توجه : ارسال کلیه سفارشات ثبت شده تا مورخ 1402/12/27 و شهر تبریز و حومه تا مورخ 1402/12/29 انجام خواهد شد و مابقی سفارشات در مورخ 1403/01/05  و شهر تبریز از 1403/01/02 پردازش و ارسال خواهد شد.

محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ | سورپرایز اپل، دنیای جدیدی روبرو‌ی‌تان است!

منتشر شده در ۲۲ شهریور , ۱۴۰۱
تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ

تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ ؛ خرید کدام گزینه بهتر است؟ اپل هر سال در مراسم‌ رونمایی از محصولات خود معمولا یک سورپرایز برای طرفداران دارد. این سورپرایز در آخرین مراسم اپل، چیزی نبود جز یک ساعت هوشمندی کاملا متفاوت به نام اپل واچ اولترا (Apple Watch Ultra). این ساعت هوشمند به صورت کامل بازطراحی شده است و قابلیت‌های خاصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم که این ساعت‌های هوشمند، سورپرایز چه کسانی هستند، باید بگوییم که ورزشکاران حسابی عاشق اپل واچ اولترا خواهند شد. اما این ساعت هوشمند تفاوت‌هایی نسبت به دیگر اپل واچ‌ها دارد که بهتر است پیش از خرید این تفاوت‌ها را بدانید. برای آشنایی کامل با تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

تفاوت اپل واچ اولترا با سایر اپل واچ ها

سه دلیلی که باید که اپل واچ اولترا بخرید

خرید اپل واچ اولترا از هر نظر به ورزشکاران پیشنهاد می‌شود، اما در کنار این افراد دیگر نیز می‌توانند در صورت تمایل به داشتن این سه ویژگی، سری اولترا را بخرند. اولین دلیل برای این که اپل واچ اولترا را خریداری کنید، اندازه بزرگ صفحه و طراحی مقاومت این گجت است. همچنین این ساعت هوشمند، بیشینه روشنایی خیلی خوبی دارد، به عبارتی دیگر، دو برابر از اپل واچ سری 8 روشن‌تر است.

دومین دلیلی که باید هم‌ اکنون سری اولترا را بخرید، قدرت باتری این گجت است که بیشتر از هر اپل واچ دیگری شارژدهی دارد. سومین دلیل که باید نسبت به پرداخت قیمت اپل واچ اولترا اقدام کنید، دکمه اکشن این ساعت هوشمند است که قابلیت شخصی‌سازی دارد. این دکمه می‌تواند در استفاده روزانه با اپل واچ به شما خیلی کمک کند.

معرفی اپل واچ اولترا (Ultra)؛ مقاوم، بادوام و جذاب

همانطور که اشاره شد، اپل واچ اولترا در میان کاربران به عنوان سورپرایز اپل شناخته شده است. این ساعت هوشمند یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که قصد دارند به ماجراجویی‌های طولانی بروند و یک دوست مطمئن نیز همراه خود داشته باشند. این دوست‌تان که بر روی مچ قرار می‌گیرد در حالت عادی تا 36 ساعت شارژدهی دارد، در حالی که با روشن کردن قابلیت Low power mode تا 60 ساعت هم می‌تواند روشن بماند.

اپل واچ اولترا ، بزرگ‌ترین، ماندگارترین و گران‌ترین اپل واچ کنونی است که می‌تواند از طریق سایت اپل‌ فا با بهترین قیمت تهیه کنید. اگر پیش از این تجربه استفاده کردن از اپل واچ را داشته‌اید و می‌خواهید که این ساعت هوشمند بزرگ‌تر باشد یا ساعت بیشتر ماندگاری داشته باشد، خرید اپل واچ اولترا بهترین گزینه برای شما است. این ساعت اما یک ساهت عادی مانند اپل واچ‌های دیگر نیست، در ادامه به بررسی تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ می‌پردازیم.

