محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

معرفی و بررسی بهترین شارژرهای انکر

اگر تا به حال اقدام به خرید شارژر کرده اید، حتما نام برند Anker به گوشتان خورده است. این شرکت بهترین پاوربانک ها و شارژرهایی که تا به حال استفاده کرده ایم را می سازد. همچنین محصولات بسیار خوب دیگری دارد که متاسفانه به بازار ایران عرضه نشده است. شاید شما هم علاقه‌مند به خرید لوازم جانبی باشید که در این صورت متوجه می شوید برند انکر کارایی بهتری نسبت به سایر برندها دارد. Anker یکی از آن مارک هایی است که به طور مداوم توسط David Pogue نویسنده‌ی سابق فناوری و کتی استورینو بنیان‌گذار Megababe توصیه می‌شود. این شرکت با هدف ایجاد راه‌حل‌ های خلاقانه و هوشمند با استفاده از جدیدترین فناوری موجود در بازار برای رفع دغدغه‌ی شارژ دستگاه های موبایل، تبلت و … تاسیس شده است. در این مقاله از سایت اپل فا به معرفی و بررسی بهترین شارژرهای انکر خواهیم پرداخت. اگر شما هم قصد خرید لوازم جانبی دارید، همراه ما باشید. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • آیا انکر برند خوبی برای شارژر است؟
  • آیا شارژرهای دیواری انکر مناسب هستند؟
  • آیا شارژر‌های خودرویی انکر مناسب‌اند؟
  • بهترین شارژرهای انکر کدام هستند؟
  • آیا کابل‌های انکر مناسب‌اند؟

آیا انکر برند خوبی برای شارژر است؟

Anker یکی از محبوب ترین و معتبرترین برندهای شارژر است. در بازار شارژرها به عنوان شرکتی که بهترین شارژرهای قابل حمل یعنی پاوربانک را تولید می کند، بسیار معروف می باشد. Anker شرکتی است که در ساخت شارژر تخصص دارد و آن ها سخت تلاش می کنند تا کاربران از خرید خود راضی باشند. خبر خوب این است که برای خرید و تهیه‌ی یک شارژر عالی نیازی نیست زیاد هزینه کنید.

معرفی و بررسی بهترین شارژرهای انکر

آیا شارژرهای دیواری انکر مناسب هستند؟

شارژرهای دیواری یا به اصطلاح چند کابله انکر بازخورد های مثبتی از کاربران دریافت می کنند و اکثر آن ها بسیار ارزان هستند. اما اگر می‌خواهید یک شارژر دیواری با قدرت فوق العاده قوی داشته باشید که بتواند همزمان 2 لپ تاپ و 2 تلفن هوشمند را شارژ کند، شارژر دیواری USB-C، شارژر Anker 100W 4-Port Type-C Charging Station with Power Delivery برای شما مناسب خواهد بود.

آیا شارژر‌های خودرویی انکر مناسب‌اند؟

شارژرهای اتومبیل Anker نیز از جمله محصولات با بالاترین کیفیت هستند که می توانید خریداری کنید. یکی از بهترین شارژهای اتومبیل، شارژر ماشین انکر Power Drive 2 Elite A2214 است.

بهترین شارژرهای انکر کدام هستند؟

انکر شارژرهای مختلفی دارد که هرکسی حداقل به یکی از آن ها، برای استفاده روزمره نیاز دارد. برخی از بهترین شارژرهای Anker شامل موارد زیر است:

انواع شارژر انکر جزئیات
شارژر بی سیم

·پایه PowerWave 10 با 2 درگاه USB-A یکی از بهترین شارژرهای بی سیم Anker است که به گفته داوران 4.8 از 5 ستاره را به خود اختصاص داده است.

·مجهز به دو پورت قدرتمند 12 وات USB-A که 4.8 آمپر جریان را تأمین می کنند، برای شارژ همزمان دو تبلت با سرعت کامل کافی است.

·می تواند تمام محصولات اپل را با سرعت کامل شارژ کند، هم چنین قابلیت شارژ هر چیزی که از طریق USB-A شارژ می شود را دارد.

·PowerWave 10 تلفن هوشمند یا تبلت  شما را تقریباً دو برابر سریعتر از یک شارژر USB 5 پورت سنتی شارژ می کند.

·این شارژر با اندازه جیبی مناسب برای خانه یا محل کار یا مسافرت است.

 شارژرهای رومیزی

·PowerPort 6 با بیش از 6،093 بررسی و رتبه بندی، 4.8 از 5 ستاره را به خود اختصاص داده است.

·PowerPort 6 قدرتمندترین شارژر انکر تا کنون است.

·جدیدترین شارژر انکر نه تنها تمام نیازهای شارژ شما را برطرف می کند بلکه با ارائه شش پورت فوق العاده، قدرت کافی برای شارژ هر شش دستگاه به طور همزمان را دارد.

·PowerPort 6 ، امکان شارژ همزمان چند دستگاه را فراهم می کند و شامل فناوری چند ولتاژ است.

·این دستگاه قدرتمند نیز قابل حمل است، بنابراین می توانید آن را با خود به محل کار یا مسافرت ببرید.

شارژرهای دیواری 

·PowerSpeed+ Duo همچنین دارای امتیاز 4.8 از 5 ستاره است.

·اگر با همراه داشتن انواع وسایل الکترونیکی مسافرت می کنید، این شارژر قابل حمل برای شما مناسب است.

·پلاگین تاشو آن را می توان به راحتی در کیف یا جیب نگه داشت به همین دلیل برای سفر مناسب است.

·پورت های USB این ایستگاه امکان شارژ همزمان دستگاه های اپل و اندروید با حداکثر سرعت را فراهم می کند و نیازی به حمل چندین ادستگاه شارژر را از بین می برد.

·این دستگاه می تواند به سرعت دو دستگاه USB-C را همزمان از جمله تلفن و تبلت شما را شارژ کند.

·پاورپورت دارای ظرفیت کافی برای شارژ کامل باتری 2700 میلی آمپر ساعتی USB-C 1.5 بار یا مک بوک 12 اینچی 1.9 بار است. و از آنجا که با در نظر گرفتن USB-C طراحی شده است، یکی از ساده ترین راه ها برای فعال کردن شارژ از پریز است.

شارژر ماشین

·PowerDrive Speed+ Duo یکی دیگر از مواردی است که دارای امتیاز 4.8 از 5 ستاره است .

·Anker PowerPort Speed+ یک شارژر پرسرعت با Power Delivery و دو پورت USB است.

·این دستگاه برای همه دستگاه های USB-C شما از جمله تلفن های هوشمند، تبلت و لپ تاپ در هر مکان شارژ سریع ارائه می دهد.

·فناوری PowerIQ/1.0 برای هر دو دستگاه جدید Quick Charge 3.0 و 2.0 و همچنین دستگاه های قدیمی، شارژ سریع با سرعت بالا را ارائه می دهد.

·دو پورت USB به شما امکان می دهد دو دستگاه را همزمان با سریعترین زمان ممکن شارژ کنید. سریعترین پاوربانک در کلاس خود است.

آیا کابل‌های انکر مناسب‌اند؟

شرکت Anker برای همه کابل های خود امتیازهای زیادی دریافت کرده است که کابل لایتنیگ انکر ۳متری مدل A8434 یکی از آن ها می باشد.

معرفی و بررسی بهترین شارژرهای انکر

سخن پایانی

شعار انکر برای آینده “همه چیز را در همه جا شارژ کنید” می باشد. آن ها در حال از بین بردن تمام عواملی که مانع شارژ سریع در مکان های مختلف می شوند، هستند. از فناوری پیشرو پاوربانک گرفته تا فناوری های شارژ سریع مانند PowerIQ، انکر به نوآوری در زمینه شارژ ادامه می دهد. در این مقاله از سایت اپل فا به معرفی و بررسی بهترین شارژرهای انکر که در ایران وجود دارند پرداختیم، که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم به شما در انتخاب و خرید یک شارژر ایده آل کمک کنیم.

منبع: bestunder250.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :