محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

اپل آیدی

ساخت اپل آیدی

دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس یا مک از طریق اپل آیدی با یکدیگر در ارتباط هستند. اطلاعات کاربر مانند مخاطبین، نوشته‌ها، تاریخچه تماس، تصاویر و دیتاهایی از این قبیل بر روی اپل آیدی شخص ذخیره می‌شود و به این ترتیب، این اطلاعات روی تمامی دستگاه‌های دیگر در دسترس خواهد بود. همچنین با داشتن اپل آیدی، به مجموعه ارزشمند و بی نظیر نرم‌افزار، موسیقی‌، فیلم‌و کتاب‌های قرار گرفته در فروشگاه اپ استور دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آنها را دانلود کنید. اگر از آیفون، آیپد، آیپاد تاچ یا دستگاه‌های دارای سیستم عامل مک استفاده می‌کنید و اپل آیدی ندارید، هم اینک برای سفارش اقدام نمایید. همچنین جهت حفظ امنیت اپل آیدی خریداری شده انجام موارد زیر بلافاصله بعد از خرید اپل آیدی ضروری می باشد .
ساخت اپل آیدی

آنلاک اپل آیدی

آنلاک اپل آیدی

تغییر پسورد اپل آیدی

تغییر رمز عبور بعد از خرید اپل آیدی مهمترین امر ممکن می باشد
تغییر پسورد اپل آیدی

تغییر ایمیل اپل آیدی

چنانچه اپل آیدی فوری خریده اید بایستی ایمیل شخصی خود را بر روی آن تنظیم کنید
تغییر ایمیل اپل آیدی

تغییر سوالات امنیتی اپل آیدی

جهت حفظ امنیت می بایست سوالات امنیتی اپل آیدی خود را تغییر دهید
تغییر سوالات امنیتی اپل آیدی

اپل آیدی چیست؟

به طور کلی اپل آیدی شامل حساب کاربری اختصاصی اپل می‌شود که کاربران برای استفاده از دستگاه‌های تولید شده توسط این شرکت باید اطلاعات آن را همراه داشته باشند. اپل آی دی در حقیقت هویت شما در زمینه استفاده از دستگاه‌هایی نظیر آیفون – آیپد – آیپاد – مک بوک و آیمک است و هر کاربر باید یک حساب کاربر مجزا برای تنظیم آن در دستگاه‌های در حال کار با خود داشته باشد. اپل آیدی نه تنها امکان استفاده از دستگاه‌های اپل را فراهم می‌کند، بلکه امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی این کمپانی نظیر آیکلود را نیز به کاربران می‌دهد.حساب اپل آیدی می‌تواند مواردی نظیر تمامی عکس‌های ثبت شده از دوربین دستگاه و همچنین لیست مخاطبین و موقعیت مکانی کاربر در لحظه را در خود نگه دارد. به همین دلیل، اپل آیدی یکی از امنیتی‌ترین حساب‌های کاربری به حساب میاید که تنها باید روی ایمیل واقعی کاربر ساخته شود و کاربران باید از تنظیم اپل آیدی‌های مشکوک در دستگاه خود و استفاده چندنفره از آن خودداری کنند. درواقع اپل آیدی نام کاربری کاربران اپل است که با استفاده از آن می‌توانند به خرید از اپ استور یا مک اپ استور یا آی‌تیونز بپردازند. این حساب کاربری قابلیت شارژ اعتبار به دلار و سایر ارز ها را بسته به کشور مربوط به اپل آیدی دارا می باشد. این که اپل آیدی کدام کشور مناسب شما می‌باشد در ادامه بحث خواهد شد. ذکر این مطلب نیز ضروری است که آپل آیدی یک حساب کاربری کاملا رایگان است . با اپل آیدی میتوان یک گوشی اپل را از راه دور قفل کرد، موقعیت مکانی آن را یافت یا اطلاعاتی مثل شماره تلفن ها را جابجا کرد. در صورتی که گوشی شما به هر دلیل مفقود شود تمام برنامه و بازی هایی که خریداری کردید، با نصب اپل آیدی روی گوشی جدید، به گوشی جدید منتقل خواهد شد

مزایای خرید اپل آیدی از اپل فا

بیش از 5 سابقه فعالیت و راشتن فروشگاه و شرکت مستقر

حفظ 100 درصد امنیت اطلاعات مشتریان

دارای مجوزهای صنفی و نماد اعتماد

فروش تمامی محصولات اپل و ارایه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران

