محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

سرویس حذف آیکلود در اپل

منتشر شده در ۲۷ بهمن , ۱۳۹۹

سرویس حذف آیکلود

اپل یه  سرویسی داره به نام Find My iPhone. زمانی که اپل ایدی رو وارد آیفون می کنین به طور اتومات Find My iPhone روشن میشه. برای اطلاعات بیشتر به صفحه Find My iPhone مراجعه کنین. زمانی که Find My iPhone روشن باشه، برای خارج کردن اپل ایدی از دستگاه حتما باید رمز صحیح اپل ایدی رو بدونین و اینکه اپل ایدی نیز در حالت قفل شده نباشه.

بیشتر بخوانید: افزایش حجم آیکلود: از فضای ذخیره‌سازی بیشتر خود لذت ببرید

در برخی مواقع نیز ممکنه شما دستگاه رو ریستور کرده باشین و با صفحه Activation Lock در زمان بالا امدن دستگاه مواجه بشین. در این حالت تنها باید اپل ایدی رو در دستگاه وارد کنین که قبلا در آیکلود دستگاه بوده. در غیر این صورت با خطای This Apple ID cannot be used to unlock this device مواجه میشین. ما در اپل فا به کمک دانش متخصصان بخش نرم افزار میتونیم Find My iPhone دستگاه شما رو خاموش کنیم.

سرویس حذف آیکلود در اپل

این سرویس به صورت رسمی از سمت اپل صورت میگیره و نیازی به دستگاه شما به صورت فیزیکی برای انجام این کار نیست. توجه داشته باشین این سرویس برای تمامی دستگاه های اپل که وضعیت آیکلود اونا clean هستش، قابل استفاده هست و هزینه انجام اون بر اساس دستگاه متفاوت هستش. با استفاده از سرویس حذف iCloud اپل فا، شما میتونین مجدد از دستگاهتون استفاده کنین و اپل ایدی دیگه ای وارد اون کنین.

بیشتر بخوانید: آموزش پیدا کردن آیفون گم شده با استفاده از Find My iPhone

سرویس حذف Activation Lock و آنلاک آیکلود شامل گارانتی ۱۰۰٪ بازگشت وجه در صورت عدم موفقیت هستش. برای اینکه بدونین این سرویس توسط اپل فا برای دستگاه شما قابل انجام هست یا نه، باید IMEI دستگاه تون رو به متخصصان بخش نرم افزار اپل فا بدین تا تست کنن. متخصصان اپل فا IMEI دستگاه شما رو برای سرویس حذف آیکلود بررسی می کنن و در صورت تایید، بهتون میگن تا هزینه رو واریز کنین. هزینه و مدت زمان انجام سرویس حذف iCloud رو هم میتونین از متخصصان بخش نرم افزار اپل فا استعلام بگیرین.

در ادامه می توانید برای اطلاع از قیمت روز آیفون و خرید ایفون  و همچنین خرید اپل آیدی از فروشگاه اپل فا روی لینک کلیک کنید.