محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ایپد ایر | iPad Air

یکی از بهترین و پر فروش ترین نمونه های ایپد های اپل، ایپد ایر میباشد. ایپد ایر تا کنون 5 نسل را پشت سر گذاشته که آخرین مدل، در سال 2022 با نام ایپد ایر 5 به بازار معرفی شد. این تبلت اپل از سال 2013 معرفی شده است و جزو بهترین تبلت های موجود در بازار میباشد. ایپد ایر 5 با دارا بودن صفحه نمایش 10.9 اینچی و تراشه M1 اپل، جدیدترین مدل آیپد ایر اپل در بازار میباشد.

ایپد ایر | iPad Air

آیپد ها از بهترین تبلت‌ های موجود در بازار هستند که توسط شرکت اپل تولید می‌شوند. این تبلت‌ ها چهار نوع مختلف دارند که یکی از بهترین‌ آن‌ ها آیپد ایر (iPad Air) است. این تبلت سبک و زیبا، از محصولات جذاب اپل است که تقریبا تمامی ویژگی‌های خوب را دارد و عملکرد مناسبی نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در جدیدترین نسخه عرضه شده از این تبلت، شرکت اپل از پردازنده قدرتمند خود به نام M1 استفاده کرده است. به همین دلیل کاربران می‌توانند بسیاری از فعالیت‌های روزانه خود را با استفاده از آیپد ایر انجام دهند. این تبلت به نسبت دیگر برادرهای خود سبک‌تر و باریک‌تر است به همین دلیل است که با نام “هوا” در میان خانواده خود شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید با این سری از تبلت‌های اپل آشنا شوید، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

انتخاب میان آیپد یا آیپد ایر؛ کدام مناسب من است؟

اپل هر ساله از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند، به عنوان مثال این شرکت در سال 2021 از آیپد پرو 2021 ، آیفون ۱۳ پرومکس، آیفون 13 پرو و اپل واچ سری 7 رونمایی کرد. تمامی این محصولات از بهترین کیفیت ساخت برخوردار هستند که می‌توانید همین حالا می توانید آن ها را از اپل فا خریداری کنید. آیپدها، همانطور که اشاره شد، در چهار نوع به بازار منتشر می‌شوند که شامل موارد زیر می‌شوند:

در این بخش از مطلب قصد داریم میان دو تا از بهترین تبلت‌های هوشمند دنیا یعنی، آیپد ایر و آیپد انتخاب کنیم. البته که این دو تبلت هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و مشتریان باید طبق شرایط خود بهترین محصول را خریداری کنند.
برای بیشتر کاربران خرید آیپد گزینه مناسبی به شمار می‌آید، اما آیپد ایر به دلیل ویژگی‌های جذابی مانند قابلیت حمل راحت تر، طرفداران زیادی دارد. به طور معمول آیپد ایر دارای پردازنده بهتری نسبت به آیپد استاندارد است. اگر تمایل دارید با تبلت خود تمامی کارهای روزانه خود را انجام دهید و آن را همیشه همراه داشته باشید، حتما خرید آیپد ایر را در نظر بگیرید.
آیپد ایر 2021 یکی از بهترین مثال‌های خرید این تبلت‌های شرکت اپل است که از یک پردازنده قوی‌تر با نام A14 استفاده می‌کند و در عین حال وزن کم‌تری نیز به نسبت آیپد دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک تبلت هستید که قابلیت حمل خوبی داشته باشد و عملکرد خوبی نیز از خود ارائه دهد، آیپد ایر انتخاب هوشمندانه‌ای است. در غیر این صورت می‌توانید به سراغ خرید آیپد بروید که آن نیز جزو بهترین تبلت‌های بازار می‌باشد.

