محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

هوم پاد جدید اپل به زودی معرفی خواهد شد

منتشر شده در ۵ آذر , ۱۴۰۲

اپل دوست دارد تمام زوایای دنیای تکنولوژی را تحت پوشش قرار دهد و در آن قلمرو تازه‌ای افتتاح کند. اسپیکرهای هوشمند این شرکت که تحت عنوان هوم پاد به بازار معرفی شدند، در همان ابتدا توانستند نظر مشتریان را به خود جلب کنند. همین که نام برند اپل پشت محصول جدیدی قرار بگیرد، باعث خیره شدن نگاه‌ها به آن می‌شود و البته بسیاری بدون هیچ تردیدی آن را برای خود تهیه می‌کنند. اما باید بگوییم نسل‌های ابتدایی هوم پادهای اپل موفقیت چندانی را تجربه نکردند و نتوانستند در رقابت با رقبای سرسخت و قدرتمند حرفی برای گفتن داشته باشند.

روحیه جاه‌طلبی اپل باعث شده است آن‌ها بار دیگر برای تصاحب این حوزه نیز تلاش کنند و اکنون طبق آخرین اخبار، هوم پاد جدید اپل در سال 2024 دنیای اسپیکرهای هوشمند را به هم خواهد ریخت!

هوم پاد اپل؛ شروع بد فراموش می‌شود؟!

عادت نداریم با وارد شدن اپل به بخش خاصی از بازار آن را ناموفق و شکست‌خورده ببینیم؛ اما در طی سالیان گذشته این اتفاق چندین مرتبه و برای چند محصول آن‌ها رخ داده است. هوم پاد یا همان اسپیکر هوشمند خانگی اپل با ورود به بازار می‌توانست تحول بزرگی را ایجاد کند. اما به دلیل قیمت بالا و البته برخی ضعف‌ها فروش بالایی را تجربه نکرد. هر چند که اپل در میانه راه قیمت ابداع جدیدش را کاهش داده بود، اما این ترفند نیز کمکی به شرایط نکرد.

در ادامه نسخه جدیدتری از هوم پاد عرضه شد که البته تغییرات خاصی در آن به چشم نمی‌آمد. همه این موارد دست به دست هم داد که اپل در سال 2021 تصمیم به توقف تولید هوم‌ پادهای خود بگیرد. آیا اپل شکست را قبول کرده بود؟ شاید توقف تولید پاسخ این سوال را تا حدودی روشن می‌کرد، اما با شناختی که همه از اپل داشتیم می‌دانستیم که آن‌ها به زودی با قدرت بیشتر و با هدف قرار دادن نیاز و علاقه کاربران، موفقیت خود را جشن می‌گیرند.

در سال میلادی جاری، یعنی 2023، اپل نسل دوم هوم پاد‌های خود را با اعمال تغییراتی مناسب و کاربرپسند به بازار معرفی کرد. این نقطه شروعی بود که اپل بداند آیا راه درستی را در پیش گرفته است یا خیر؟ در صورت شکست مجدد شاید باید سال‌ها تا عرضه نسخه جدید اسپیکرهای اپل صبر می‌کردیم! اما استقبال افرادی که به خرید لوازم جانبی اپل علاقه دارند کاملا چشم‌گیر بود.

این محصول از نظر طراحی شباهت نسبی به مدل اصلی داشت؛ اما مزایایی همچون کیفیت و بیس صدای بهتر، تراشه قدرتمند، رابط لمسی بزرگ و جذاب‌تر، وزن کمتر و… باعث شد نگاه‌های متفاوت‌تری به آن صورت بگیرد. اکنون اپل اعتماد‌به‌نفس بهتری را در این زمینه کسب کرده و قصد دارد بار دیگر با معرفی مدل جدید، بازار را متحول کند!

هوم پاد جدید اپل در سال 2024

بیشتر بخوانید: تفاوت های ایفون 14 پرومکس و 15 پرومکس

هوم پاد جدید اپل؛ اسپیکر با نمایشگر بزرگ!

این همان چیزی است که اپل برای ایجاد تفاوت به آن نیاز دارد؛ اضافه کردن نمایشگر بزرگ به هوم پاد جدید. بسیاری از منابع، خبر از تغییر بزرگ و جذابی در مدل جدید اسپیکرهای apple می‌دهند. حتی برخی منابع از وجود دوربین روی نسل جدید هوم پادها صحبت می‌کنند.

اما چیزی که قطعی به نظر می‌رسد آن است که اپل در حال کار روی نسل جدید هوم پادهای خود است و قصد دارد آن را در نیمه اول سال 2024 میلادی معرفی کند. مدلی که قطعا نسبت به سری‌های قبلی سروصدای بیشتری به پا خواهد کرد و برای رقابت با بزرگان این زمینه تربیت شده است!

با معرفی و ورود هوم پاد جدید اپل که احتمالا از نمایشگر 7 اینچی بهره خواهد برد، کار و فعالیت این شرکت در اسپیکرهای هوشمند تازه آغاز می‌شود. در ادامه ویژگی‌های احتمالی اسپیکر HomePod 2024 را بررسی می‌کنیم.

طراحی؛ تغییراتی در راه است

با این که عادت کردیم محصولات جدید اپل را با ظاهر و طراحی چند سال قبلشان ببینیم، اما این موضوع احتمالا برای هوم پاد صادق نخواهد بود. دلیل آن نیز کامل مشخص است. اپل هنوز به ثبات مناسبی در زمینه اسپیکرهای هوشمند نرسیده و سعی دارد با خلاقیت‌هایی مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد.