فروش تمامی گیفت کارت های اپل با تحویل آنی

قابلیت اتصال اپل آیدی ها به ویزا و مستر کارت

هر اپل آی دی مختص یک نفر

پشتیبانی اختصاصی تماس با شماره 09022995001

گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

اپل آیدی ها وریفای شده امریکا

ارائه سوالات امنیتی و تاریخ تولد هنگام خرید

سوالات متداول

به طور کلی اپل آیدی شامل حساب کاربری اختصاصی اپل می‌شود که کاربران برای استفاده از دستگاه‌های تولید شده توسط این شرکت باید اطلاعات آن را همراه داشته باشند. اپل آی دی در حقیقت هویت شما در زمینه استفاده از دستگاه‌هایی نظیر آیفون – آیپد – آیپاد – مک بوک و آیمک است و هر کاربر باید یک حساب کاربر مجزا برای تنظیم آن در دستگاه‌های در حال کار با خود داشته باشد. اپل آیدی نه تنها امکان استفاده از دستگاه‌های اپل را فراهم می‌کند، بلکه امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی این کمپانی نظیر آیکلود را نیز به کاربران می‌دهد.حساب اپل آیدی می‌تواند مواردی نظیر تمامی عکس‌های ثبت شده از دوربین دستگاه و همچنین لیست مخاطبین و موقعیت مکانی کاربر در لحظه را در خود نگه دارد. به همین دلیل، اپل آیدی یکی از امنیتی‌ترین حساب‌های کاربری به حساب میاید که تنها باید روی ایمیل واقعی کاربر ساخته شود و کاربران باید از تنظیم اپل آیدی‌های مشکوک در دستگاه خود و استفاده چندنفره از آن خودداری کنند. درواقع اپل آیدی نام کاربری کاربران اپل است که با استفاده از آن می‌توانند به خرید از اپ استور یا مک اپ استور یا آی‌تیونز بپردازند. این حساب کاربری قابلیت شارژ اعتبار به دلار و سایر ارز ها را بسته به کشور مربوط به اپل آیدی دارا می باشد. این که اپل آیدی کدام کشور مناسب شما می‌باشد در ادامه بحث خواهد شد. ذکر این مطلب نیز ضروری است که آپل آیدی یک حساب کاربری کاملا رایگان است . با اپل آیدی میتوان یک گوشی اپل را از راه دور قفل کرد، موقعیت مکانی آن را یافت یا اطلاعاتی مثل شماره تلفن ها را جابجا کرد. در صورتی که گوشی شما به هر دلیل مفقود شود تمام برنامه و بازی هایی که خریداری کردید، با نصب اپل آیدی روی گوشی جدید، به گوشی جدید منتقل خواهد شد.

خیر! همان‌طور که گفته شد، اپل آیدی هویت یک کاربر برای استفاده از سرویس‌های اختصاصی اپل به حساب میاید. به همین دلیل، هر ایمیل تنها امکان ساخت یک اپل آیدی را دارد و در صورت عدم تمایل برای استفاده از اپل آیدی تنظیم شده در آن ایمیل، باید روی یک ایمیل جدید اپل آیدی ساخته شود. نکته قابل توجه این است که حتی اگر شما با یک ایمیل اقدام به ساخت اپل ای دی کنید و پروسه ساخت تکمیل نشود باز هم این ایمیل قابل استفاده برای ساخت نخواهد بود.

خیر! اپل آی دی تمامی اطلاعات مربوط به حریم خصوصی کاربر را در خود نگه می‌دارد. این اطلاعات شامل عکس‌ها و ویدیوهای شخصی، تاریخچه‌های وب گردی، موقعیت مکانی در لحظه و همچنین لیست مخاطبین کاربر است. این قابلیت به منظور آن در اپل آیدی گنجانده تا اگر یک کاربر از 2، 3 و ... دستگاه تولید شده توسط اپل به صورت هم‌زمان استفاده کند، اطلاعات بین دستگاه‌ها به صورت خودکار انتقال پیدا کند. استفاده از اپل آیدی به صورت دونفره باعث می‌شود تا هر دو نفر و تمام کسانی که اطلاعات اپل آیدی را روی دستگاه خود تنظیم کرده‌اند، بتوانند به اطلاعات خصوصی یکدیگر دسترسی داشته باشند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا هرگز از اپل آیدی به صورت چندنفره استفاده نکنید.

خیر! در صورتی که صاحب دو یا چند دستگاه تولید شده توسط اپل هستید، می‌توانید از یک اپل آیدی مشترک در آن‌ها استفاده کنید تا اطلاعات مختلف نظیر عکس‌ها و ویدیوهای شخصی، تاریخچه‌های وب گردی، موقعیت مکانی در لحظه و همچنین لیست مخاطبین در بین تمامی دستگاه‌ها انتقال پیدا کند.

اپل آیدی های آماده با تحویل فوری ، قبلا با ایمیل های معتبر روی سرور های اختصاصی ساخته شده اند و بعد از خرید اپل آیدی توصیه می کنیم که ایمیل خود را با آن جایگزین نمایید. برای اپل آیدی هایی که با ایمیل دلخواه در سایت قابل سفارش هستند ، در حین ثبت سفارش ایمیل مورد نظر شما درخواست می شود و پشتیبان سایت با همان ایمیل اقدام به ساخت اپل ای دی خواهد کرد. برای خرید اپل آیدی کافی است آدرس ایمیل خود را به اپراتور سازنده این حساب کاربری بدهید و پس از ساخته شدن، اطلاعاتی نظیر رمز عبور و سؤالات امنیتی را دریافت کنید. گفتنی است که پس از دریافت این اطلاعات، توصیه می‌شود تا سریعاً آن‌ها را تغییر داده تا تنها خودتان امکان دسترسی به حساب کاربری اپل آیدی را داشته باشید.