آشنایی برخی از مشخصات جدیدترین مدل iPad Air

در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با برخی از مهم‌ترین مشخصات آیپد ایر آشنا کنیم. در ابتدا از سیستم عامل این تبلت شروع کنیم که جدیدترین نسخه آیپد او اس یعنی iPadOS 15.4 است. آیپد ایر هشت گیگابایت رم دارد، این تبلت با رم 16 گیگابایتی ارائه نشده است که نمی‌توان این را یک نکته منفی در نظر گرفت. زیرا با استفاده از هشت گیگابایت رم تقریبا تمامی کارهای روزانه کاربران قابل انجام است. برخی دیگر از مشخصات آیپد ایر 2022 به شرح زیر هستند:

با توجه به استفاده از پردازنده M1 در آیپد ایر، عملکرد این تبلت تا حدود زیادی شبیه به آیپد پرو شده است. در ادامه با آیپد ایر و مشخصات آن بیشتر آشنا می‌شوید.

بررسی جدیدترین نسخه آیپد ایر؛ قدرتمندتر از پیش به لطف M1

در این بخش از مطلب قصد داریم تا جدیدترین نسخه آیپد را در سال 2022 بررسی کنیم. در ابتدا با بررسی تغییرات ظاهری این تبلت شروع می‌کنیم. شرکت اپل در سال 2020 آیپد خود را با یک تغییرات ظاهری متفاوت به بازار عرضه کرد. اما این با داستان متفاوت است، تنها کسی که متوجه می‌شود شما در حال استفاده از آیپد ایر 2022 هستید، خودتان و همسرتان می‌باشید.
البته که اپل امسال یک رنگ جدید برای آیپد ایر خود نیز در نظر گرفت که جزو تغییرات کوچک در ظاهر این تبلت بوده است. یک رنگ آبی جدید، می‌تواند تفاوت میان آیپد ایر 2022 و 2021 را مشخص کند. جالب است بدانید که آیپد ایر 2022 علاوه بر این که از نظر اندازه با نسل پیش خود مو نمی‌زند، وزن تقریبا برابری نیز دارند.


تاچ آیدی همچنان در دکمه هوم آیپد طراحی می‌شود که بسیاری از کاربران با آن راحت هستند. با این حال انتظار می‌رفت که اپل در این سری از محصولات خود از فیس آیدی استفاده کند. صفحه نمایش نیز دقیقا مانند آیپد ایر 2021 است که اصلا نکته بدی نمی‎‌باشد.
زیرا صفحه ال سی دی 10.9 اینچی که از فناوری liquid Retina به همراه ویژگی‌های دیگر ساخته شده است، جزو بهترین صفحه‌ نمایش‌های تبلت‌ها می‌باشد. صفحه نمایش آیپد ایر به نسبت مدل استاندارد آیپد خیلی بهتر است که همین توانسته است طرفدارهای آیپد ایر را بیشتر کند.
با خرید آیپد ایر 2022، می‎توانید با کم‌ترین هزینه ممکن از بهترین پردازنده ساخته شده توسط اپل یعنی M1 بهره‌مند شوید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در خرید آیپد ایر تعلل نکنید. در کنار خرید این محصول، خرید ایفون نیز به تمامی عاشقان تکنولوژی پیشنهاد می‌شود. البته محصولات دیگر اپل نیز مانند اپل واچ se و آیپد پرو 2021 طرفداران خود را دارند.

آیپد سری ایر؛ انتخابی که می‌تواند جای لپ تاپ را بگیرد!

به دلیل استفاده از پردازنده قدرتمند M1 در سری ایر تبلت‌های شرکت اپل، پیشنهاد می‌شود تا این گزینه را حتی جایگزین خرید لپ تاپ نیز در نظر بگیرید. زیرا می‌توانید با استفاده از مجیک کیبورد اپل، این تبلت را شبیه به یک لپ تاپ زیبا و قابل حمل کنید که البته کارایی خوبی نیز دارد.
آیپد ایر بهترین گزینه ممکن برای افرادی است که قصد دارند در روز به تماشای فیلم و سریال بپردازند یا کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کنند. در نظر داشته باشید که آیپدها، از بهترین انتخاب‌های ممکن برای گیمرها نیز هستند. با خرید آیپد ایر، می‌توانید بهترین بازی‌های ممکن را با بالاترین کیفیت اجرا کنید و رقبا را شکست دهید.

