محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون | معرفی 8 مورد از بهترین‌های دنیا رکورد کردن صدا

منتشر شده در ۳ آذر , ۱۴۰۱
بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون اپل فا

با بهترین‌ها، صدای خود را رکورد کنید!

آن روزهایی که برای ضبط کردن صدای خود نیاز داشتید تا از یک دستگاه دیگر استفاده کنید، گذشته است. یکی از مزایای زندگی کردن در عصر تکنولوژی این است که می‌توانید با گوشی‌های هوشمندتان مخصوصا ایفون ، کارهای خیلی زیادی انجام دهید که یکی از آن‎‌ها ضبط کردن صدا اطراف است. امروزه شما می‌توانید یک برنامه از اپ استور دانلود کنید و سپس با فشردن تنها یک دکمه با دقت و کیفیت بالایی صدای اطراف را ضبط کنید. اما خیلی از کاربران می‌خواهند بدانند که بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون کدام است. به همین دلیل در این مطلب از اپل‎فا، 8 مورد از بهترین اپ‌های ضبط صدا را معرفی کرده‌ایم.

بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون اپلفا

معرفی 8 مورد از بهترین‎‌ اپ های ضبط صدا

برنامه ضبط صدا در خیلی از موارد می‎توانند کاربردی باشند و زندگی شما را به میزان زیادی راحت‌تر کنند. دانش‌آموزان و دانشجویان می‎توانند صدا استاد را ضبط کنند و سپس برای یادگیری بهتر به آن گوش دهند. همچنین می‌توانید در سخنرانی‌ها از برنامه ضبط صدا استفاده کنید تا مجددا به آن گوش دهید. خیلی از موسیقیدان‌ها به این ترتیب به راحتی موسیقی خود را ضبط و تست می کنند تا پس از انجام تست های مکرر آن را در استودیو ضبط نمایند.

 

رو ویس رکوردر (Rev Voice Recorder)؛ بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون

به اعتقاد بسیاری از کاربران، بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون که به صورت رایگان در اپ استور قابل دریافت است، Rev Voice Recorder نام دارد. این برنامه را هم می‌‌توانید بر روی آیفون و هم می‌توانید برای گوشی‌های اندرویدی نصب کنید. از بهترین ویژگی‎های استفاده از Rev Voice Recorder به عنوان ضبط‌کننده صدای آیفون، باید به سادگی در استفاده آن اشاره کرد.

ویژگی‌های خیلی زیادی وجود دارد که باعث شده است Rev Voice Recorder به عنوان بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون در میان بیشتر کاربران شناخته شود. به عنوان مثال رایگان بودن و ظاهر کاربری جذاب Rev Voice Recorder باعث شده است تا این برنامه به یک برنامه محبوب ضبط صدا تبدیل شود.

آی‌تاک (iTalk)؛ یکی از انواع بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون

اگر به دنبال بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون هستید، iTalk را حتما امتحان کنید. این برنامه ضبط صدا در کنار این که رابط کاربری ساده‌ای دارد، تمامی فایل‎ های ضبط شده را می‎تواند تنها با یک کلیک در ساوندکلاود به اشتراک بگذارد. در نظر داشته باشید که ورژن رایگان iTalk تنها قابلیت ضبط صدا و پخش کردن آن را در اختیار کاربران قرار می‎دهد. اگر قابلیت‌های بیشتر برای این برنامه می‎خواهید باید نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید.

از ویژگی‌های استفاده از iTalk، می‎توان به امکان تغییر کیفیت صدای ضبط اشاره کرد. به عبارت دیگر اگر می‌خواهید که حجم فایل ضبط شده پایین باشد، می‌توانید از قسمت تنظیمات iTalk گزینه Good را انتخاب کنید. همچنین می‎توانید از طریق این برنامه به فایل‎های Airdrop دسترسی داشته باشید.

از دیگر قابلیت‎هایی که می‎تواند iTalk را به بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون تبدیل کند، امکان اضافه کردن نوشته به فایل‎ها است. پیش از مطالعه ادامه مطلب، بهتر است بدانید که می‎توانید همین حالا تنها با چند کلیک از فروشگاه آنلاین اپل‏فا، محصولات جدید اپل اعم از آیفون 14 ، آیفون 14 پرو مکس ، اپل واچ سری 8 ، اپل واچ اولترا و اپل واچ SE نسل 2 را بخرید.

