محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بررسی مجیک کیبورد اپل

منتشر شده در ۱۶ آذر , ۱۴۰۲

تولید محصولات خلاقانه و البته کاربردی روندی است که اپل در طی سال‌های فعالیت خود همواره به آن پایبند بوده است. علاوه بر تولید محصولات اصلی، اپل لوازم جانبی جذابی را نیز برای کاربران خود تولید و روانه بازار کرده است. یکی از بهترین لوازم جانبی برای ایپد، مجیک کیبورد اپل بوده که به دلیل بی‌سیم بودن و البته طراحی خاص و ظریف، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته‌ است.

اولین بازخورد بعد از استفاده از مجیک کیبورد اپل

بعد از جعبه‌گشایی مجیک کیبورد آیپد، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند وزن آن است. وزن این محصول چیزی حدود 600 گرم بوده و از این رو از آیپد پرو اپل سنگین‌تر است. وقتی آن را با آیپد پرو مدل 2021 ترکیب کنید، بیش از یک کیلوگرم وزن را در اختیار خواهید داشت که این وزن تقریبا مشابه با مک بوک ایر اپل است. پس تا اینجا همه چیز خوب پیش می‌رود و این کیبورد، آیپد شما را به مک بوکی جذاب و لمسی تبدیل می‌کند!

در جعبه این کیبورد، علاوه بر محصول اصلی، دفترچه راهنمایی قرار دارد که به شما نحوه استفاده دقیق از آن و چگونگی قرار دادن و خارج کردن آیپد را آموزش داده است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما این دفترچه و دستورات موجود در آن را پیش از استفاده مطالعه کنید که آسیبی به کیبورد یا آیپدتان وارد نشود.

کاربرد های مجیک کیبورد اپل

طراحی؛ محکم و قابل‌تنظیم

از ویژگی‌های بسیار خوب مجیک کیبورد آیپد، جنس محکم و مقاوم آن است که می‌تواند به شکلی مطلوب از دستگاه شما محافظت کند. در واقع هر دو بخش پشتی و جلویی دستگاه به لطف ساختار این محصول به طور کامل محافظت می‌شوند و دیگر نگرانی از بابت آسیب دیدن تبلت خود نیز نخواهید داشت.

لوله این کیبورد نیز کاملا محکم و قابل‌اعتماد است و بر اثر خم و راست کردن‌های مداوم، مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد. به کمک این لولا می‌توانید نمایشگر را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید و در بهترین زاویه ممکن از تبلت خود استفاده کنید. البته عقب‌تر بردن تبلت، دید بهتر و کامل‌تری را در اختیار کاربر قرار خواهد داشت. همچنین این کیبورد به نحوی طراحی شده که امکان بسته شدن کامل آن به منظور جابجایی راحت تبلت هم وجود دارد.

موادی که برای ساخت کلید‌های کیبورد استفاده شده‌اند نیز کاملا محکم و باکیفیتی هستند و واضح است که برای تایپ کردن‌های طولانی مدت نیز مشکلی با آن نخواهید داشت. یکی از مزایای بسیار خوب این تولید خاص از اپل، داشتن نور پس زمینه کیبورد است که به کاربر اجازه می‌دهد حتی در شرایط کم‌نور نیز از آن به راحتی استفاده کند.

کلیدهایی راحت و مقاوم

کلیدهای موجود روی مجیک کیبورد آیپد را می‌توان با کلیدهای کیبورد مک بوک‌ها مقایسه کرد. این نشان می‌دهد که اپل تا چه حد به راحتی و لذت کاربران خود فکر می‌کند. وقتی دکمه‌ها را فشار می‌دهید، هیچ حس نگرانی از بابت کم بودن کیفیت آن‌ها یا احتمال جدا شدن و شکستن‌شان وجود ندارد. آن‌ها کاملا محکم و حرفه‌ای طراحی شده‌اند و در عین حال در زمان تایپ بسیار روان و نرم هستند.

این باعث می‌شود که بتوانید با سرعت بالا بدون هیچ مانعی تایپ کنید و سرعت کار خود را بالا ببرید. همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، کلیدهای این کیبورد دارای نور پس زمینه هستند که شدت این نور را می‌توان در بخش تنظیمات آیپد تغییر داد. از این رو باید نور را در روشنایی و در طول روز به کمترین میزان ممکن تغییر دهید که در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی شود.

حرکت سریع به لطف ترک پد

یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های مجیک کیبورد آیپد حضور ترک پد روی آن است. از نظر اندازه و ابعاد مجیک کیبورد جدید اپل صفحه کلید کوچک‌تری نسبت به مک بوک دارد؛ اما به شما قابلیتی را ارائه می‌کند که می‌توانید به سرعت دستورات لازم را اجرا کنید.

ترک پد با دقت بسیار بالا، هر لمس و کلیک شما را در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت می‌کند. وقتی از ترک پد استفاده می‌کنید، مکان‌نما به شکل توپ کوچکی روی نمایشگر آیپد دیده می‌شود و وقتی آن را روی دکمه و بخش خاصی قرار دهید، شکل آن تغییر می‌کند. به دلیل ویژگی مولتی تاچ، می‌توانید با چند انگشت از ترک پد استفاده کنید. به طور مثال برای راست کلیک باید از دو انگشت خود کمک بگیرید.