بررسی اسپیکرهای آیپد ایر 2022

اپل مطابق انتظار در آیپد ایر اسپیکرهای با کیفیتی استفاده کرده است که می‌تواند تجربه لذت‌بخشی از گوش دادن به موسیقی به شما ارائه کند. با این حال این شرکت در سری ایر تبلت‌های خود از دو بلندگو استفاده کرده است، اما در سری پرو از چهار بلندگو استفاده شده است که کیفیت و میزان صدا را افزایش می‌دهد.
در صورتی که قصد دارید سرمایه بیشتری را برای خرید آیپد هزینه کنید، می‌توانید نسبت به خرید آیپد پرو اقدام کنید. در کنار این محصول پرداخت قیمت محصولات دیگر شرکت اپل مانند قیمت ایرپاد، قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook PRO و قیمت اپل واچ به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود. لازم به ذکر است که اگر به دنبال خرید اپل آیدی نیز هستید، می‌‌توانید از طریق سایت ما، بدون دغدغه ی داشتن شماره تلفن خارجی، اپل آیدی خود را خریداری کنید.

پردازنده قوی؛ مهم‌ترین تغییر نسل جدید آیپد ایر

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، اپل در سری تبلت‌های جدید خود از پردازنده جدید به نام M1 استفاده کرده است. پیش از این در تبلت‌های اپل از پردازنده A14 استفاده می‌شد که تنها چهار هسته ی پردازشی دارد. در صورتی که پردازنده M1 دارای هشت پردازنده مرکزی است که چهار پردازنده با عملکرد بالا (High-performance) و چهار پردازنده با عملکرد بهینه (Efficiency cores) هستند.
یکی دیگر از برتری‌های پردازنده M1 به نسبت A14 سرعت بیشینه کلاک این پردازنده است. M1 دارای 3.2 گیگاهرتز بیشینه است اما A14 دارای 3.1 گیگاهرتز. به همین دلیل شما می‌توانید تمامی کارهای روزمره را با سرعت بیش‌تر از گذشته انجام دهید.
جالب است بدانید که طرفداران انتظار داشتند اپل در سری جدید آیپد ایر از پردازنده موجود در آیفون 13 یعنی A15 استفاده کند. با این حال این شرکت از M1 در آیپد ایر و دیگر سری‌های آیپد استفاده کرد که عملکرد بهتری نسبت به A15 به ثبت رساندند.
در دو مدل آیپد ایر که شامل مدل 64 گیگابایتی و 256 گیگابایتی می‌شود، این پردازنده قوی با 8 گیگابایت رم همراه شده است. این میزان رم را می‎توانید در مک بوک ایر یا حتی برخی از آیمک‌ ها نیز مشاهده کنید. تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کند.
اگر شما جزو کاربرانی هستید که از آیپد ایر خود برای کارهای کوچک روزانه مانند وبگردی استفاده می‌کنید، نمی‌توانید متوجه عملکرد بی‌نظیر پردازنده M1 شوید. کاربران در صورتی می‌توانند متوجه قدرت بالای این چیپ‌ست شوند که فعالیت‌هایی مانند ادیت و اکسپورت فیلم‌های 4K را انجام دهند.

