محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین روش تمیز کردن ایرپاد اپل

منتشر شده در ۲۷ آذر , ۱۴۰۰
دسته‌بندی : آموزش , آموزش ایرپاد

ایرپاد های اپل بسیار با کیفیت و جذاب هستند. کار کردن با آن ها بسیار آسان می باشد به همین دلیل بسیاری از کاربران در طول روز در تمام فعالیت های روزمره خود مانند تماس ها، گوش دادن به پادکست ها و در حین تمرینات ورزشی از ایرپاد ها استفاده می کنند، همچنین آن ها را به سادگی می توان بر روی گوش های آیفون از جمله آیفون 13 پرو، آیفون ۱۳ پرومکس، آی پد و مک بوک ست کرد. استفاده مداوم از این محصول باعث کاهش کیفیت صدا می شود، در این مقاله از سایت اپل فا قصد داریم بهترین نحوه تمیز کردن ایرپاد ها را به شما آموزش دهیم. آنچه در ادامه خواهید خواند:

ایرپادها را چگونه تمیز نکنید!

نحوه تمیز کردن درست اپرپاد اپل

نحوه تمیز کردن قاب ایرپاد

ایرپادها را چگونه تمیز نکنید!

ایرپادها از کیفیت بسیار بالای بدنه برخوردار هستند اما ضد آب نیستند. اپل خود توصیه می کند برای تمیز کردن ایرپاد، آن را در آب غوطه ور نکنید. این کار باعث خراب شدن ایرپاد شما می شود. همچنین علاوه بر آب، مایعات دیگری مانند پراکسید هیدروژن و الکل نیز توصیه نمی شود. بهتر است هدفون های بی سیم خود را از هر گونه مایعات دور نگه دارید. شایعاتی وجود دارد که پیش بینی می کند، اپل در نسخه های بعدی ایرپاد های خود احتمالا از تکنولوژی های ضد آب بهره خواهد برد و آن ها در مقابل آب مقاوم تر خواهند بود. در ادامه روش درست تمیز کردن ایرپاد ها را برای شما می آوریم.

نحوه تمیز کردن درست اپرپاد اپل

اپل توصیه می کند از یک پارچه نرم، خشک و بدون پرز برای پاک کردن آلودگی قسمت های بیرونی هدفون استفاده کنید. اگر عینک می زنید می توانید از دستمال های مخصوص عینک نیز برای تمیز کردن ایرپاد کمک بگیرید. باید به این نکته توجه داشته باشید که این هدفون ها بسیار حساس هستند و باید به آرامی، قسمت بیرونی آن را تمیز کنید. قسمت میکروفون در هدفون ها را نیز به آرامی با چرخش دستمال در این نواحی، پاک کنید. برای تمیز کردن قسمت های داخلی که درون گوش شما قرار می گیرد، از یک مسواک قدیمی و نرم یا از برس های آرایشی کمک بگیرید. در این قسمت نیز از حداقل نیرو استفاده کنید تا ایرپاد آسیب نبیند. در برخی قسمت ها اگر آلودگی ها مقاوم تر بودند زاویه برس را تغییر دهید. حتی اگر ذرات باقی مانده به طور کامل تمیز نشد، هرگز یک شی تیز تر را برای تمیزکردن امتحان نکنید زیرا اغلب پشیمانی برای شما به دنبال خواهد داشت.

نحوه صحیح تمیز کردن ایرپاد اپل به روش ساده

نحوه تمیز کردن قاب ایرپاد

قاب های ایرپاد به عنوان شارژر همیشه در کیف یا جیب شما خواهند بود. بنابراین هر از گاهی به تمیز کردن نیاز دارند. قسمت بیرونی قاب را می توان با یک پارچه کمی مرطوب یا حتی با دستمال مرطوب پاک کرد، فقط مطمئن شوید که اجازه ندهید هیچ مایعی وارد درگاه لایتنینگ در پایین کیس شود. برای پاک کردن پورت نیز از یک برس نرم استفاده کنید. اگر متوجه شدید که ذرات ریزی در درگاه وجود دارد، می‌ توانید آن را با خلال دندان یا یک جسم پلاستیکی بیرون بیاورید. با این حال بسیار مراقب باشید و سعی کنید به جای اینکه خلال دندان را در خود پورت قرار دهید، به آرامی ضربه زده و آن را بیرون بکشید. اتصالات فلزی در پایین و کناره های حفره وجود دارد که اگر به آنها ضربه بزنید ممکن است آسیب ببیند. باز هم، بسیار مراقب باشید که فشار زیادی وارد نکنید، زیرا امکان دارد جسمی که برای تمیز کردن استفاده می کنید داخل آن گیر کند.

نحوه صحیح تمیز کردن ایرپاد اپل به روش ساده

سخن پایانی

ایرپادها به علت استفاده‌ی مکرر و مداوم، در معرض آلودگی ها قرار دارند و ممکن است پس از مدتی استفاده، احساس کنید که میزان کیفیت صدا و رنگ آن تغییر کرده است. همچنین باید خاطر نشان کرد که ایرپادها ضد آب نبوده و بسیار حساس هستند در نتیجه لازم است برای تمیز کردن آن ها دقت زیادی به خرج دهید. برای تمیز کردن قسمت های بیرونی از پارچه های نرم و برای قسمت های فرو رفته از خلال دندان و یا گوش پاکن آغشته به کمی الکل استفاده کنید. شستن ایرپاد و یا پاک کردن آن با دستمال های زبر و خیس می تواند به ایرپاد شما آسیب برساند. به همین دلیل در این مقاله از سایت اپل فا بهترین روش تمیز کردن ایرپاد های اپل را برای شما آموزش دادیم. جهت اطلاع از قیمت ایرپاد، قیمت ایرپاد ۳ و خرید ایرپاد پرو کلیک کنید.

منبع: macworld.co.uk

مقالات پیشنهادی اپل فا :