محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

22 ویژگی برتر گوشی های آیفون

منتشر شده در ۳۰ فروردین , ۱۴۰۰

ویژگی برتر گوشی های آیفون

امروزه با توجه به قیمت بالای گوشی ها، فیلتر شدن های روز افزون و اولویت راحتی کار با موبایل ها مردم به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول اندروییدی ها و دسته دوم آی او اسی ها. با توجه به اینکه اکثر گوشی ها سیستم عامل اندورید دارند مردمی که جزو گروه اول هستند؛ تنوع انتخاب بسیار زیاد تری نسبت به گروه دوم دارند.

گروه دوم یا همان آی او اسی ها و یا بهتر است بگوییم طرفداران گوشی های آیفون انتخاب خود را فقط از دسته ی گوشی های اپل می توانند بکنند. بعضی از افراد نیز با اینکه طرفدار خرید آیفون هستند ولی به خاطر بالا رفتن شدید قیمت این نوع گوشی ها و بیشتر شدن فیلترینگ ناچار سراغ گوشی های اندرویدی می روند.

ما در این مقاله از اپل فا ویژگی برتر گوشی های آیفون را بیان می کنیم که اثباتی بر این موضوع است که همیشه مزیت های یک گوشی آیفون با تمام فیلترینگ ها و قیمت ها خیلی بیشتر است و ارزش این را دارد که گوشی های شرکت بزرگ اپل را برای یک بار هم که شده تجربه کنید. گرچه بعد از تجربه ی این گوشی دیگر نمی توانید به سراغ سیستم عامل دیگر بروید.

بهترین ویژگی های گوشی آیفون

1- قابلیت‌‎ های Siri: با سیری صحبت کنید تا آن چه می خواهید را برای شما انجام دهد (بی شک سیری در صدر ویژگی برتر گوشی های آیفون قرار دارد).

قابلیت‌‎ های Siri ( ویژگی برتر گوشی های آیفون )

2- ارسال پیام ‌های صوتی و نوشتاری در iMessage آیفون با اینترنت بدون مصرف از شارژ پولی شما: این یک ویژگی فوق العاده در گوشی های آیفون است. که فقط بین گوشی های آیفون میسر می باشد.

3- شارژ کردن سریع با حالت پرواز: اگر می خواهید آیفون خود را خیلی سریع شارژ کنید می‌توانید Airplane Mode را فعال کنید در این حالت آیفون شما با دو برابر سرعت قبلی شارژ شود.

4- نوتیفیکیشن ‌ها: اگر دستگاه شما از ویژگی 3D Touch بهره می‌برد، روی نوتیفیکیشن نمایش داده شده روی لاک ‌اسکرین یا در Notification Center انگشت خود را فشار داده و نگه دارید. 

بیشتر بخوانید : پارت نامبر آیفون چیست و چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

5- وارد کردن چندین آدرس ایمیل و فیلتر کردن آن: برای استفاده از این ویژگی در Inbox ایمیل خود روی آیکون قیفی که در گوشه سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

6- میانبر های برنامه ها با 3D Touch: اگر روی آیکون برنامه ها در صفحه نمایش آیفون کمی بیشتر فشار دهید، میانبر هایی برای شما ظاهر می‌ شوند که کمک خواهند کرد به ویجکت ‌های دیگر دسترسی پیدا کنید.

7- نور چراغ قوه گوشی تان را خودتان تنظیم کنید: برای تنظیم شدت نور می‌ توانید به Control Center رفته و روی آیکون چراغ قوه فشار داده و نگه دارید.

8- نمایش ویجت های Today view: برای دیدن ویجت ‌های Today View کافی است در لاک ‌اسکرین و صفحه هوم انگشت خود را از سمت چپ به راست بکشید.

نمایش ویجت های Today view ( ویژگی برتر گوشی های آیفون )

9- تبلیغات اذیت تان می کند؟ برای غیر فعال کردن تبلیغات به Settings > Safari رفته و گزینه Prevent Cross-Site Tracking  را روشن کنید.

