محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بررسی تخصصی اسمارت کیبورد فولیو ایپد

منتشر شده در ۱۶ دی , ۱۴۰۲

تجهیزات و لوازم جانبی محصولات دیجیتال روز به روز در حال کامل‌تر شدن هستند؛ این باعث می‌شود که کاربران از قابلیت‌های جدید و کاربردی بهره‌مند شده و کار کردن با محصول مورد نظرشان نیز بسیار راحت از قبل شود. اپل یکی از کمپانی‌هایی است که در تاریخ فعالیت خود به خوبی ثابت کرده که به نیاز و راحتی مشتریانش توجه ویژه‌ای می‌کند.

یکی از چالش‌های کاربران دارنده آیپد اپل، داشتن کیبوردی سبک و کامل برای راحتی استفاده در شرایط خاص است. اسمارت کیبورد فولیو اپل محصولی است که می‌تواند تا حد زیادی نیاز افراد در این زمینه را بر طرف کند. در ادامه به معرفی و بررسی کامل این تجهیز جانبی کاربردی خواهیم پرداخت.

معرفی کلی اسمارت کیبورد فولیو اپل

اسمارت کیبورد فولیو اپل کیبورد جداگانه‌ای است که برای برخی از مدل‌های آیپدهای اپل طراحی شده است. درگاه مگنتی موجود در این محصول باعث می‌شود به راحتی آن را به آیپد متصل کرده و از آن استفاده کنید. یکی از نکات جالب در خصوص این کیبورد، عدم نیاز به شارژ شدن آن است. در حقیقت قطر نازک و 4 میلی‌متری کیبورد اپل این اجازه را می‌دهد که آن را به راحتی به آیپد متصل کرده و کیبورد انرژی مورد نیاز خود را از باتری آیپد دریافت می‌کند.
مقاومت نسبی آن در برابر آب نیز ویژگی دیگری است که باعث می‌شود در صورتی که ناخواسته مقداری آیا یا مایعات دیگر روی آن ریخته شد، مشکلی برای این محصول به وجود نیاید.

قابل ذکر است مجیک کیبورد فولیو برای مدل های مختلفی از ایپد ارائه شده است که از این بین مجیک کیبورد مدل folio برای ایپد نسل دهم جزو پر فروش ترین محصولات به حساب می آید.

مشخصات اسمارت کیبورد فولیو اپل

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری

بررسی طراحی اسمارت کیبورد فولیو اپل

اسمارت کیبورد فولیو اپل علاوه بر این که کیبوردی کاربردی و باکیفیت را در اختیارتان قرار می‌دهد، از آیپد شما نیز محافظت می‌کند. پوشش این کیبورد به نحوی است که نمایشگر و قسمت پشتی آیپد را کاملا محافظت می‌کند. سطح خارجی این کیبورد از جنس پلی اورتان ساخته شده و به همین دلیل انعطاف بسیار مناسبی را نیز دارد.

می‌توانید با کمک این کیبورد، آیپد را در سطح صافی قرار داده و با آن متنی را تایپ کرده یا به تماشای فیلم موردعلاقه‌تان بپردازید. همچنین سطح داخلی آن نیز از الیاف میکروفایبر ساخته شده که در تماس با نمایشگر، خط و خشی روی آن ایجاد نکند.

از نظر کیفیت کلیدهای صفحه کلید نیز باید اشاره کنیم که اپل به مانند همیشه از بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولاتش استفاده کرده است. نرمی و راحت بودن کلیدهای این کیبورد به نحوی است که حتی در مدت زمان‌های طولانی نیز با آن به مشکلی نخواهید خورد. همچنین مقاومت و طول عمر کلیدهای آن هم بسیار بالا بوده و نگرانی نیز از این بابت وجود نخواهد داشت.

