محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

نحوه حذف کردن برنامه ها از اپل واچ

منتشر شده در ۲۴ آذر , ۱۴۰۰
دسته‌بندی : آموزش , آموزش اپل واچ

امروزه با افزایش خرید آیفون محبوبیت و استفاده از اپل واچ ها افزایش یافته و استقبال زیادی از اپل واچ سری ۷ و اپل واچ se شده است. با افزایش کاربرد اپل واچ ها در رفع نیاز های روزانه برای همه‌ى ما پیش آمده که برنامه های به نظر کاربردی را روی اپل واچ خود نصب کنیم اما پس از مدتی زمانی که به دنبال یک برنامه خاص در اپل واچ خود می گردیم، از میان انبوه برنامه های نصب شده نمی توانیم برنامه مورد نظر خود را پیدا کنیم. به همین دلیل هرزگاهی لازم است نگاهی به برنامه های نصب شده بر روی اپل واچ خود بیاندازیم و برنامه های غیر کاربردی را حذف کنیم. در این مقاله از سایت اپل فا قصد داریم نحوه حذف کردن برنامه ها از اپل واچ را برای شما آموزش دهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید. آنچه در ادامه خواهید خواند:

چند نکته در مورد حذف اپلیکیشن های اپل واچ

چگونه یک اپلیکیشن را از اپل واچ خود حذف کنیم؟

چگونه برنامه اپل واچ را از آیفون خود حذف کنیم؟

چند نکته در مورد حذف اپلیکیشن های اپل واچ

در قدم اول برای حذف کردن اپلیکیشن ها باید به چند نکته توجه کنید: اول اینکه شما هرگز نمی توانید برنامه های از پیش نصب شده روی ساعت اپل واچ را حذف کنید. به عبارتی دیگر مواردی که اپل قبل از خریداری روی اپل واچ ها نصب کرده است، قابل حذف شدن نیستند. شما تنها می توانید workout و activity خود را حذف کنید. برنامه های دیگر که شما آن ها را نصب کرده اید، به سادگی قابل حذف شدن هستند. اپلیکیشن های اپل واچ به صورت مجزا وجود ندارند و با برنامه های افزودنی در آیفون مرتبط هستند. بنابراین حتی اگر یکی از برنامه ها را در ساعت هوشمند خود حذف کنید، در گوشی تان قابل دسترس خواهد بود. اگر بخواهید اپلیکیشن های اپل واچ خود را به طور خودکار ناپدید کنید، بهتر است برنامه را از گوشی آیفون خود حذف کنید.

چگونه یک اپلیکیشن را از اپل واچ خود حذف کنیم؟

بر روی گزینه‌ی digital crown ضربه بزنید تا تمام برنامه های شما، نمایش داده شود. اکنون هر کدام از نماد های ظاهر شده را نگه دارید تا به حالت ویرایش در بیایند. به سادگی می توانید تمامی تغیيراتی را که می خواهید، بر روی برنامه ها اعمال کنید. علاوه بر حذف کردن برنامه ها با ضربه زدن و نگه داشتن دوباره، می توانید برنامه ها را جابجا کرده و برای دسترسی سریع تنظیم کنید. تمامی برنامه هایی که نصب کرده اید در بالای خود علامت ضربدر دارند، با ضربه زدن بر روی این ضربدر، پیامی با مضمون آیا می خواهید این برنامه را حذف کنید؟ روبرو خواهید شد. با تایید کردن این پیام برنامه مورد نظر شما به طور خودکار از اپل واچ شما حذف خواهد شد.

نحوه حذف کردن برنامه ها از اپل واچ

اکنون اگر به برنامه watch در گوشی آیفون خود برگردید، در قسمت پایین تر لیستی با عنوان available apps وجود دارد. اپلیکیشن هایی که حذف کرده اید، در این قسمت قابل دسترسی هستند. هر زمان که شما مایل به استفاده‌ى دوباره از این اپلیکیشن بودید به سادگی با ضربه زدن بر روی هر کدام از برنامه ها می توانید دوباره آن را بر روی اپل واچ خود نصب کنید.

نحوه حذف کردن برنامه ها از اپل واچ

چگونه برنامه اپل واچ را از آیفون خود حذف کنیم؟

برای این که برنامه به طور کامل پاک شود، باید اپلیکیشن را از گوشی آیفون خود حذف کنید. در قدم اول نماد برنامه را بر روی گوشی آيفون خود پیدا كرده  و با ضربه زدن بر روی علامت ضربدر در بالای نماد برنامه اقدام به حذف آن می کنیم. در این قسمت پیامی با مضمون آیا می خواهید این برنامه را حذف کنید؟ روبرو خواهید شد. با تایید کردن این پیام اپلیکیشن مورد نظر حذف خواهد شد. در ادامه  با فشار دادن دکمه home و یا با ضربه زدن به گوشه‌ی سمت راست بالا از حالت ویرایش خارج شوید. اگر صفحه برنامه را در اپل واچ باز کنید، متوجه مى شويد که نماد این اپلیکیشن با موفقیت از گوشی و اپل واچ شما حذف شده است.

نحوه حذف کردن برنامه ها از اپل واچ

سخن پایانی

برخی از برنامه های غیر کاربردی مانع از دسترسی آسان به برنامه های مورد نظر در ساعت هوشمند می شود. به همین منظور برای اینکه بتوانید برنامه های خود را سامان دهی کرده و برخی از آن ها را حذف کنید، نحوه حذف کردن اپلیکیشن ها به طور مستقیم از اپل واچ و گوشی آیفون را در این مقاله از سایت اپل فا برای شما آموزش دادیم. از این طریق می توانید برنامه های خود را تنها از اپل واچ و به طور کلی از گوشی آیفون حذف کنید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت آیپد کلیک کنید.

منبع: macworld.co.uk

مقالات پیشنهادی اپل فا :