بررسی تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ

در اولین برخورد با اپل واچ اولترا بیشتر کاربران پیش خود فکر می‌کنند که “خدای من این ساعت خیلی بزرگ است!” در حقیقت باید گفت که مهم‌ترین تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ، اندازه این ساعت هوشمند است. اپل واچ اولترا بزرگ است، اما سبک و زیبا طراحی شده است. از این رو خیلی از کاربرانی که ورزش می‌کنند، یا عاشق صفحه نمایش‌های بزرگ هستند یا حتی کسانی که بیشتر در فضاهای باز هستند، عاشق اولترا خواهند شد.

مقایسه اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ

اگر بخواهیم تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ از نظر طراحی نام ببریم باید در یک جمله بگوییم که اپل برای تولید اپل واچ اولترا، این ساعت هوشمند را بازطراحی کرده است. به عنوان مثال اولین تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ این است که در ساعت‌های اولترا، یک دکمه بزرگ به نام اکشن در کنار این ساعت مشاهده می‌کنید. این دکمه قابلیت‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از این رو می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید و کارهای خود را سریع‌تر انجام دهید.

طراحی اپل واچ اولترا به این شکل بوده است که کاربران بتوانند در نهایت راحتی، کارهای روزانه خود را با این ساعت هوشمند انجام دهند. تاج دیجیتالی و همچنین دکمه پاور در سمت راست این ساعت هوشمند، در اول به کاربران احساس یک اپل واچ معمولی را می‌دهد. دیگر تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ ، صفحه نمایش 49 میلی‌متری ساعت اولترا است. اگر شما نیز جزو میلیون‌ها کاربری هستید که عاشق صفحه نمایش بزرگ هستند، همین حالا نسبت به پرداخت قیمت اپل واچ اولترا اقدام کنید.

اپل واچ اولترا در برابر اپل واچ سری 8، SE و دیگر موارد

یکی از انواع تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ در پردازنده‌های این گجت‌ها است. از سال 2021 اپل از پردازنده‌های 64بیتی در ساعت‌های هوشمند خود استفاده کرد تا بتواند عملکرد پردازشی و همچنین شارژدهی این گجت‌ها را بیشتر کند.

امسال اپل واچ اولترا با پردازنده S8 SiP 64-bit دو هسته‌ای تولید و منتشر شده است. از آنجایی که هیچ اطلاعاتی درباره این پردازنده از سوی شرکت اپل هنوز منتشر نشده است، می‌توان پیش‌بینی کرد که این پردازنده عملکردی شبیه به پردازنده‌های نسل 7 دارد. البته اگر یک مدل قدیمی اپل واچ مانند اپل واچ SE یا سری 5 دارید، تفاوت عملکرد را با خرید اپل واچ اولترا به راحتی حس می‌کنید.

یکی دیگر از مواردی که به عنوان تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل های اپل واچ شناخته می‌شود، بندهای این ساعت هوشمند است. طبیعی است که این گجت‌ها، بندهای مقاوم‌تری داشته باشند، از این رو اگر محکم بودن بندهای اپل واچ برای شما نیز اهمیت دارد، حتما اپل واچ اولترا را بخرید.

مزایا خرید اپل واچ اولتر

خرید اپل واچ اولترا در راحت‌ترین حالت ممکن

بدون در نظر گرفتن انواع تفاوت اپل واچ اولترا با سایر مدل ها قیمت اپل واچ باید اشاره کنیم که تمامی این ساعت‌های هوشمند از بهترین متریال‌ها ساخته شده‌اند و قابلیت‌های کارآمدی ارائه می‌کنند. به عنوان مثال اپل واچ سری ۷ یک گزینه اقتصادی برای خرید اپل واچ است که بیشتر ارزش‌های اپل واچ را با قیمت کم به کاربران ارائه می‌کند. اپل واچ اولترا، اپل واچ SE نسل دو ، اپل واچ سری 8 و مدل‌های دیگر از ساعت‌های هوشمند اپل در سایت اپل‌فا قابل ‌خریداری است. ما در فروشگاه آنلاین اپل‌فا، بهترین خدمات مشتریان و مناسب‌ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می‌کنیم.