آیا اسمارت کیبورد فولیو اپل باتری آیپد را ضعیف می‌کند؟

بسیاری این نگرانی را دارند که آیا استفاده از کیبورد فولیو اپل باعث تاثیر منفی روی باتری آیپد می‌شود یا خیر؟ به صورت کلی در صورت استفاده از این محصول به صورت مداوم، عمر باتری آیپد تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که در صورت استفاده از آیپد به همراه کیبورد فولیو برای مدت حدود 3 ساعت، 50 درصد از ظرفیت باتری خالی خواهد شد. این زمان برای خالی شدن این حجم از ظرفیت، یک تا دو ساعت سریع‌تر از حالتی است که از کیبورد استفاده نمی‌شود.

مقایسه اسمارت کیبورد فولیو اپل با مجیک کیبورد

به دلیل آن که اپل دو نوع صفحه کلید را در اختیار مشتریان قرار داده است، بسیاری از افراد نمی‌دانند که کدام مدل برای آن‌ها انتخاب بهتری خواهد بود ما در اینجا مقایسه کوتاهی بین این دو مدل خواهیم داشت که دید بهترین را به شما بدهد.

با توجه به طراحی پیچیده‌تر و داشتن امکاناتی همچون لولا و درگاه USB، کیبورد مجیک اپل وزن بالاتری را دارد. همچنین مدل مجیک کیبورد صفحه کلید کامل‌تری را ارائه می‌کند و این دقیقا چیزی است که در مک بوک‌ها به چشم می‌خورد. از تفاوت‌های دیگری این دو کیبورد باید به نور پس زمینه کیبورد هم اشاره کنیم. مجیک کیبورد با داشتن نور پس زمینه این امکان را فراهم می‌کند که بتوان حتی در محیط‌های تاریک نیز به استفاده از آن پرداخت؛ اما این ویژگی در اسمارت کیبورد فولیو وجود ندارد.

اسمارت کیبورد فولیو اپل

بیشتر بخوانید: بررسی مجیک کیبورد اپل

تفاوت بعدی، وجود ترک پد لمسی در مجیک کیبورد است که در اسمارت کیبورد مورد استفاده قرار نگرفته است. نکته دیگر، قابلیت تنظیم زاویه است که به خوبی در مجیک کیبورد رعایت شده است. بنابراین بسته به شرایط و زاویه خود، می‌توانید زاویه نمایشگر را به بهترین شکل ممکن تنظیم کنید. اما اسمارت کیبورد فولیو اپل تنها برای دو زاویه امکان تغییر را فراهم می‌کند.

همچنین در مجیک کیبورد یک پورت USB-C وجود دارد که می‌توان از آن در شرایط لازم استفاده کرد؛ اما خبری از هیچ پورتی روی بدنه اسمارت کیبورد نیست. از نظر قیمت هم به دلیل امکانات و قابلیت‌های بیشتر، مجیک کیبورد به طور قابل‌توجهی در سطح بالاتری قرار دارد. با توجه به این موارد گفته‌شده، باید نیاز خود و بودجه مد نظرتان را مشخص کرده و سپس بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

لازم به ذکر است محصول مجیک کیبورد آیپد 11 اینچ نسل سوم و آیپد ایر نسل چهارم مدل 2021 جزو بهترین مدل های مجیک کیبورد به حساب می آید.

اسمارت کیبورد فولیو اپل، اکسسوری ای برای بالا بردن سرعت شما

اپل برای راحتی کاربران و مشتریان خود، تجهیزات متنوع و کاربردی را تولید کرده است. یکی از این تجهیزات اسمارت کیبورد فولیو اپل است که می‌توان از آن به عنوان کیبورد برای انواع آیپد استفاده کرد. نکته مهم در زمان تهیه این کیبورد، توجه به مدل آیپد است؛ چرا که برای هر مدل کیبورد مخصوصی وجود دارد که متناسب با اندازه و ابعاد آن آماده شده است. برای مثال برخی نمونه ها مانند مجیک کیبورد آیپد 12.9 اینچ مدل 2021 صرفا برای یک مدل خاص طراحی شده اند.

شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم جانبی اورجینال ایپد اپل را از طریق فروشگاه اپل فا تهیه کنید. و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و طرح پرسش‌های خود، با کارشناسان ما از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وبسایت در تماس باشید. تمام محصولات داخل سایت، با گارانتی اپل و پشتیبانی 18 ماهه ارائه میشوند.