تجربه گیمینگ تبلت آیپد ایر 2022

از مهم‌ترین ویژگی‌های آیپد ایر که برای کاربران اهمیت زیادی دارد، تجربه گیمینگ بی‌نظیر این تبلت است. برای این که متوجه قدرت آیپد ایر در اجرای بازی‌ها شوید، باید نتیجه تست سایت‌های معتبر را بر روی این آیپد مرور کنیم. در این تست‌ها، یکی از سنگین‌ترین بازی‌های حال حاضر یعنی بازی گنشین (Genshin Impact) بر روی آی پد ایر اجرا شده است. در این تست تبلت‌های اپل توانستند عملکرد بسیار عالی با بالاترین کیفیت این گیم داشته باشند. دریافت FPS 60 در این بازی به همراه باطری عالی آیپد ایر، گیمرها را حسابی به سر ذوق می‌آورد.

بررسی قیمت آی پد ایر

یکی از مهم‌ترین عواملی که کاربران هنگام خرید وسایل دیجیتالی در نظر می‌گیرند، قیمت این محصولات است. پیش از بررسی قیمت آیپد ایر باید اشاره کرد که اپل به دلیل استفاده از متریال‌های با کیفیت قیمت بالا‌تری نسبت به رقبای خود بر روی محصولات می‌گذارد. با این حال شما می‌توانید با پرداخت قیمت آیپد ایر، از بهترین تبلت‌های بازار فعلی را خریداری کنید که تا چندین سال می‌توانید بدون دغدغه از این تبلت استفاده کنید.
قیمت آیپد ایر با حافظه داخلی 64 گیگابایت از 599 دلار شروع می‌شود. شما می‌توانید این تبلت را از میان پنج رنگ خریداری کنید. این رنگ‌ها شامل: آبی، صورتی، بنفش، طوسی پررنگ و کم رنگ می‌شوند. برخی افراد نیز تمایل دارند تا مدل 256 گیگابایتی آیپد ایر را تهیه کنند که باید 749 دلار پرداخت کنند.
البته اگر قصد دارید آیپد ایری را خریداری کنید که قابلیت 5G داشته باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. به طور کلی گران‌ترین مدل آیپد ایر با 256 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت 5G دارای قیمت 899 دلار است. البته شما می‌توانید نسبت به خرید مدل‌های قدیمی‌تر آی پد اقدام کنید که آن‌ها نیز از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

دوربین‌های 12 مگاپیکسلی آیپد ایر؛ با کیفیت در تماس‌های تصویری حاضر شوید

هر دو دوربین آیپد ایر، 12 مگاپیکسلی هستند که عملکردی عالی برای یک تبلت دارند. شما می‌توانید با استفاده از دوربین جلوی با کیفیت آیپد ایر، با بهترین کیفیت در ملاقات‌های مجازی خود حاضر شوید. به طور کلی نباید تجربه عکسبرداری با آیپد ایر را با آیفون 13 مقایسه کرد، اما اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید، آیپد ایر شما را حتما راضی می‌کند.
از آنجایی که اپل در آیپد ایر از یک پردازنده قوی استفاده کرده است، قابلیت Apple’s Center Stage نیز به این تبلت اضافه شده است. این قابلیت در تماس‌های تصویری همواره صورت شما را در وسط تصویر قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که این قابلیت تنها در آیپد پرو و تلفن‌های هوشمند اپل بود.

خرید آیپد ایر؛ ترکیبی از ویژگی‌های آشنا با عملکردی بی‌نظیر

تبلت‌ها یکی از وسایل دیجیتال کاربردی هستند که می‌توانند در عین قابل حمل بودن عملکرد عالی نصیب شما کنند. اگر به دنبال خرید یک تبلت هستید که ترکیبی از ویژگی‌های جذاب مانند عملکرد عالی، دوربین خوب و شارژدهی مناسب باشد، خرید آی پد ایر بهترین گزینه برای شماست. این تبلت با ارائه کردن هشت گیگابایت رم در کنار یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های بازار، تا سال‌ها نرم‌افزارها و گیم‌های شما را به بهترین شکل اجرا می‌کند. همین حالا از میان پنج رنگ جذاب این تبلت اپل، آیپد ایر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

اگر علاقه دارید قیمت دلاری iPad Air را بدانید به سایت رسمی Apple مراجعه کنید.