محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون | آشنایی با بهترین اپ‌ها برای تغییر فرمت فایل‌های ویدئویی

منتشر شده در ۲۵ تیر , ۱۴۰۱
نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون

بدون شک محبوب‌ترین نوع محتوا در زندگی امروزه تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند به ویژه ایفون ، ویدئو است. این نوع محتوا به زندگی تمامی کاربران گره خورده است. محتوای ویدئو می‌توانید در کنار این که اطلاعات ارزشمندی به ما می‎دهد، در اوقات فراغت سرگرم‌مان نیز کند. با پیشرفت تولید محتوای ویدئویی در چند سال اخیر، فرمت‌های زیادی ساخته شدند. گاهی اوقات به دلایل مختلفی کاربران سعی دارند تا فرمت فایل‌های ویدئویی را تغییر دهند. به عنوان مثال آن فرمت بر روی گوشی شما پشتیبانی نمی‌شود و سعی دارید که با تغییر دادن فرمت، ویدئو را پخش کنید. در ادامه این مطلب چند نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون را معرفی می‌کنیم.

نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون؛ 6 اپ برگزیده برای شما!

یکی از معدود ویژگی‌های منفی گوشی‌های آیفون این است که برخلاف گوشی‌های اندرویدی از تمامی فرمت‌های ویدئویی پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل شاید در برخی موارد نیز داشته باشید تا از نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون استفاده کنید. برای این که تماشای تقریبا تمامی ویدئوها با فرمت‌های مختلف، حتما شش نرم‌افزاری که در ادامه گفته می‌شود را دانلود کنید.

پیش از معرفی نرم‌افزارهای تغییر فرمت ویدئو، باید بدانید که می‌توانید همین حالا از طریق اپل‌ فا در کم‌ترین زمان، نسبت به خرید محصولات اپل اقدام کنید. خرید آی پد ، خرید ایرپاد پرو، خرید آیفون 13 و در کنار آن خرید اپل آیدی همه و همه از طریق همین وب‌سایت امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است که جدیدترین محصولات اپل مانند آیفون 13 پرو ، آیفون 13 پرو مکس ، آیپد پرو 2021  را می‌توانید تنها با چند کلیک خریداری کنید.

  1. آی‌سی سافت (Aisee Soft)

اگر به دنبال یک نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون مناسب هستید که در کم‌ترین زمان فرمت فایل‌های ویدئویی خود را تغییر دهید، آی‌سی سافت (Aisee Soft) بهترین گزینه برای شما است. این نرم‌افزار پیشرفته در زمینه تغییر فرمت‌ ویدئو، قابلیت‌های متعددی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با نصب آی‌سی سافت شما می‌توانید هر ویدئویی را به فرمت دلخواه خود تغییر دهید.

از ویژگی‌های دانلود و نصب آی‌سی سافت به عنوان نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون می‌توان به وجود قابلیت‌های ادیت ویدئو نیز اشاره کرد. این اپ تقریبا با تمامی مدل‌های گوشی آیفون سازگار است. بنابراین به احتمال زیاد می‌توانید آی‌سی سافت را نصب کنید و دیگر همه ویدئوها را با گوشی خود پخش کنید.

برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار آی‌سی سافت به شرح زیر هستند:

  • قابلیت‌های قدرتمند برای ادیت ویدئو
  • ظاهری کاربرپسند مناسب برای کاربران سخت‌پسند
  • قابلیت تغییر فرمت چندین ویدئو به صورت همزمان

اگر یکی از جدیدترین مدل‌های آیفون یعنی آیفون 13 را آیفون 12 دارید، در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید از آی‌سی سافت استفاده کنید.

  1. پلیر‌اکستریم مدیا پلیر (PlayerXtreme Media Player)

پلیر‌اکستریم مدیا پلیر جزو بهترین پلیرهای آی او اس است که به نوعی یک نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون نیز شناخته می‌شود. این ویدئو پلیر تقریبا از تمامی فرمت ویدئوها پشتیبانی می‌کند. با دانلود و نصب پلیر‌اکستریم مدیا پلیر می‌توانید به راحتی ویدئوهایی که به صورت نرمال بر روی آیفون پخش نمی‌شوند را بدون تغییر فرمت پلی کنید.

