محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

معرفی و بررسی ویژگی های ایرپاد 3 اپل

منتشر شده در ۲۸ مهر , ۱۴۰۰

سرانجام ایرپاد 3 اپل به طور رسمی معرفی شد. پس از گمانه زنی های بسیار، ایرپاد 3 با ویژگی های جدید رونمایی شد تا شاهد ظهور بهترین هدفون بی‌سیم جهان باشیم. ایرپاد 2 و ایرپاد پرو های اپل دارای تمام ویژگی هایی بودند که از یک هدفون بی سیم انتظار می رفت، اما نسل سوم ایرپادها نیز دارای طراحی جدید می باشند و قیمت ایرپاد ۳ بر روی قیمت ایرپاد های دیگر تاثیرگذار خواهد بود. کاربران نسل 3 ایرپاد، ابزارهای Spacial Audio و Adaptive EQ که در هدفون های برتر این شرکت موجودند را تجربه خواهند کرد. در این مقاله از سایت اپل فا به معرفی و بررسی ویژگی های ایرپاد نسل سوم که 2 روز پیش در رویداد Unleashed اپل معرفی شد، خواهیم پرداخت. اگر شما هم علاقه‌مند به هدفون های بی سیم هستید، همراه ما باشید. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • طراحی ایرپاد ۳
  • عمر باتری ایرپاد ۳
  • عملکرد صوتی ایرپاد ۳
  • قابلیت اتصال ایرپاد ۳

طراحی ایرپاد 3

طراحی ایرپاد 3

AirPods 3 از نظر زیبایی ظاهری مینیمالیستی تمام سفید، دارای ساقه های (stems) بیرون زده و خطوط منحنی است و از مدل های قبلی خود تفاوت چندانی ندارد. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت در طراحی ایرپاد نسل 3 از ظاهر ایرپاد پرو بیشتر استفاده کرده است تا از نسل دوم ایرپادها. ساقه های کوتاه تر که دارای سنسورهای نیروی خازنی لمسی است جایگزین ساقه های بلند و برآمده‌ی ایرپاد 2019 شده است، دقیقا مانند ایرپاد پرو. پس میتواند جایگزین خوبی به جای خرید ایرپاد پرو باشد. همچنین می توانید برای برقراری تماس قسمت ساقه یا stems را فشار دهید. یکی دیگر از ویژگی های جدید ایرپاد های نسل سوم، مقاومت در برابر تعریق و نفوذ آب IPX4 است، بنابراین شما می توانید هنگام تمرین بدون نگرانی از قطرات عرق یا باران از آن ها استفاده کنید.

عمر باتری ایرپاد 3

عمر باتری ایرپاد 3

در حالی که AirPods 2019 در کل 24 ساعت قابلیت استفاده داشت، (2021) AirPods 3 جدید حداکثر امکان 30 ساعت استفاده را ارائه می دهد. ایرپاد نسل 3 با پیشرفت قابل توجهی در عمر باتری همراه است. اپل ادعا می کند یک بار شارژ پنج دقیقه ای به وسیله تکنولوژی شارژ سریع، به شما حدود یک ساعت امکان پخش موسیی را می دهد. ایرپاد 3 همانند ایرپاد پرو، به صورت استاندارد دارای یک کیس شارژ بی سیم است که با MagSafe اپل سازگار می باشد.

عملکرد صوتی ایرپاد 3

عملکرد صوتی ایرپاد 3

فناوری Spatial Audio اپل، محتویات 5.1، 7.1 و Dolby Atmos را گرفته و سپس فیلترهای directional audio را روی آن ها اعمال می کند. در واقع صدا را در یک حوزه سه بعدی قرار می دهد و احساس همه جانبه تری را در آن ایجاد می کند، گویی صدا از هر زاویه شنیده می شود. تا به حال، این فناوری فقط با AirPods Pro و AirPods Max کار می کرد. این قابلیت به شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های داخلی ایرپادها متکی است، تا موقعیت سر شما را ردیابی کرده و اطمینان حاصل کند که صدا از جهت درست وارد می شود. این خبر که یک جفت ایرپاد ارزان تر با پشتیبانی از Spatial Audio عرضه می شود، برای طرفداران Apple Music که قبلاً قادر به دسترسی به موسیقی ترکیبی با این فرمت در سرویس پخش موسیقی نبودند، خبر خوبی خواهد بود. ولی به نظر می رسد هیچ گونه پشتیبانی از صدا با وضوح بالا وجود ندارد، بنابراین این دسته از کاربران نمی توانند حداکثر استفاده را از آهنگ های صوتی Apple Music’s Lossless ببرند. هر چند صدای ایرپاد 3 بهتر از ایرپاد 2019 است.

قابلیت اتصال ایرپاد 3

قابلیت اتصال ایرپاد 3

ایرپاد نسل 3 برای استفاده در دستگاه های اپل بهینه شده است، با یک لمس به طور خودکار با iPhone ،iPad ،Mac یا Macbook شما جفت می شود. اشتراک گذاری صدا در حالی که از iPhone ،iPad ،iPod touch یا Apple TV خود استفاده می کنید، به این معنی است که می توانید جریان صوتی را بین دو مجموعه‌ی ایرپاد، ایرپاد پرو یا ایرپاد مکس به اشتراک بگذارید. همچنین یک سنسور تشخیص پوست وجود دارد که ایرپاد نسل 3 می تواند تشخیص دهد که روی گوش کاربر قرار دارد یا روی میز یا در جیب او. به طوریکه اگر در گوش کاربر نباشد، پخش موسیقی متوقف می شود که این امر باعث سلامت و افزایش عمر باتری خواهد شد. مانند AirPods 2019، فقط با گفتن “Hey Siri” می توانید دستیار صوتی اپل را فرا بخوانید. همچنین به ویژگی Announce Notifications (دسترسی به اعلان ها) دسترسی خواهید داشت که به Siri اجازه می دهد تا از برنامه هایی مانند پیام ها، یادآوری ها و تقویم، به روزرسانی های حساس به زمان را برای شما بخواند.

سخن پایانی

ایرپاد سری 3 جدید در رویداد Unleashed اپل معرفی شد، جایی که Apple HomePod mini ،Apple M1 Pro و M1 Max MacBook Pro 14 و MacBook Pro 16 نیز معرفی شدند. ویژگی های جدید نسل 3 ایرپادها شامل پشتیبانی از Spatial Audio با قابلیت ردیابی (مانند AirPods Pro و AirPods Max )، EQ تطبیقی ​​و عمر باتری طولانی تر از نسخه های قبلی است. این ایرپاد ها به مراتب بهتر از ایرپاد 2019 خواهند بود. در این مقاله از سایت اپل فا به معرفی و بررسی ویژگی های ایرپاد نسل 3 پرداختیم. امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.در صورتی که قصد خرید ایرپاد را دارید می توانید جهت اطلاع از قیمت ایرپاد اپل روی لینک کلیک کنید. و همچنین برای خرید ایفون ،خرید ایرپاد پرو و خرید اپل آیدی  به سایت مجموعه اپل فا مراجعه نمایید.

منبع: techradar.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :