محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

آموزش استفاده از ایرپاد | آشنایی با استفاده کامل از قابلیت‌های ایرپاد

منتشر شده در ۲۲ مرداد , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش ایرپاد
آموزش استفاده از ایرپاد

آموزش استفاده از ایرپاد؛ به دنیای هدست بی‌سیم با کیفیت خوش آمدید! اگر به تازگی برای خود یا نزدیکانتان یک جفت هدست بی‌سیم اپل را خریداری کرده ‎اید، به دنیای هدست بی‌سیم با کیفیت این شرکت خوش آمدید. این ایرپادها گوش دادن به موسیقی و فایل‌های صوتی دیگری نظیر پادکست را برای تمامی کاربران لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر کرده است. با توجه به کیفیت صدای بالای این هدست‌های بی‌سیم و ارگونومی خوب آن‎ها، می‌توانید ایرپادهای‌تان را در همه جا بر روی گوش‌های خود بگذارید. در کنار کیفیت بالا، راه‌اندازی این هدست‌ها برای اولین بار و استفاده از قابلیت‌های ایرپاد خیلی ساده است. برای آشنایی کامل با آموزش استفاده از ایرپاد در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی آیفون؛ نگران نباشید، خیلی ساده!

همانطور که می‌دانید کیفیت صدای ایرپاد اپل هم از نظر اسپیکر و هم از نظر میکروفون خیلی بالا است. این ویژگی تنها یکی از ده‌ها ویژگی عالی این هدست بی‌سیم می‌باشد که منجر به محبوبیت آن در میان کاربران شده است. هدست‌های اپل می‌توانند در طول روز شما را با یک بار شارژ کردن همراهی کنند.

پیش از آموزش استفاده از ایرپاد بهتر است بدانید که می‌توانید همین حالا با پرداخت قیمت ایرپاد مانند قیمت ایرپاد 3 ، از بهترین هدست‌های بی‌سیم جهان بهره‌مند شوید. همچنین اپل‌فا، محصولات دیگر این شرکت را مانند آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس ، اپل واچ سری 7 و آیپد پرو 2021 نیز به مشتریان عرضه می‌کند. در نظر داشته باشید که اگر جزو کاربران تازه وارد نیز هستید، خرید اپل آیدی به صورت کاملا ایمن از سایت اپل‌ فا امکان‌پذیر است.

برای این که بتوانید ایرپاد را به آیفون خود متصل کنید، باید در ابتدا آیفون‌تان را به اکانت آی‌کلود متصل کنید. در ادامه دلیل این کار نیز مرور می‌کنیم. به صفحه هوم در گوشی آیفون خود بروید و ایرپاد را به گوشی‌ نزدیک کنید. در این مرحله باید بدانید که ایرپادها باید درون کیس خود باشند و همچنین درب کیس نیز باز باشد.

با انجام مراحل گفته شده و گذشت چندین ثانیه، یک پیغام مشاهده می‌کنید که آیا می‌خواهید ایرپادها را کانکت کنید. در این قسمت باید بر روی گزینه Connect کلیک کنید و منتظر بمانید تا پایان کار گزینه Done را انتخاب کنید. اگر پیش از این نسبت به پرداخت قیمت اپل واچ نیز اقدام کرده باشید، با انجام مراحل گفته شد، ایرپادتان را به اپل واچ‌تان نیز متصل کرده‌اید.

آیا امکان اتصال دو ایرپاد به “یک” آیفون وجود دارد؟

یکی از سوال‌های متداولی که برای کاربرانی پیش می‌آید این است که آیا امکان اتصال دو ایرپاد به یک گوشی آیفون وجود دارد. در جواب به این سوال باید گفت که بله امکان دارد. از ابتدا انتشار ورژن 13 آی او اس، اپل این قابلیت را به گوشی‌های خود اضافه کرد که می‌توانید دو ایرپاد را به یک آیفون متصل کنید. به این ترتیب دو نفر می‌توانند صدای موزیک، پادکست یا هر فایل صوتی دیگری که در حال پخش است را به صورت همزمان بشنوند. این قابلیت نیاز خیلی از کاربران را برطرف کرد که می‌خواستند با دوستان و آشنایان فیلم یا فایل ویدئویی تماشا کنند.