از ویژگی‌های پلیر‌اکستریم مدیا پلیر (PlayerXtreme Media Player) می‌توان به قابلیت پخش فیلم با کیفیت HD در بیشتر فرمت‌ها و پشتیبانی از زیرنویس‌های ASS، SRT و SMI اشاره کرد. این نرم‌افزار همچنین یک فایل منیجر کوچک به کاربران ارائه می‌کند که بتوانند ویدئوهای خود را مدیریت کنند.

  1. آی‌کانو (iConv)؛ نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون

iConv یک نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون است که تقریبا از تمامی فرمت‌های ویدئو پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت آن را نصب کنید و فرمت ویدئو مد نظر را تغییر دهید. از فرمت‌هایی که iConv به عنوان یک نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون پشتیبانی می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • GP3
  • FLV
  • MP4
  • MOV
  • MKV
  • MPG
  • AVI
  • MPEG

پیش از ادامه مطلب باید ذکر کنیم که می‌توانید همین حالا با پرداخت قیمت محصولات شرکت اپل مانند، قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook pro ، قیمت اپل واچ و قیمت آیفون از بهترین محصولات دیجیتالی بازار بهره‌مند شوید.

  1. بیگاسافت آی‌تونز (Bigasoft iTunes Video Converter)؛ نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون

همانطور که از نام Bigasoft iTunes Video Converter مشخص است، این یکی از بهترین نرم‌افزارهای رایگان برای تغییر فرمت فایل‌های ویدئویی است. این نرم‌افزار تغییر فرمت را با سرعت خیلی بالا همچنین به همراه نگه داشتن کیفیت به کاربران ارائه می‌کند.

از دیگر ویژگی‌هایی که با دانلود Bigasoft iTunes Video Converter می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، قابلیت‌های ادیت ویدئو این نرم‌افزار است. چه کسی بدش می‌آید در کنار نصب یک نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون بتواند کمی تدوین نیز بر روی ویدئوی مورد نظر انجام دهد.

  1. آیفون ویدئو کانورتو (iPhone Video Converter App)؛ نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون

iPhone Video Converter App یک نرم‌افزار پیشرفته در زمینه تغییر فرمت ویدئو است که شما می‌توانید از اپ استور دانلود کنید. این نرم‌افزار از فرمت‌های خیلی قدیمی نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین به نوعی می‌توانید با نصب آن اطمینان داشته باشید که فایل مورد نظر شما توسط iPhone Video Converter App پشتیبانی می‌شود.

  1. ویدئورا آیفون کانورتر (Videora iPhone Converter)

مورد بعدی که در لیست 6 نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون آورده شده است، Videora iPhone Converter نام دارد. این اپ می‎تواند به راحتی ویدئوهای مختلفی با فرمت‌های متنوع مانند AVI، DIVX و FLV را پخش کند و آن‌ها را به فرمت امروزی‌ تغییر دهد. شما می‌توانید Videora iPhone Converter را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

تغییر فرمت فایل‌های ویدئویی در کم‌ترین زمان

با پیشرفت ساخت ویدئو و زیاد شدن فرمت‌های این نوع محتوا، برخی از کاربران امروزه به دلایل مختلفی قصد تغییر فرمت برخی از فایل‌های ویدئویی را دارند. برای انجام این کار نرم‌افزار و پلتفرم‌های مختلفی وجود دارد. جالب است بدانید که برخی از نرم‌افزارهای تغییر فرمت ویدئو، قابلیت‌های دیگری مانند ادیت ویدئو نیز دارند. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به دنبال بهترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای آیفون هستند، می‌توانید نرم‌افزارهای این مطلب مانند Aisee Soft، PlayerXtreme Media Player، iConv و Bigasoft iTunes Video Converter را دانلود کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: