محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون | 4 برنامه استثنایی برای باز کردن فایل‌های زیپ

منتشر شده در ۳ آبان , ۱۴۰۱
آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون اپل فا

بهترین برنامه‌های باز کردن فایل فشرده برای آیفون

اگر به روند پیشرفت گوشی‌های آیفون دقت کنیم، متوجه می‌شویم که این گوشی های هوشمند به قدری پیشرفت کرده‌اند که می‌توانند در سال‌ های آینده جایگزین کامپیوتر شوند. امروزه می‌توانید کارهای مختلفی را با آیفون انجام دهید که از جمله این کارها می‌توان به باز کردن فایل‌های فشرده یا همان زیپ اشاره کرد. جهت انجام این کار از برنامه‌های مختلفی می‎‌توانید کمک بگیرید که در اپ استور قرار دارند. با وجود این که اپل در جدیدترین نسخه آی او اس یک روش برای باز کردن فایل‌های فشرده معرفی کرده است، اما باز استفاده از برنامه‌های جانبی برای این کار، روند آسان‌تری دارد. برای آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون و دانلود بهترین برنامه‌ها در این زمینه ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بهترین برنامه‌ باز کردن فایل فشرده برای آیفون اپل فا

آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون؛ معرفی بهترین‌ها

باز کردن فایل‌های زیپ در دنیای امروزی برای کاربران یک امر روزانه به شمار می‌رود. خیلی از سایت‌ها و اشخاص برای این که بتوانند فایل‌های متعدد را در کنار هم قرار دهند و از حجم کل فایل کم کنند، از زیپ کردن فایل استفاده می‌کنند.

پیش از این که در این بخش از مطلب آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون، بهترین برنامه‌های باز کردن فایل فشرده را معرفی کنیم، بهتر است با یک سری دستورالعمل ابتدایی برای استفاده از این اپ‌ها آشنا شوید. به عنوان مثال باید در ابتدا فایل‌های زیپ را در آیفون خود پیدا کنید.

برای این که بتوانید فایل‌های زیپ را با برنامه مورد نظر خود باز و سپس استخراج کنید، باید روی فایل‌ها کلیک کنید و گزینه Share را انتخاب کنید. در زیر منو Share، می‌توانید گزینه‌های زیادی مشاهده کنید که باید بر روی Open in کلیک کنید تا بتوانید برنامه مورد نظر خود را برای باز کردن فایل زیپ انتخاب کنید.

زیپ اند رار فایل اکسترکتور (Zip & RAR File Extractor)

Zip & RAR File Extractor یکی از بهترین برنامه‌ها برای باز کردن فایل‌های زیپ در آیفون است که نظرات بالایی از سوی کاربران هم دریافت کرده است. اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که رابط کاربری مینیمال و زیبایی دارد و همچنین می‌تواند فایل‌های فشرده را برای شما باز کند، حتما Zip & RAR File Extractor را دانلود کنید.

در کنار این که  Zip & RAR File Extractor یکی از بهترین گزینه‌های دانلود است که در مطلب آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون معرفی کرده‌ایم، همچنین این برنامه قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال می‌توانید با Zip & RAR File Extractor ویدئو تماشا کنید، عکس باز کنید و همچنین فایل‌های PDF را بخوانید.

وین‌زیپ (WinZip)؛ یکی از بهترین‌ها در آموزش باز کردن فایل زیپ

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های اپ استور برای باز کردن فایل‌های زیپ، برنامه WinZip است. این برنامه دو نسخه رایگان و پریمیوم دارد. البته نگران نباشید، نسخه رایگان WinZip برای بیشتر کاربران کافی است. یکی از ویژگی‌های جذاب برای دانلود و استفاده از WinZip این است که به صورت خودکار فایل‌های زیپ را استخراج می‌کند و محتوای درون آن را نشان می‌دهد.

آیا باز کردن فایل زیپ در آیفون امکان پذیر است؟

برای این که بتوانید بهترین استفاده را از WinZip ببرید، پیشنهاد می‌شود که نسخه پریمیوم را خریداری کنید. با خرید این نسخه از شر تبلیغات مزاحم نیز راحت می‎‌شوید. پیش از مطالعه ادامه مطلب آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون، بهتر است بدانید که اپل‌فا یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین محصولات اپل است که خدمات پس از فروش و پشتیبانی عالی به مشتریان ارائه می‌کند. بنابراین می‌توانید همین حالا از سایت ما، نسبت به پرداخت قیمت بهترین محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد، قیمت MacBook pro، قیمت آیفون 13 و قیمت اپل واچ اقدام کنید.

آی‌زیپ (iZip)

iZip از آن دسته برنامه‌هایی است که برای بیشتر کاربران گزینه عالی به شمار می‌رود. این برنامه مدیریت فایل‌های فشرده به صورت رایگان در اپ استور قابل دانلود است. با نصب iZip، می‌توانید به راحتی تمامی فایل‌های فشرده نظیر فایل‌های رمزگذاری شده را باز کنید.

iZip علاوه بر این که می‌توانید فایل‌های فشرده با فرمت زیپ را باز کند، همچنین می‌توانید فایل‌هایی با فرمت‌های دیگری مانند ZIPX, TAR, GZIP, RAR, TGZ را باز کند. کسانی که به دنبال استفاده بیشتر از برنامه باز کردن فایل زیپ هستند، نیز می‌توانند از iZip برای مشاهده فایل‌های دیگری مانند PDF و JPG استفاده کنند.

دوستانی که به محصولات دیجیتال به ویژه برند اپل علاقه دارند، باید بدانند که می‌توانند جدیدترین محصولات اپل را همین حالا تنها با چند کلیک خریداری کنند. آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس ، اپل واچ سری 7 و آیپد پرو 2021 از این دسته محصولات هستند که می‌توانید در کم‌ترین زمان خریداری کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با خرید ایرپاد پرو، خرید آیپد و خرید ایفون از خدمات پشتیبانی از مشتریان اپل‌فا بهره‌مند شوند.

آن‌زیپر (Unzipper)؛ از بهترین‌های دنیای زیپ

Unzipper شاید یکی از برنامه‌هایی باید که کاربران آیفون قدر آن را ندانسته‌اند. این برنامه محبوبیت زیادی در میان کاربران ندارد اما همچنان به عنوان یکی از برنامه‌های قابل اعتماد باز کردن فایل زیپ شناخته می‌شود. با Unzipper می‌توانید هر فایل فشرده‌ای را در کوتاه‌ترین زمان ممکن باز کنید.

از بهترین ویژگی‌های Unzipper که در میان کاربران ایرانی جذابیت دارد این است که برنامه به صورت کاملا رایگان بر روی اپ استور قرار گرفته است. همچنین Unzipper می‌تواند به صورت کاملا آفلاین کار کند. بنابراین شما تا انتهای مطلب آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون، با بهترین برنامه‌های این زمینه آشنا شدید که می‌توانید از هر کدام که به سلیقه و نیازهای شما بیشتر شبیه بود استفاده کنید.

به راحتی فایل‌های فشرده در ایفون را باز کنید اپل فا

آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون؛ به راحتی فایل‌های فشرده را باز کنید

آموزش باز کردن فایل زیپ در آیفون به وسیله برنامه‌های جانبی که در اپ استور می‎‌توانید پیدا کنید، کار خیلی آسانی است. برای این کار کافی است یکی از برنامه‌های گفته شده را مانند iZip دانلود کنید. سپس باید به محل فایل‌های فشرده بروید و بر روی آن کلیک کنید. زمانی که گزینه Share را انتخاب کنید، برنامه باز کردن فایل فشرده مورد نظرتان را باز کنید تا وارد محیط برنامه شوید. در این قسمت می‌تواند هر چند فایلی که قصد دارید را استخراج کنید و بر روی گوشی خود کپی کنید.