قابلیت اتصال راحت و سریع

بر خلاف محصولات مشابه، مجیک کیبورد آیپد به راحت‌ترین شکل ممکن قابل‌استفاده است. این به لطف مگنت‌های بسیار قدرتمند و باکیفیت موجود در آیپد میسر شده است و از این طریق آیپد به کیبورد به شکل محکم و کامل متصل شده و فاصله‌ای هم میان آن‌ها ایجاد نمی‌شود. اگر خسته بودید و نمی‌خواستید تبلت بزرگ خود را در دست بگیرید، مجیک کیبورد بهترین گزینه موجود برای شما خواهد بود. در هر جایی این امکان را دارید که از آیپد استفاده کرده و بدون هیچ مشکلی با آن تایپ کنید.

همچنین به دلیل وجود درگاه مشخص برای USB تایپ سی در این کیبورد می‌توان در زمان استفاده از آن آیپد را هم شارژ کرد.

بررسی مجیک کیبورد

بیشتر بخوانید: مک استودیو چیست و چه کاربرد هایی دارد

مشخصات ظاهری مجیک کیبورد اپل

لازم به ذکر است که مجیک کیبورد اپل در دو نسخه در بازار موجود است که تفاوت عمده آن‌ها در اندازه، شماره‌ها و نوشته‌های کلیدها است. نسخه اول با نام مجیک کیبورد 11 اینچ که مخصوص ایپد های نسل 3 و 4 میباشد و نسخه دوم مجیک کیبورد ایپد 12.9 اینچی که هردو مدل های 2021 میباشند.

در نسخه جدیدتر مجیک کیبورد، نام پد (صفحه کلید اعداد) نیز وجود دارد که در نسخه قبلی چنین بخشی در کیبورد به چشم نمی‌خورد. هر دو مدل از پلاستیک فشرده بسیار باکیفیتی ساخته شده‌اند که مقاومت و دوام قابل‌قبولی را ارائه می‌کنند. همچنین نسخه دارای نام پد، به تاچ آیدی نیز مجهز است.

البته نقطه ضعف این محصولات اپل نبود نور پس زمینه است که باعث می‌شود در شرایط تاریک امکان استفاده از آن‌ها وجود نداشته باشد.

نحوه کارکرد مجیک کیبورد

هر دو نسخه کیبوردهای اپل با استفاده از باتری کار می‌کنند. در حقیقت تنها با یک بار شارژ کردن آن‌ها، امکان استفاده تا حدود 1 ماه را خواهید داشت. شارژ کیبوردها نیز با استفاده از کابل لایتنینگ همراه آن‌ها صورت می‌گیرد. این کیبوردها بدون نیاز به برنامه خاصی و به صورت خودکار از طریق بلوتوث به دستگاه‌های اپل متصل می‌شوند. البته می‌توان با استفاده از همن کابل کیبورد را به دستگاه‌های مختلف نیز متصل کرد.

بررسی مجیک کیبورد اپل

بیشتر بخوانید: نکات مهمی که در زمان خرید آیپد باید بدانید

دستگاه‌های سازگار با مجیک کیبورد اپل

در انتها به این موضوع می‌پردازیم که مجیک کیبورد اپل برای چه دستگاه‌هایی قابل‌استفاده است. به صورت کلی امکان اتصال این کیبوردها به همه دستگاه‌ها، حتی دستگاه‌های ویندوزی نیز وجود دارد. اما ممکن است در کارکرد و امکانات آن اختلالاتی به وجود بیاید. مجیک کیبورد نسخه دارای نام پد برای دستگاه‌های مک که از تراشه اپل سیلیکون بهره می‌برند بهینه شده است. اما در استفاده از آن برای سایر دستگاه‌ها، حتی محصولات اپل همچون آی پد و آیفون محدودیت‌هایی به وجود خواهد داشت. پیشنهاد می‌شود برای آیپد و آیفون از مجیک کیبوردهای بدون نام پد استفاده کنید.

مجیک کبورد اورجینال را با بهترین قیمت از اپلفا بخرید

در مجموعه باید گفت مجیک کیبورد آیپد محصولی کاملا باارزش و کاربردی برای آیپد است. به لطف این محصول می‌توان به شکلی راحت و ساده با تبلت تایپ کرد و همچنین به دلیل ساختار محکمی که دارد، به خوبی از آیپد در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می‌کند.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا ترکیب آیپد با کیبورد اپل جایگزین مناسبی برای مک بوک‌ها است یا خیر؟ باید گفت همه چیز به نیازتان بستگی دارد و نمی‌توان این ترکیب را به طور کامل جایگزین مک بوک‌ها دانست. چرا که در بسیاری از بخش‌ها مک بوک‌ها قابلیت‌ها و امکانات بسیار بهتری را ارائه می‌کنند. بنابراین بهتر است بگوییم خرید مجیک کیبورد جایگزین مک بوک نیست و تنها استفاده از آیپد را راحت‌تر می‌کند.

شما می‌توانید انواع محصولات اپل را با قیمتی مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی اپل فا خریداری کرده و در محل مد نظر تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی اپل فا، قدیمی‌ترین ارائه‌‌کننده انواع محصولات برند اپل، بهترین و جدیدترین تولیدات این کمپانی را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.