محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

آخرین آپدیت تلگرام + ویژگی های جدید

منتشر شده در ۱۰ مرداد , ۱۴۰۰

آپدیت تلگرام

توسعه‌دهندگان تلگرام با انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای این اپلیکیشن، قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کردند و چند قابلیت را نیز بهبود بخشیدند. جمعه، ۸ مرداد (۳۰ جولای)، تلگرام به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشنش منتشر کرد که بعضی از عملکردهای آن را بهبود بخشیده و ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه کرده است. اکنون تلگرام به شما اجازه می‌دهد صفحه دستگاهتان را با صدا به‌اشتراک بگذارید یا تماس تصویری گروهی با حداکثر هزار بیننده ایجاد کنید. به‌گزارش gizchina، آپدیت تلگرام پیشرفت‌های زیادی برای هر دو نسخه اندروید و iOS به‌ارمغان می‌آورد. علاوه‌بر بهبود کلی و رفع اشکال، این اپلیکیشن پیام‌رسان قابلیت‌های جدیدی نیز دریافت کرده است که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند. به‌نظر می‌رسد هدف از این به‌روزرسانی بصری‌ترشدن عملکرد تلگرام است. این نسخه در‌حال‌حاضر در‌دسترس است و آن را ازطریق فروشگاه اپلیکیشن سیستم‌عاملتان می‌توانید بارگیری کنید.

تماس‌های گروهی ویدئویی ۲.۰

تماس‌های گروهی ویدئویی ۲.۰ ( آپدیت تلگرام )

این قابلیت حداکثر به سی کاربر اجازه می‌دهد ویدئو ضبط‌شده با دوربین را به‌اشتراک بگذارند یا صفحه‌نمایش دستگاهشان را برای سایر تماس‌گیرندگان پخش کنند که نقش تماشاچی دارند. توسعه‌دهندگان پیام‌رسان مذکور اعلام کرده‌اند که امکان اضافه‌کردن هزار نفر در یک تماس ویدئویی وجود دارد و انتظار می‌رود این تعداد در به‌روزرسانی‌های بعدی افزایش یابد.

پیام‌های ویدئویی ۲.۰

پیام‌های ویدئویی ۲.۰ ( آپدیت تلگرام )

پیام‌های ویدئویی محبوب بهبود یافته‌اند و باکیفیت‌ترند. اکنون این اپلیکیشن قابلیت گسترش تصویر و نمایش بهتر را نیز ارائه می‌دهد و محتوای در حال پخش را می‌توان جلو برد یا به عقب بازگرداند.

ویدئوپلیر ۲.۰

ویدئوپلیر ۲.۰ ( آپدیت تلگرام )

از این نسخه به‌بعد، امکان کنترل دقیق‌تر فیلم‌های پخش‌شده ازطریق تلگرام وجود خواهد داشت. این اپ اکنون دکمه‌هایی دارد که امکان می‌دهند سرعت پخش را تغییر دهید. این سرعت بین ۰٫۵ یا ۱٫۵ یا ۲ برابر جابه‌جایی‌شدنی است. علاوه‌بر‌این، یکی دیگر از ویژگی‌های موجود در این به‌روزرسانی امکان اشتراک‌گذاری قسمت خاصی از ویدئو است. برای انجام این کار، کافی است نوار پخش را فشار دهید و منتظر بمانید تا لینک ریدایرکت ایجاد شود.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت ایرپاد، قیمت اپل واچ، قیمت macbook pro ، خرید آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس از فروشگاه اپل فا روی لینک کلیک کنید 

منبع : gizchina.com

مقالات پیشنهادی :

• راه حل جلوگیری از کانکت شدن خودکار ایرپاد به سایر دستگاه ها

• ۳ روش جالب کنترل مک با اپل واچ

• ترفند ترجمه و کپی پیست متن روی عکس

• نحوه استفاده از Touch ID در مک

• امنیت و اپل آیدی شما

• بهترین لوازم جانبی آیفون اپل

• ۲۰ ترفند اپل واچ که باید بدانید !

• بهترین لوازم جانبی مک بوک اپل

• چگونه مدل اصلی آیفون خود را شناسایی کنیم؟