محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2021

منتشر شده در ۱۹ مهر , ۱۴۰۰

بهترین بازی های رایگان آیفون

در این مقاله از سایت اپل فا قصد داریم بهترین بازی های رایگان آیفون 2021 را معرفی کنیم. از مسابقات رانندگی گرفته تا انواع رشته های ورزشی. از پازل بازی گرفته تا تیراندازی. این گیم ها کاملا رایگان بوده و هزینه ای ندارند. یک نکته درباره این بازی های رایگان وجود دارد که از طریق استفاده از IAP (خریدهای درون برنامه ای) پول خود را به دست می آورند. اگر شما هم علاقه مند به گیم بازی مخصوصا با گوشی های آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس هستید، با ما همراه باشید تا شما را با 10 بازی برتر رایگان آشنا سازیم. آنچه در ادامه خواهید خواند:

  1. The Battle of Polytopia
  2. Super Fowlst 2
  3. Pigeon Wings Strike
  4. Disc Drivin’ 2
  5. Data Wing
  6. SpellTower+
  7. Touchgrind Scooter
  8. PewPew Live
  9. Peak’s Edge
  10. Knight Brawl

The Battle of Polytopia

در آغاز نبرد پلیتوپیا، شما خود را در یک شهر کوچک محاصره شده توسط ناشناس ها با یک اردو جنگجو تحت فرماندهی خود می بینید. این بازی به شما 30 مرحله می دهد تا با دیگر امپراطوری های مینیاتوری، فناوری های تحقیقاتی و پیشبرد تمدن خود کاوش کنید، آنها را پیدا کرده و با آنها متحد شوید یا به آنها حمله کنید. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

بازی The Battle of Polytopia ( بازی های رایگان آیفون )

Super Fowlst 2

در این بازی شیاطین از موانع بین جهان عبور کرده اند. همه قهرمانان مشغول هستند. بنابراین کار به مرغ ها می افتد که همه آنها را متوقف کند. در این بازی مرغ ها هستند که نجات دهنده شهر خواهند بود. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

بازی Super Fowlst 2 ( بازی های رایگان آیفون )

Pigeon Wings Strike

مأموران شیطانی شهر را تسخیر کرده اند و فقط کبوترها در هواپیما می توانند شهر را نجات دهند. خوشبختانه این پرنده های هوانورد حرفه ای هستند، در ساختمان ها، متروها و تونل ها می توانند به حالت زیگ زاگ پرواز کنند و هواپیماهای بدون سرنشین را منفجر کنند و قلعه ها را به هم بریزند. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

بازی Pigeon Wings Strike ( بازی های رایگان آیفون )

Disc Drivin’ 2

وقتی یک بازی مسابقه ای را تصور می کنید، بازی رقابتی احتمالاً اولین چیزی نیست که به ذهن شما می رسد. اما دیسک Drivin ‘2 یک بازی هیجانی تر می باشد که دیسک ها می توانند همدیگر را له کنند به طوریکه فضایی را ایجاد می کند که بسیار خشم آور است. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

بازی Disc Drivin' 2 ( بازی های رایگان آیفون )

Data Wing

یکی دیگر از بازی های رایگان آیفون Data Wing است. اولین برداشت از بازی Data Wing این است که شما یک کشتی کوچک مثلثی را در مورد یک مسیر کوچک هدایت می کنید و با کنترل سفینه در سیارک های کلاسیک شروع به مبارزه می کنید. اما به طور غیرمعمولی کشتی شما هنگام برخورد با چیزی منفجر نمی شود. در عوض، Data Wing شما را تشویق می کند تا لبه های مسیر را برای تقویت خرد کنید که این امر شما را با سرعت های غیر منطقی همراه می کند. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

بازی Data Wing ( بازی های رایگان آیفون )

 SpellTower+

SpellTower یکی از بهترین بازی های کلمه ای در هر پلتفرمی است. این ترکیب، استراتژی های مبتنی بر کلمات را ارائه می دهد این چنین طیف گسترده ای از طرفداران پازل را به خود جذب کرده است. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

بازی  SpellTower+ ( بازی های رایگان آیفون )

Touchgrind Scooter

شما باید تخته ای را کنترل کنید که دارای دسته و دو چرخ کوچک است و سعی می کنید هنگام اجرای حرکات نمایشی گردن کسی که سوار بر اسکوتر است شکسته نشود. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

.بازی Touchgrind Scooter ( بازی های رایگان آیفون )

PewPew Live

PewPew Live یک بازی جنگی هندسی است که طعم انفجار دیوانه وار را در پنج حالت مجزا به ما می دهد. کار شما در این بازی این است که بتوانید از این جنگ ها جان سالم به در ببرید. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

بازی PewPew Live ( بازی های رایگان آیفون )

Peak’s Edge

به نظر می رسد کنی سون خالق بازی Peak’s Edge علاقه‌ی زیادی روی مثلث ها داشته باشد. هدف در این بازی این است که در هر سطح هرم کوچک خود را به یک هدف برسانید. هرم های شیطانی راه شما را می بندند، اما هرم شما زره پوش است. به دشمنان خود ضربه بزنید و آنها ناپدید می شوند. اما اگر آنها ابتدا به شما ضربه بزنند، آن طرف هرم شما زره خود را از دست داده و آسیب پذیر می شود. با یک ضربه دیگر بازی شما به پایان رسیده است. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

بازی Peak's Edge ( بازی های رایگان آیفون )

Knight Brawl

در این گیم ابتدا شما با مسابقات شخصی تک به تک شروع می کنید تا بتوانید با مرگ شخصیت خود کنار بیایید. با دوبار ضربه زدن روی یک دکمه پیکان، جنگنده شما به سمت حریف حرکت می کند و سپر یا زره خود را از بین می برد با فرض اینکه اسلحه شما در جهت درست قرار گرفته است. ضربه مهلکی وارد کنید. این چنین می توانید از شکست فرار کنید. برای دانلود این برنامه از اپ استور، اینجا کلیک کنید.

بازی Knight Brawl ( بازی های رایگان آیفون )

سخن پایانی:

می توان گفت امروزه همه‌ی ما یک بار هم شده با یک گیم ساعت ها مشغول شده ایم. ولی برخی از ما هستند که تمام طول روز خود را با گیم بازی کردن می گذرانند. در این مقاله از سایت اپل فا به معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2021 پرداخته شد. در صورتی که شما هم جزو گیم باز ها هستید و می‌خواهید چند بازی جذاب را بر روی گوشی خود نصب کنید، این مقاله می تواند منبع مفیدی برای شما باشد.در صورتی که قصد خرید ایفون را دارید جهت اطلاع از قیمت روز آیفون و خرید اپل آیدی  به سایت مجموعه اپل فا مراجعه نمایید.

منبع: macworld.co.uk

مقالات پیشنهادی اپل فا :