تمامی کسانی که از محصولات تولید شده توسط شرکت اپل و یا سرویس‌های اختصاصی این کمپانی استفاده می‌کنند، باید حساب کاربری اپل آیدی را در اختیار داشته باشند. کاربران دستگاه‌های آیفون – آیپد – آیپاد – مک بوک – آیمک باید اپل آیدی خود را روی دستگاه تنظیم کنند. از طرف دیگر برای دسترسی به سرویس آیتیونز در سیستم عامل مک و ویندوز و همچنین دسترسی به سرویس اپل موزیک در سیستم عامل اندروید نیاز به اپل آیدی وجود خواهد داشت.

انتخاب کشور مربوط به اپل آیدی به طور کامل در اختیار کاربران است. در حقیقت اپل هیچ محدودیتی برای انتخاب کشور در نظر نگرفته است. اما باید به یاد داشت که در صورت تنظیم اپل آی دی روی یک کشور خاص باید همواره از گیفت کارت‌های اختصاصی آن کشور که باقیمت ارز همان کشور محاسبه می‌شود استفاده کرد. علاوه بر این، برخی از محتویات ارائه شده در آیتیونز و اپل موزیک و همچنین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اپ استور در برخی از مناطق محدودیت دسترسی دارند. از آنجایی که اپل هیچ محدودیتی را برای کاربران آمریکایی در نظر نگرفته است و کاربران ایرانی معمولاً تسلط بیشتری به زبان انگلیسی دارند و همچنین امکان خرید گیفت کارت با ارز دلار آمریکا آسان‌تر است، توصیه می‌شود تا کاربران ایرانی اپل آیدی آمریکایی را تهیه کنند. تمامی اپل آیدی های موجود در این وبسایت برایامریکا هستند . گفتنی است که در صورت تنظیم اپل آیدی روی یک کشور خاص و شارژ آن با استفاده از گیفت کارت، امکان تغییر کشور اپل آیدی وجود ندارد.

بارها به این موضوع اشاره شده است که اپل آیدی یک حساب کاربری بسیار امنیتی است و باید حتماً روی ایمیل شخصی کاربر ساخته شود به همین دلیل، به هیچ وجه نباید از اپل آیدی‌های از پیش ساخته شده استفاده کرد؛ چرا که افراد دیگر ممکن است به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند. شرکت اپل امکان ساخت اپل آیدی را برای تمامی کاربران در سراسر جهان رایگان در نظر گرفته است و شما نیز می‌توانید اپل آیدی را خودتان برای دستگاه‌های خود بسازید. اما با توجه به پیچیدگی‌ها و محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است، بسیاری از افراد تمایل دارند تا سفارش ساخت این حساب کاربری را به مرکز خدمات در ایران ارائه دهند. چنانچه به نکات امنیتی اعلام شده در این صفحه دقت نمایید می توانید به خیالی آسوده اقدام به خرید اپل ایدی نمایید .

به هیچ وجه! اپل آیدی‌های کارتی جزو اپل آیدی‌های از پیش ساخته شده است که رمز عبور آن به همراه پاسخ سؤالات امنیتی ممکن است در اختیار دیگر قرار گرفته باشد و آن‌ها بتوانند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، اپل آیدی‌های کارتی به دلیل تولید انبوه یک جا، روی سرورهای ایمیل متفرقه ساخته می‌شوند که پس از مدتی سرور ایمیل آن‌ها از دسترس خارج می‌شود. همین مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از کاربرانی که اپل آیدی کارتی استفاده می‌کنند، امکان دریافت ایمیل بازیابی رمز عبور خود را نداشته باشند. علاوه بر این، شرکت اپل، حساب‌های اپل آیدی مبتنی بر ایمیل‌های متفرقه را ردیابی می‌کند و آن‌ها را غیرفعال می‌کند. این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا دستگاه‌هایی که اپل آیدی کارتی روی آن تنظیم شده، عملاً بلا استفاده شود و امکان نصب و آپدیت اپلیکیشن‌ها از اپ استور را نخواهند داشت. در حقیقت بسیاری از کاربران برای عدم تمایل به پرداخت هزینه‌ای کم برای ساخت اپل آیدی باعث خرابی دستگاه‌های چند میلیون تومانی خود می‌شوند. پس توصیه می‌شود تا به هیچ وجه از اپل آیدی‌های کارتی و متفرقه استفاده نشود.

پشتیبانی اختصاصی اپل آیدی

ساعات تماس با پشتیبانی : از ساعت 10 صبح الی 20 شب حتی در روزهای تعطیل در خارج از این ساعات می بایست برای پشتیبان پیام بگذارید. سریعترین روش پشتیبانی ازطریق واتساپ می باشد.