10- مسدود کردن تماس ها با برنامه های مخصوص: دو اپلیکیشن Hiya و Nomorobo در این زمینه بهتر عمل کرد ‌اند. اپلیکیشن Hiya برای فعالیت نیاز به دسترسی به همه مخاطبان شما دارد اما برنامه Nomorobo به این دسترسی نیازی نداشته ولی در عوض حدود 2 دلار در ماه هزینه خدمات‌دهی خواهد داشت.

11- حذف خودکار اپیکیشن هایی که استفاده نمی ‌شوند: برای این کار به مسیر Settings > General > iPhone Storage رفته و گزینه Offload Unused Apps را فعال کنید.

12- آیفون خود را با سرتان هدایت کنید: در بخش Settings و قسمت Accessibility ویژگی Switch Control را فعال کنید و با سر خود آیفون را کنترل کنید.

بیشتر بخوانید : سرویس حذف آیکلود در اپل

13- اولویت بندی دانلودها: روی اپلیکیشن مورد نظر یک لمس سه بعدی انجام داده و گزینه Prioritize Download را انتخاب کنید.

14- قطع شدن موسیقی پس از مدت مشخص: برای این کار کافی است یک تایمر به مدت زمان معین فعال کنید و گزینه Stop Playing را برای زمانی که تایمر تمام می ‌شود، انتخاب کنید.

15- میانبر ها با ژست ‌های حرکتی: به عنوان مثال اگر انگشت خود را از گوشه سمت راست صفحه نمایش به سمت چپ بکشید، گزینه Slide Over فعال می‌شود

16- تبدیل متن به ایموجی: برای پیدا کردن ایموجی مورد نظر خود، می ‌توانید نام و یا حالت آن را مستقیما با کلمه وارد کنید.

تبدیل متن به ایموجی ( ویژگی برتر گوشی های آیفون )

17- مدیریت تماس ‌های تلفنی: آیا تا به حال پیش آمده وقتی در حال یک گفتگوی صوتی ایترنتی هستید تماس مخابراتی دریافت کنید؟ تماس اینترنتی شما متوقف می ‌شود تا زمانی که تماس مخابراتی را پاسخ داد و یا قطع کنید. با گوشی های آیفون می ‌توان بدون مکث و وقفه به تماس صوتی اینترنتی ادامه داد.

18- گوشی را تکان دهید و آنچه تایپ کردید را پاک کنید: در هنگام تایپ کردن آیفون خود را کمی تکان دهید تا با چندین گزینه برای پاک کردن نوشته خود رو به ‌رو شوید.

19- عکس گرفتن با دکمه صدا هندسفری؛ می‌توانید با دکمه صدای آیفون خود هم عکس بگیرید. اگر از هدفون استفاده می‌کنید می توانید مانند دکمه صدای هدفون هم کار عکس گرفتن را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : انتقال فایل از اندروید به iOS را به ساده‌ترین روش ممکن تجربه کنید!

20- آمار مصرف باتری: گاهی اوقات در اندروید سخت است بگوییم چه چیزی از باتری زیاد استفاده می‌کند. اغلب مواقع تمام آن‌ ها تحت عنوان Google Play Services قرار می‌گیرند که می‌تواند شامل موارد متعددی باشد. اما مشکل این است که نمی‌توان دقیق گفت چه سطح از باتری را مصرف می‌کنند. در آیفون این مشکل را ندارید.

21- اصلاح و ایجاد محدودیت صدا: بالاترین صدایی که آیفون می ‌تواند از طریق هندسفری ایجاد کند را تنظیم کنید. آن را از مسیر Settings > Music تنظیم کنید. متاسفانه هنوز صدای محدود به ایرپاد ها اضافه نشده.

22- اکستنشن برنامه ها چیست؟ App Extensions که با iOS 8 ارائه شده، یکی از ویژگی های آیفون است که باید به صورت دستی برای همه اپلیکیشن‌ ها فعال شود. App Extensions در ردیف وسط صفحه Share (اشتراک‌گذاری) دیده می ‌شوند. برای استفاده از آن، سافاری را باز کرده و روی گزینه Share ضربه بزنید، به انتهای ردیف وسط رفته و روی More بزنید.

همچنین همراهان گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت روز آیفون، قیمت آیفون ۱۳ و  آیفون 13 پرومکس از فروشگاه اپل فا روی لینک کلیک کنید.