مهم‌ترین تغییر ظاهری این اسپیکر، وجود نمایشگر 7 اینچی روی آن است. بسیاری از ترکیب اپل تی وی، هوم پاد و دوربین فیس تایم و تولید محصولی خاص صحبت می‌کنند که برای اثبات این موضوع باید چند ماهی منتظر ماند. اما اگر چنین باشد، قطعا اتفاق هیجان‌انگیزی خواهد بود!

علاوه بر این، نمایشگر موجود در هوم پاد جدید اپل احتمالا از قابلیت چندلمسی هم پشتیبانی می‌کند. اگر دوست دارید بدانید که چنین محصولی در کل چه ظاهر و کارکردی دارد، بد نیست نگاهی به amazom echo show 10 داشته باشید.
جالب است بدانید بسیاری از ایده‌پردازان تصاویر جالب و احتمالی از گجت جدید موردنظر را در انواع مختلف طراحی کرده‌اند.

مشخصات احتمالی هوم پاد 2024 اپل

بیشتر بخوانید: آموزش حذف فضای پنهان تلگرام در آیفون و آیپد

مشخصات و امکانات کاربردی هوم پاد جدید اپل

صادقانه موارد زیاد و اطلاعات چندانی از تولید جدید apple وجود ندارد؛ اما برخی کارشناسان انتظار دارند امکانات و ویژگی‌هایی در این مدل به کار گرفته شوند. در زیر به برخی از این موارد اشاره می‌شود.

پردازنده جدید

در هوم پاد سری 2023 از تراشه S7 موجود در اپل واچ سری 7 استفاده شد. اما انتظار می‌رود به دلیل وجود نمایشگر، از پردازنده قدرتمندتری همچون A15 استفاده شود.

کیفیت دوربین

در سال 2021 شایعه شد که هوم پاد جدید اپل احتمالا دارای دوربین هم باشد. با وجود چنین ویژگی امکان استفاده از فیس تایم بدون وجود آیپد و آیفون وجود خواهد داشت. ممکن است دوربین این اسپیکر، حرکات و ژست‌های کاربران را نیز برای اعمال دستورات تشخیص دهد.

نمایشگر با قابلیت چندلمسی

به طور کل قابلیت چندلمسی یا همان مولتی تاچ به کاربر اجازه می‌دهد چندین نقطه از نمایشگر را لمس کرده و دستورات مختلفی را به اجرا در بیاورد. اگر اپل چنین قابلیتی را در هوم پاد 2024 قرار دهد، رقابت بین محصولات مشابه بسیار داغ‌تر می‌شود.

چرا هوم پاد جدید اپل باید به نمایشگر مجهز شود؟

کاربران زیادی از هوم پادهای نسل قبلی احساس می‌کنند که نبود نمایشگر و اتکای بیش از اندازه به سیری از جمله نقص‌های بزرگ و قابل‌توجه به شمار می‌رود. با وجود نمایشگر، تعامل با دستگاه بسیار بیشتر خواهد شد و این فرصت در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که هوم پاد را به وسیله‌ای برای تماشای ویدیو یا برقراری تماس‌های ویدیویی تبدیل کنند.
همچنین مجهز شدن Home Pod به صفحه نمایش، اپل را به عنوان رقیبی جدی برای محصولات مشابه موجود تبدیل می‌کند.

معرفی نسخه جدید homepod

بیشتر بخوانید: مقایسه مک بوک ایر M2 و مک بوک پرو M2

اپل هوم پاد و اپل تی وی را ترکیب می‌کند؟

شایعه ترکیب شدن هوم پاد و اپل تی وی با نزدیک شدن به زمان ارائه آن بیشتر به گوش می‌رسد. وجود نمایشگر در کنار اسپیکر و البته استفاده از دوربین، به این شایعات دامن می‌زنند. همچنین مورد دیگر که تصور اقدام دو گجت اپل را آسان‌تر می‌کند، تغییر سیستم عامل هوم پاد از ios به tvOS در سال 2020 میلادی بود.

بعلاوه، موردی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد آن است که اپل با ترکیب Apple TV و homepod به ویژگی دست می‌یابد که به کاربرانی که به دنبال بهبود کیفیت صدا هستند این قابلیت را می‌دهد که از هوم پاد جدید به عنوان خروجی صدای اپل تی وی بهره ببرند.

اما باید منتظر ماند و دید که اپل چه در سر دارد! همچنین شما این فرصت را دارید که لوازم جانبی اورجینال اپل را از طریق اپل فا با بهترین شرایط ممکن خریداری کنید.

جمع‌بندی

هوم پاد جدید اپل احتمالا جدیدترین محصولی خواهد بود که در اوایل سال 2024 به بازار روانه می‌شود. اطلاعات محدودی در خصوص این اسپیکر جدید خانگی وجود دارد؛ اما تقریبا همه شایعات حاکی از وجود نمایشگر بزرگ روی آن است. با توجه به عدم موفقیت چشم‌گیر در تلاش‌های قبلی برای تولید اسپیکر هوشمند، منتظر هستیم که کارشناسان اپل تغییرات و امکاناتی را به کار بگیرند که محصولی جذاب و کاربردی را در اختیار داشته باشیم.

اپل فا، جدیدترین محصولات ارائه‌شده توسط کمپانی اپل را با بهترین قیمت و آسان‌ترین شرایط به مشتریان گرامی ارائه می‌کند. شما می‌توانید قیمت روز محصولات اپل را با مراجعه به صفحه اصلی وبسایت مشاهده کنید.