محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین لوازم جانبی که برای آیپد عرضه شده است

منتشر شده در ۹ شهریور , ۱۴۰۲

تبلت‌های اپل که با نام Ipad شناخته می‌شوند، یکی از محصولات پرطرفدار دنیای تجهیزات الکترونیک هستند. نخستین آیپد در سال 2010 به بازار عرضه شد و از آن سال تا کنون مدل‌های زیادی در نسخه‌های Ipad-Mini، Ipad Air وIpad Pro تولید شده است که از این میان آیپد پرو بیشترین آپشن‌ها و بالاترین مشخصات را داراست. هر گجت هوشمندی، یک سری لوازم جانبی در کنار خود دارد که استفاده از آنها وسیله را کاربردی‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

در ادامه با انواع لوازم جانبی برای ایپد اپل آشنا می‌شویم، البته بعضی از این تجهیزات فقط مخصوص سری خاصی از آیپدهاست، پس نخست از هم‌خوانی دستگاه با لوازم جانبی مورد مطمئن شده و سپس آن را تهیه کنید. برخی از این تجهیزات بیشتر جنبه‌ی تزیینی دارند و در مرحله‌ی نخست نیازی به تهیه‌ی آنها نیست؛ اما برخی از این لوازم جانبی ضروری هستند و حتما باید در کنار آیپد قرار گیرند. پس در ابتدا لوازم جانبی ضروری را نام برده و معرفی می‌کنیم. این نکته را هم یادآور شویم که تشخیص اینکه آیپد شما به چه لوازم جانبی نیاز دارد، به کاربری آن بستگی دارد یعنی خرید تجهیزات جانبی با کارهایی که قرار است با آن انجام دهید، نسبت مستقیم دارد.

لوازم جانبی ضروری برای آیپدها

  • محافظ صفحه نمایش

از آنجایی که آیپدها قیمت پایینی ندارند و همچنین هزینه‌ی تعویض صفحه نمایش آنها بسیار بالاست از این رو تجهیزات محافظتی از جمله گلس صفحه نمایش یکی از لوازم جانبی ضروری به حساب می‌آید تا هنگام بروز حادثه، کمترین ضرر مالی را به شما وارد کند. این محافظ‌ها انواع مختلفی دارند که با قیمت‌های مختلفی هم در بازار وجود دارند و شما بسته به نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

  • محافظ دوربین آیپد

 دوربین آیپد هم با توجه به حساسیتی که دارد، لازم است از محافظ استفاده شود. بیشتر آیپدها یک دوربین اصلی دارند؛ اما آیپدهای سری پرو در کنار دوربین اصلی، دارای دوربین اولترا واید و سنسور LiDar هستند و باعث شده ماژول دوربین آنها برجستگی داشته باشد که در این صورت حتما به محافظ نیاز دارد. پس اگر نمی‌خواهید روی دوربین هیچ خطی بیفتد و همیشه سالم بماند؛ خرید محافظ دوربین را هم در لیست اقلام ضروری قرار دهید.

  • قاب محافظ آیپد

یکی دیگر از اقلام ضروری برای هر وسیله‌ی الکترونیکی اعم از تلفن همراه، تبلت یا لپ‌تاپ، قاب محافظ است. قابی که از جنس‌های مختلفی از جمله چرم، سیلیکون و … ساخته می‌شود و همان‌طور که از نامش پیداست وظیفه‌اش حمایت همه جانبه از گجت است. قاب محافظ ایده‌ال باید از جنسی باشد که بتواند به خوبی از وسیله حمایت کند و در صورت برخورد ضربه، آن را به گجت انتقال ندهد و همچنین هنگامی‌که در دست یا روی میز قرار می‌گیرد، سُر نخورد و آسیب نبیند. همان‌طور که گفتیم این کیف‌ها انواع مختلفی دارند از جمله کیف کلاسوری که تا شده و استند نگهدارنده‌ی آیپد هم محسوب شده و کار با آن را راحت‌تر می‌کند.

  • پاور بانک مخصوص آیپد

پاوربانک‌ها یکی از لوازم جانبی بسیار کاربردی هستند. وقتی پاوربانک همراه داشته باشید، دیگر نیازی نیست در هر محیطی به دنبال پریز برق و شارژر باشید، چون همیشه یک شارژر همراه دارید. اگر ساعت‌های زیادی از آیپد استفاده می‌کنید، پاوربانک مخصوص آیپد یک وسیله‌ی ضروری برای شماست.

لوازم جانبی غیر ضروری برای آیپدها

تا اینجا لوازم جانبی که برای کاربران آیپد ضروری است را معرفی کردیم. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزاتی می‌پردازیم که بسته به نوع کاربری شما، ممکن است در درجه‌ی دوم اهمیت قرار گیرند.

