توجه : ارسال کلیه سفارشات ثبت شده از مورخ 1403/01/05 پردازش و ارسال خواهد شد و سفارشات شهر تبریز همان روز در تبریز تحویل داده خواهد شد.

محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

نحوه عملکرد سبک های عکاسی اپل در آیفون

منتشر شده در ۲۸ شهریور , ۱۴۰۰

سبک های عکاسی اپل در آیفون

با ورود آیفون 13 و آیفون 13 پرو، اپل ویژگی جدید برنامه دوربین را با نام “سبک های عکاسی” معرفی می کند. این ویژگی به طور موثر به شما امکان می دهد ویرایش ها را در زمان واقعی انجام دهید، اما فراتر از تغییر چند پارامتر است. در ادامه این مقاله از سایت اپل فا لطفا همراه ما باشید تا نحوه عملکرد سبک های عکاسی اپل در آیفون را مورد بررسی قرار دهیم. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • بیش از یک فیلتر
  • سبک های عکاسی را نیز می توان تنظیم کرد
  • با دوربین آیفون خود کارهای بیشتری انجام دهید

بیش از یک فیلتر

بیش از یک فیلتر ( سبک های عکاسی اپل در آیفون )

سبک های عکاسی مستقیماً در خط پردازش تصویر اپل ادغام می شوند، این بدان معناست که این ویژگی مانند استفاده از فیلتر یا اصلاح عکس در مراحل ویرایش نیست. در عوض، قبل از عکاسی می توانید یک سبک را انتخاب کنید تا ویژگی های خاصی را در صحنه افزایش دهید. به عنوان مثال، دو مورد از چهار سبک پیش فرض اپل “کنتراست غنی” هستند که جزئیات تیره تر را برجسته می کند و برای رنگ هایی که ظاهر می شوند “پر جنب و جوش” هستند. ممکن است فکر کنید افزودن کنتراست یا تغییر حالت اشباع در مراحل پس از تولید امکان پذیر است و شما درست می گویید.

بیش از یک فیلتر ( سبک های عکاسی اپل در آیفون )

آنچه سبک های عکاسی را متفاوت می کند، این است که این تنظیمات در خط پردازش تصویر لحاظ شده است. این بدان معناست که بر خلاف فیلتر، تنظیمات به صورت هوشمند انجام می شوند و قسمت های مختلف تصویر بر این اساس تنظیم می شوند. در نتیجه، عناصر مهم در یک تصویر مانند رنگ پوست را می توان حفظ کرد، در حالی که مناطق دیگر (مانند غروب آفتاب، یا یک گل) اصلاح شده است. هنگام اعمال فیلترها یا ایجاد تغییراتی پس از عکاسی که روی تصویر به طور کلی تأثیر می گذارد، سخت است که این کار را انجام دهید.

بیش از یک فیلتر ( سبک های عکاسی اپل در آیفون )

سبک های عکاسی را نیز می توان تنظیم کرد

اپل برای تنظیم بیشتر سبک های پیش فرض خود، مانند افزودن حرارت یا تغییر “صدا” برای ظاهری متفاوت تر، به برخی از فضا ها اجازه تکان دادن می دهد. هنوز مشخص نیست که آیا اپل به دارندگان آیفون اجازه می دهد سبک های خود را اضافه یا تعریف کنند. جالب است که ببینیم چگونه اپل با بالغ شدن آیفون 13 و 13 پرو در به روزرسانی های بعدی به سبک های عکاسی می افزاید.

سبک های عکاسی را نیز می توان تنظیم کرد ( سبک های عکاسی اپل در آیفون )

در گذشته، این شرکت ویژگی های جدیدی را اصلاح کرده و ویژگی های جدیدی را در به روز رسانی های افزایشی و عمده iOS اضافه کرده است، از جمله حالت تاریک تم شب و شخصیت های جدید Animoji. سبک های عکاسی تنها بخشی از بازسازی دوربین اپل است که با مدل های iPhone 13 و iPhone 13 Pro عرضه شده است. بهبودهای دیگر شامل لنزهای جدید و حسگرهای حساس تر، حالت سینمایی برای کشش فوکوس یکنواخت و تثبیت تصویر و پشتیبانی ProRes در مدل های Pro است.

با دوربین آیفون خود کارهای بیشتری انجام دهید

آیفون دارای یکی از بهترین سیستم های دوربین در بین گوشی های هوشمند است، چه مدل Pro داشته باشید و چه نداشته باشید. ویژگی هایی مانند حالت شب از نرم افزار برای افزایش نوردهی تاریک استفاده می کنند، در حالی که ProRAW حداکثر پتانسیل سنسور آیفون را باز می کند.

نتیجه گیری

با معرفی آیفون های جدید 2021 توسط اپل در هفته گذشته، علاوه بر اینکه شاهد بروزرسانی در سیستم عامل و قطعات این گوشی ها بودیم، ویژگی ها جدیدی را هم در آیفون های سری 13 مشاهده کردیم که یکی از این ویژگی ها، سبک های عکاسی اپل می باشد. این ویژگی به طور موثر به شما امکان می دهد ویرایش ها را در زمان واقعی انجام دهید، اما فراتر از تغییر چند پارامتر است. همراهان عزیز چنانچه قصد خرید ایفون را دارید می توانید برای اطلاع از قیمت روز آیفون و قیمت آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرومکس به سایت اپل فا مراجعه فرمایید.

منبع : howtogeek.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :