محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

چگونه صفحه خود را در FaceTime به اشتراک بگذاریم؟

منتشر شده در ۳۱ مرداد , ۱۴۰۰

در سال های اخیر شرکت اپل نوآوری های متعددی در فیس تایم را برای کاربران فراهم کرده است. یکی از این نوآوری ها، قابلیت به اشتراک گذاری صفحه در FaceTime (تماس های ویدیویی) می باشد. به عبارتی دیگر با استفاده از این ویژگی می توانید صفحات مورد نظر خود را در تماس های ویدیویی با دوستان، خانواده و همکاران به اشتراک بگذارید. در این مقاله از سایت اپل فا قصد داریم چگونگی اشتراک گذاری صفحات در فیس تایم را برای شما بیاوریم، در ادامه با ما همراه باشید. آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • اشتراک گذاری صفحه در FaceTime
  • مراحل اشتراک گذاری صفحه در FaceTime
  • آیا می توان در طول تماس FaceTime صفحه را با کاربران Android و Windows به اشتراک گذاشت؟

اشتراک گذاری صفحه در FaceTime

با استفاده از قابلیت Share Play می توانید صفحه نمایش آیفون و آی پد خود را با سایر افراد در یک تماس ویدیویی فیس تایم به اشتراک بگذارید. برای مثال در گفتگوهای دوستانه یا خانوادگی می توانید آلبوم عکس های خود، یک فیلم هیجان انگیز یا هر چیز دیگری که بتوانید درباره آن بحث کنید را به اشتراک بگذارید. این قابلیت هیجان انگیز به شما کمک می کند تا با دوستان خود به طور همزمان آهنگ گوش کنید، بازی کنید، فیلم ببنید و خاطرات خود را مرور کنید.

مراحل اشتراک گذاری صفحه در FaceTime

در ادامه این مقاله از سایت اپل فا مراحل اشتراک گذاری صفحه در فیس تایم را برای شما می آوریم با طی کردن این مراحل به سادگی می توانید صفحه مورد نظر خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارید:

  • برنامه FaceTime را در iPhone یا iPad خود راه اندازی کنید.
  • پس از باز کردن برنامه بر روی New FaceTime ضربه زده و مخاطب یا مخاطبانی را که می خواهید صفحه خود را با آن ها به اشتراک بگذارید، اضافه کرده و سپس روی دکمه FaceTime  ضربه بزنید. همچنین می توانید یکی از مخاطبان اخیر خود را که با آن تماس گرفته اید را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری صفحه در FaceTime

  • هنگامی که تماس با کاربر مورد نظر برقرار شد، در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه در کنترل پنل جدید بر روی Share Play ضربه بزنید.
  • پس از طی مراحل بالا، منویی برای شما باز می شود. در این قسمت با انتخاب گزینه‌ی Share My Screen، پس از شمارش معکوس 3 ثانیه اشتراک گذاری صفحه برای شما فعال خواهد شد.

اشتراک گذاری صفحه در FaceTime

با شروع به اشتراک گذاری صفحه FaceTime هر برنامه ای را که می خواهید با تماس گیرندگان به اشتراک بگذارید را باز کنید. هنگام فعال بودن این ویژگی یک نماد اشتراک گذاری در گوشه سمت چپ بالای صفحه باقی می‌ماند که نشان دهنده‌ی فعال بودن اشتراک گذاری صفحه در FaceTime است. با ضربه زدن بر روی آن می توانید کنترل پنل FaceTime را مشخص کنید.

اشتراک گذاری صفحه در FaceTime

همچنین برای این که فضای بیشتری بر روی صفحه داشته باشید، می توانید صفحه تماس گیرنده را به سمت جلو و عقب بکشید. با استفاده از رابط Share Play می توانید با دوستان خود به آهنگ گوش دهید و یا فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی را باهم تماشا کنید. با این ویژگی تمامی کاربرانی که در تماس حضور دارند پخش و کنترل های یکسانی را مشاهده خواهند کرد.

آیا می توان در طول تماس FaceTime صفحه را با کاربران Android و Windows به اشتراک گذاشت؟

در حالی که کاربران اندروید و ویندوز می توانند لینک های FaceTime را دریافت کرده و از طریق مرورگر به جلسات بپیوندند، اما نمی توانند از ویژگی های دیگر فیس تایم استفاده کنند. به عبارت دیگر برنامه تماس تصویری در Android و Windows با محدویت هایی همراه است. علاوه بر این Share Play طوری طراحی شده که فقط در سیستم های اپل قابل اجرا می باشد. این بدان معناست که می توانید از تمام پتانسیل Share Play تنها در صورت داشتن آیفون، آیپد یا مک استفاده کنید.

سخن پایانی

با استفاده از ویژگی Share Play در فیس تایم می توانید صفحه مورد نظر خود را با دوستان و مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. این ویژگی در بحث های کاری، گروهی، دوستانه و خانوادگی کارایی زیادی برای شما خواهد داشت به طوری که به طور همزمان می توانید برنامه های مورد نظر خود از قبیل فیلم ها، عکس ها، آهنگ ها و… را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تمامی برنامه هایی که با دیگر کاربران به اشتراک می گذارید را به طور همزمان می توانید کنترل و پخش کنید.

ویژگی Share Play فعلا فقط در سیستم های اپل قابل دسترسی است و کاربرانی که با استفاده از لینک های فیس تایم با ویندوز و اندروید به تماس های ویدیویی می پیوندند، امکان دسترسی به قابلیت Share Play را ندارند. در این مقاله از سایت اپل فا مراحل اشتراک گذاری صفحه با فیس تایم را با همراهی شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. شما هم با طی این مراحل به سادگی می توانید صفحه خود را با سایر افراد به اشتراک گذاشته و از این ویژگی لذت ببرید. خوانندگان گرانقدر در صورتی که علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ipad و خرید ایرپاد پرو هستید روی لینک کلیک کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت ایرپاد ۳ و قیمت اپل واچ به سایت مجموعه اپل فا مراجعه نمایید.

منبع : macrumors.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :