلابی در صنعت گیمینگ باشد.