معرفی 8 مورد از بهترین‎‌ اپ های ضبط صدا اپل فا

آدیو شیر (Audio Share)؛ بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون

خیلی از کاربرانی که به دنبال بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون هستند، Audio Share را انتخاب می‌کنند. زیبا این برنامه ضبط صدا، علاوه بر این که اجازه ضبط صدای اطراف را می‎دهد، همچنین امکان اضافه کردن موزیک به فایل صوتی ضبط شده را نیز می‌دهد.

Audio Share یک انتخاب عالی برای موسیقی‌دان‎ هایی است که می‌خواهند با استفاده یک برنامه، موزیک‌های زیبا و ترکیبی خلق کنند. البته باید در نظر داشته باشید که این برنامه مانند برنامه‌های قبلی، امکانات زیادی ندارد و تنها قابلیت ضبط، اضافه کردن موزیک و اشتراک‎‌گذاری را به کاربران می‌دهد. برای دانلود و نصب کردن Audio Share بر روی آیفون باید مبلغ 2.99 دلار در اپ استور پرداخت کنید.

آدیونوت 2 (AudioNote2)

اگر یک دانشجو هستید و به دنبال بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون هستید که بتوانید هنگام حضور در کلاس، از آن‎ استفاده کنید، AudioNote2 بهترین انتخاب برای شما است. این برنامه در حقیقت یک دفترچه دیجیتالی است که قابلیت ضبط کردن صدا را نیز دارد. نوت‎برداری سر کلاس همواره یک کار خسته‎کننده بوده است که با AudioNote2 آسان شده است.

با فشردن دکمه ضبط صدا، AudioNote2 صدای اطراف را ضبط می‎کند، آن فایل را نام‌گذاری و سپس بر روی آی‎کلود بارگذاری می‎کند. بهترین ویژگی AudioNote2 این است که می‎توانید به صورت رایگان آن را از اپ استور دانلود کنید و زندگی راحت‏تری به عنوان یک دانشجو داشته باشید.

از دیگر قابلیت‎ های AudioNote2 که این برنامه را به بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون تبدیل می‌کند، امکان اشتراک‌گذاری فایل در پلتفرم‌های مختلف است. در نظر داشته باشید که برای نصب AudioNote2 باید آی او اس 8 یا بالاتر داشته باشید.

اچ‌تی پروفشنال رکوردر (HT Professional Recorder)

HT Professional Recorder آخرین گزینه در مطلب بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون است که می‌تواند یک اختتامیه خوبی برای این لیست باشد. این برنامه یک گزینه عالی برای مدیرانی است که می‌خواهند با استفاده از یک اپلیکیشن، صدای تمامی اعضای جلسه را ضبط کنند، همچنین دانشجویانی که می‌خواهند صدای یک کنفرانس را ضبط کنند، می‌توانند از HT Professional Recorder استفاده کنند. البته قیمت دانلود این برنامه برای دانشجویان شاید یک مقداری بالا باشد.

از بهترین قابلیت‎هایی که می‎توانید با دانلود HT Professional Recorder از آن بهره‎مند شوید، استخراج کردن لحظات سکوت در فایل ضبط شده است. با دانلود و نصب این برنامه با پرداخت 9.99 دلار، می‎توانید از طریق ایمیل و آی‌تونز نیز فایل ضبط‌شده را به اشتراک‎ بگذارید.

با بالاترین کیفیت صداهای مورد نیازتان را ضبط کنید اپلفا

با بالاترین کیفیت صداهای مورد نیازتان را ضبط کنید

ضبط کردن صدا و گوش کردن در زمان مناسبی، یکی از کارهایی است که می‎توانیم به لطف پیشرفت تکنولوژی با آیفون‎های خود انجام دهیم. برای این کار ده‌ها برنامه رایگان و پولی در اپ استور وجود دارد اما در این مطلب 5 مورد از بهترین‌ها را برای تمامی کاربران از جمله دانشجویان، مدیران و موسیقی‌دان‎ها معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‎ های گفته شده برای هر برنامه، اپلیکیشنی را دانلود کنید که مناسب‎تان باشد. به طور کلی پیشنهاد ما استفاده از برنامه Rev Voice Recorder است که به صورت رایگان از طریق اپل استور قابل دانلود است.