  • قلم لمسی آیپد (Apple Pencil):

اپل پنسل، مخصوص آیپد پرو است و اگر شما طراح هستید یا نویسنده، این قلم ابزاری کاربردی برای شماست. با استفاده از این قلم می‌توانید خطوط با هر ضخامتی طراحی کنید، برای این کار کافیست که فشار قلم روی سطح را کم یا زیاد کنید. همچنین در صورتی‌که در طراحی نیاز به زاویه‌سازی دارید قلم را کج کنید و طرح مورد نظر را اجرا کنید. هنگام انتخاب و خرید قلم آیپد حتما دقت داشته باشید که آیپد شما از قلم پشتیبانی می‌کند یا خیر. اپل پنسل نسل دو با قابلیت اتصال خودکار و شارژ شدن بی‌سیم با اتصال مگنتی به لبه‌های آیپد به بازار ارایه شدند. وزن کم و ارگونومیک بودن ساختار این قلم، امکان کار مداوم بدون خستگی را به شما می‌دهد.

  • جا قلمی اپل:

وقتی قلم لمسی را انتخاب کردید، برای محافظت از آن نیاز به جاقلمی دارید. این جا قلمی‌ها با جنس‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، ولی ویژگی اصلی آنها حمایت از قلم آیپد است.

  • شارژر قلم اپل:

اگر مدل اپل پنسل شما از سری‌های قدیمی باشد، برای شارژ کردن آن به پایه‌های شارژر نیاز دارید تا با قرار دادن قلم روی آن، شارژ شود. نسل جدید قلم‌ها، با اتصال به آیپد، شارژ می‌شوند و نیاز به تهیه‌ی این وسیله نیست.

  • مجیک کیبورد اپل:

اگر زمان زیادی از روز را با آیپد سپری می‌کنید یا برای نوشتن و تایپ کردن از آن استفاده می‌کنید، خرید کیبورد مخصوص، به شما توصیه می‌شود. کیبوردهای مجیک، مدل‌های مختلفی دارند و هر کدام از آنها برای مدل خاصی از آیپد مناسب هستند. پس حتما قبل از انتخاب کیبورد از تناسب آن با آیپد خود مطمئن شوید. مدل جدید این کیبوردها به‌صورت مغناطیسی به آیپد می‌چسبد و آیپد مانند یک لپ‌تاپ در اختیار شماست.

  • استند آیپد:

اگر قرار است ساعت‌های طولانی پشت آیپد بنشینید، حتما باید آن را در زاویه‌ی مناسبی از صورت قرار دهید تا در کنار راحتی، سلامتی‌تان هم به خطر نیافتد. برای این کار لازم است از استند آیپد استفاده کنید. این ابزار همان‌طور که از نامش پیداست نگهدارنده‌ی آیپد است و همچنین قابلیت تنظیم زاویه را هم دارد. البته برخی از کیبوردها از جمله مجیک کیبورد، کار استند را انجام می‌دهند.

  • آداپتور لایتینگ دیجیتالی AV:

برای زمانی که قرار است برای دیدن فیلم یا ویدئو آیپد را به صفحه نمایش بزرگ‌تر مثل تلویزیون یا لپ‌تاپ وصل کنید، به یک مبدل نیاز دارید. این آداپتور کوچک به کمک شما می‌آید. کافیست یک پورت آن را به برق شهری وصل کرده و پورت دیگررا به پورت HDMI تلویزیون یا لپ‌تاپ وصل کنید و تصویر را از آیپد به صفحه نمایش انتقال دهید.

  • هاب شارژر رو میزی

اگر از آن دسته افرادی هستید که قرار است از Ipad Pro به جای لپ‌تاپ استفاده کنید، به یک شارژر نیاز خواهید داشت. این شارژر دارای دو خروجی ولتاژ بالا و سه پورت USB که یکی 2 آمپر و دیگری 4/2 آمپر است. با استفاده از این هاب می‌توانید به طور همزمان 5 دستگاه را شارژ کنید. همچنین این شارژر برای شارژ کردن تلفن همراه هم مناسب است.  

  • ایرپاد:

ایرپاد، هندزفری بلوتوثی اپل است که فقط مخصوص آیپد نیست بلکه برای تلفن همراه و سایر وسیله‌های هوشمند هم قابل استفاده است. ایرپاد با بلوتوث به آیپد یا هر دستگاه هوشمند دیگری وصل شده و صدا را با بالاترین کیفیت به گوش‌های شما انتقال می‌دهد. ایپرپاد هم مدل‌های مختلفی دارد که باید بسته به مدل گجت خود یکی از آنها را انتخاب کنید. در این مطلب سعی کردیم برخی از لوازم جانبی و ضروری مرتبط با آیپد را معرفی کنیم. امیدواریم با مطالعه‌ی این مقاله خریدهایی مناسب و کاربردی داشته باشید.

شما عزیزان میتوانید برای خرید ایپد اپل و یا خرید لوازم جانبی اورجینال ایپد ، به بخش فروشگاه اپلفا مراجعه کرده و سفارش خودرا به صورت انلاین ثبت نمایید.