چگونه ایرپاد را به یک آیفون دیگر یا به آیپدمان متصل کنیم؟

برای این که بتوانید ایرپاد را به دستگاه‌های دیگری مانند آی پد متصل کنید، نیاز دارید تا مراحل ساده‎ای را طی کنید. اگر برای آیفون و آیپدتان از یک اپل آیدی با مشخصات یکسان استفاده کرده‌اید، می‌توانید به راحتی ایرپاد را به آیپدتان نیز متصل کنید. برای این کار کافی است ایرپاد را به نزدیکی آیپد بیاورید تا به صورت خودکار این دو دستگاه باهم سینک شوند.

اگر از یک اپل آیدی یکسان برای آیپد و آیفون خود استفاده نمی‌کنید، نگران نباشید؛ زیرا باید مراحل دیگری را طی کنید تا از ایرپاد خود با استفاده از آیپدتان استفاده کنید. مراحل وصل کردن ایرپاد به آیپد به شرح زیر است:

  • در اولین مرحله باید ایرپادتان را در کیس خود به نزدیکی آیپد بیاورید
  • توجه داشته باشید که درب کیس باز باشد
  • با انجام این کار یک پیغام در صفحه نمایش آیپد مشاهده می‌کنید که باید بر روی گزینه Connect کلیک کنید
  • پس از انتخاب گزینه Connect باید دست خود را روی دکمه Setup در پشت کیس نگه دارید
  • در مرحله جدید یک پیغام دیگر مبنی بر اتصال ایرپاد به آیپد مشاهده می‌کنید
  • در مرحله آخر بر روی گزینه Done کلیک کنید تا از ایرپادهای خود نهایت لذت را ببرید

بهترین روش جفت‌کردن (Pair) ایرپاد با سیستم عامل مک

در این قسمت از آموزش استفاده از ایرپاد به شما گفته می‌شود که چگونه ایرپاد را به سیستم عامل مک متصل کنید. در همین ابتدا باید اشاره کنیم که اگر گوشی آیفون و مک شما به یک اکانت آی‌‌کلود متصل هستند، مراحل وصل کردن خیلی سریع خواهند بود. برای این کار باید ایرپاد را بر روی گوشی‌تان بگذارید و وارد System Preferences شوید. در این قسمت روی گزینه بلوتوث کلیک کنید تا ایرپادتان را مشاهده کنید. برای اتصال دوباره باید دست خود را بر روی دکمه Setup پشت کیس نگه دارید.

آموزش استفاده از ایرپاد؛ حرکات ساده برای افراد مبتدی

برای پخش موسیقی و همچنین متوقف کردن صدا می‌توانید یک با بر روی پایین ایرپاد خود از پشت کلیک کنید. برای رفتن به موزیک بعدی باید دو مرتبه کلیک کنید. برای بازگشت به موزیک پیش باید سه مرتبه بر روی پشت ایرپاد کلیک کنید. برای بالا و پایین کردن صدا نیز کافی است سیری (دستیار مجازی‌تان) را صدا کنید تا با گفتن جمله‌ای مانند Turn up the volume صدای موزیک را بیشتر کنید.

لذت صدای موسیقی تمام عیار با ایرپاد

موسیقی معنای زندگی است یا بهتر است به آن جمله معروفی رجوع کنیم که باعث شد موسیقی را بهتر درک کنیم: “زمانی که سخنان در ادای نیت قاصرند، موسیقی دست به کار می‌شود.” بنابراین اهمیت زیادی دارد که در زندگی خود بتوانیم با کیفیت به موسیقی گوش دهیم. ایرپادهای اپل از بهترین هدست‌های بی‌سیم هستند که می‌توانید خریداری کنید. برای پخش موسیقی و توقف آن باید یک مرتبه بر روی پشت یکی از این هدست‌ها کلیک کنید. همچنین برای گوش دادن به موزیک بعدی دو مرتبه و گوش دادن به موزیک بعدی سه مرتبه کلیک کنید.

برای مشاهده صفحات و خرید ایرپاد اپل و همچنین ملاحظه قیمت دلاری ایرپاد وارد لینک های زیر شوید:

مقالات پیشنهادی اپل فا: