محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بررسی کلی و همه جانبه آیمک 24 اینچ 2021

منتشر شده در ۱۴ شهریور , ۱۴۰۰

بررسی آیمک 24 اینچ 2021

آیمک 24 اینچ، کامپیوتر جدید اپل با پردازنده‌ی M1 است که رنگ ‌بندی متنوعی دارد. در حال حاضر جدید‌ترین مدل آی ‌مک، آیمکی است که در سال 2021 روانه بازار شد. طراحی خیره ‌کننده، ارائه‌‌ی آی‌ مک جدید در طیف‌ های رنگی شاد، پیشرفت غیر منتظره چیپ M1 و صفحه نمایش رتینا با وضوح 4.5K، بارزترین ویژگی‌ های آی مک 2021 هستند. آی‌ مک جدید اپل با یک نمای جانبی کاملا باریک، عملکرد قدرتمند و طراحی بسیار زیبایی را ارائه می ‌دهد. اگر قصد خرید یک آیمک پیشرفته را دارید در ادامه با سایت اپل فا همراه باشید تا با مشخصات کلی آیمک 24 اینچ 2021 آشنا شوید. در ادامه با موارد زیر اشنا خواهید شد:

  • نمایی از قابلیت‌ های آیمک در سال 2021
  • طراحی ظاهری آیمک 24 اینچ 2021
  • صفحه نمایش آیمک 24 اینچ 2021
  • کیببورد، موس و اسپیکر آیمک 24 اینچ 2021
  • عملکرد دستگاه با وجود چیپ M1 در آیمک 24 اینچ 2021

نمایی از قابلیت‌ های آیمک در سال 2021

آیمک 24 اینچ 2021

نسل دهم آیمک ظریف ‌تر، باریک ‌تر، سبک ‌تر، جمع ‌و جورتر و صد البته پرنشاط ‌تر از گذشته است. طراحان کوپرتینو، آی مک جدید را در هفت رنگ جذاب طراحی کرده اند. آیمک جدید تنها 11.5 میلی ‌متر ضخامت دارد و همچنین دارای دوربین 1080p FaceTime HD میکروفون با کیفیت استودیو، سیستم صوتی با 6 بلندگو، بهترین دوربین و وسایل صوتی را دارد که تا به حال فقط در مک ساخته شده اند. همچنین سنسور Touch ID که برای اولین بار در آیمک ایجاد شده، باعث ورود ایمن به سیستم می‌ شود و خرید با Apple Pay برای کاربر، تنها با لمس انگشت انجام شود.

طراحی ظاهری آیمک 24 اینچ 2021

آیمک 24 اینچ 2021

بارزترین تغییری که احتمالا در مدل جدید آی مک متوجه شده اید، ظاهر کلی و طراحی منحصر به فرد آیمک 2021 است. آی مک در 7 رنگ مختلف سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ ای طراحی شده و به کاربران ارائه می شود. اما معمولا محصولات حرفه‌ ای اپل معمولا با رنگ‌ های نقره ‌ای یا خاکستری عرضه می ‌شوند. اپل در این طراحی جدید خود برآمدگی پشت نمایشگر را حذف کرده تا طراحی مسطح ‌تری داشته باشد.

آیمک 24 اینچ 2021

اگر کمی بیشتر دقت کنید متوجه خواهید شد که مدل 2021 آیمک سبک تر از نمونه های قبلی خود است. وزن آیمک 2021، 4.48 کیلوگرم است در حالی که مدل های قبلی 4.68 کیلو گرم می باشند. آی مک جدید اپل حالا به یک کابل شارژ آهنربایی نیز مجهز شده که یادآور کابل ‌های قدیمی مگ سیف است. این کابل به بخش پشتی آی مک متصل می‌ شود. همچنین کاربران می ‌توانند از کابل Ethernet را با متصل کردن به آداپتور دستگاه، بدون نیاز به اتصال مستقیم به آیمک استفاده کنند.

صفحه نمایش آیمک 24 اینچ 2021

آیمک 24 اینچ 2021

آی مک همیشه دارای بهترین صفحه نمایش در کلاس جهانی است. این نمایشگر با تکنولوژی اختصاصی اپل یعنی retina ساخته شده که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 4.5K رو پشتیبانی می کند. این نمایشگر با رزولوشن 2520 در 4480 پیکسل و تراکم 218 پیکسل در هر اینچ می باشد. از دیگر مشخصات فنی این نمایشگر می ‌توان به حداکثر روشنایی 500 نیت، پشتیبانی از فضای رنگی وسیع DCI-P3 و پشتیبانی از True Tone اشاره کرد. رنگ ‌ها در نمایشگر بسیار شاداب و چشم‌ نواز نمایش داده می‌ شوند.

کیببورد، ماوس و اسپیکر آیمک 24 اینچ 2021

آیمک 24 اینچ 2021

یکی از مهم ترین و بهترین تغییرات در کیبورد آیمک اضافه شدن حسگر اثر انگشت است. این ویژگی کیفیت و سرعت به شدت بالایی دارند. به دلیل بی سیم بودن ماوس و کیبورد این دستگاه کاربران می توانند تا دو متر از دستگاه فاصله بگیرند و همین باعث می شود تا شما بتوانید بهترین شرایط مکانی خود و سیستم آی مک را تنظیم کنید.

آیمک 24 اینچ 2021

اپل همیشه اسپیکرهای باکیفیت و پرقدرتی را در محصولاتش تعبیه می ‌کند. میکروفون ‌های سه‌گانه آیمک 24 اینچی وظیفه دریافت صدای شما و حذف نویزهای محیط را بر عهده دارند. بنابراین میکروفن ها می توانند صدای شما را با وضوح بیشتر نسبت به صداهای اطراف انتقال دهند.

عملکرد دستگاه با وجود چیپ M1 در آیمک 24 اینچ 2021

چیپ M1، اولین چیپ کامپیوترهای شخصی با فناوری 5 نانومتری است. چیپ M1 دارای یک پردازنده 8 هسته ‌ای است که سریع‌ ترین چیپ اپل است. چیپ M1 پردازنده، گرافیک، حافظه و موارد دیگر را بر روی یک تراشه ادغام می‌ کند و این مزیت را به وجود می ‌آورد که فضای کمتری اشغال شود و همین دلیل است که باعث کوچک ‌تر شدن و باریک ‌تر شدن آی‌ مک، در نسخه‌ی جدید شده است.

آیمک 24 اینچ 2021

چیپ M1 با مصرف انرژی کمتر، فقط از دو فن کوچک برای خنک کردن خود استفاده می‌ کند و بسیار کم صدا می باشد. آیمک همچنین دارای تراشه 8 هسته ‌ای و 7 هسته‌ ای است. به گفته متخصصان اپل، طراحی تراشه M1 به این معنی است که iMac جدید با تراشه M1 تا 85 درصد سریع تر از آی مک های قبلی است که بر اساس سیلیکون اینتل ساخته شده اند.

>> شما می‌توانید برای خرید آی مک ۲۴ اینچی M1 با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اپل فا روی اینجا کنید <<

نکات مثبت

  • طرحی مدرن و باریک با رنگ‌بندی جذاب
  • تراشه‌ی قدرتمند و کارآمد
  • نمایشگر 4.5K و پرنور با رنگ‌های دقیق
  • اسپیکرهایی با صدای شفاف و عاری از نویز
  • وب‌کم 1080p و باکیفیت

نکات منفی

  • فقدان قابلیت تنظیم ارتفاع
  • حفظ حاشیه‌ی قطور پایین
  • ارگونومی نامناسب ماوس
  • محدودیت پورت‌ها

سخن پایانی

آی مک 24 اینچی اپل را می ‌توان زیباترین کامپیوتر یکپارچه در دنیا دانست. شما در صورت خرید این محصول یک کامپیوتر همه کاره خواهید داشت. این محصول در کنار طراحی زیبا، چیپ قدرتمندی دارد که برای استفاده عمومی قرار گرفته است. این ویژگی ‌ها در کنار نمایشگر بزرگ و باکیفیت و اسپیکرهای قدرتمند، از آی ‌مک 24 اینچی یک کامپیوتر تمام‌ عیار و پیشرفته می سازد.

با وجود امکانات بی نظیر این محصول، از خرید آن هیچگاه پشیمان نخواهید شد. درحال‌حاضر محصولاتی همچون Pavilion 27‌ اچ‌پی یا Inspiron 24 از شرکت دل را می‌توان از رقبای آیمک 24 اینچی دانست، این دستگاه‌ها به‌لحاظ توان پردازشی CPU به‌صورت حدودی برابر یا 20 درصد ضعیف‌تر از آی مک هستند؛ اما از نظر توان پردازش گرافیکی و صدالبته نمایشگر، یک‌سروگردن، پایین‌تر از محصول اپل قرار می‌گیرند.

در بازار ایران حتی آیمک 21.5 اینچی نیز وجود دارد که با قدرت پردازشی تقریبا هم‌سطح با آی مک M1 و قیمت گزافی به‌فروش می‌رسد. در این مقاله از سایت اپل فا به بررسی آی مک 2021 پرداختیم. شما می توانید با بررسی همه ویژگی های ذکر شده در آی مک بهترین انتخاب مختص به خود را داشته باشید. همچنین در صورت تمایل، خوشحال می شویم که نظرات خود را درباره‌ی آی مک 24 اینچی در بخش دیدگاه در زیر این مقاله  برای ما بنویسید. اگر بعد از خواندن این مقاله علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت macbook pro هستید روی لینک کلیک کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا:

macbook2022-2-BANNER-01APPLEFA