محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین برنامه های مک در سال 2021

منتشر شده در ۲۸ آذر , ۱۴۰۰

مک ها شامل بسیاری از برنامه های داخلی هستند. با این حال، نرم افزارهای مفید زیادی وجود دارد که باید برای انجام کارهای مختلف روی مک خود نصب کرد. بسیاری از برنامه های ضروری مک به شما کمک می کنند تا بدافزارها را پاک کنید، به موسیقی گوش دهید، رمزهای عبور را مدیریت کنید، نقاشی های ساده بکشید، فیلم تماشا کنید، برنامه های ناخواسته را حذف کنید و کارهای مختلف را انجام دهید. در این مقاله از سایت اپل فا به بهترین برنامه های مک در سال 2021 خواهیم پرداخت، برای آشنایی بیشتر لطفا همراه ما باشید. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • WALTR PRO
  • Clean My Mac X
  • Alfred
  • Google Chrome
  • LastPass
  • Microsoft OneNote
  • Affinity Photo
  • سایر برنامه های مفید مک

WALTR PRO

از طریق این برنامه می توانید برای تبدیل و انتقال ویدیوها، موسیقی، آهنگ های زنگ و انواع رسانه های دیگر از مک به سایر دستگاه های iOS استفاده کنید. WALTR PRO به شما امکان می دهد فایل های رسانه ای را برای تبدیل به فرمت های سازگار با iOS مورد استفاده قرار دهید که به طور خودکار به برنامه‌ی مناسب در آیفون یا آیپد شما، منتقل می شوند.

بهترین برنامه های مک بوک در سال 2021

Clean My Mac X

این برنامه یکی از بهترین راه حل ها، برای مدیریت فضای ذخیره سازی سیستم شما است. اگرچه اپل در تمیز نگه داشتن دیسک مک و عملکرد آن به خوبی کار می کند، اما وقتی به سازماندهی فایل خود توجه نمی کنید، همه چیز به هم می ریزد. بنابراین Clean My Mac X خلاص شدن از شر فایل‌های ناخواسته و برنامه‌ هایی که فراموش کرده‌ اید را آسان می ‌کند. علاوه بر این، عملکرد را نیز کنترل می کند و باعث حذف ایمن بدافزارها می شود. توجه کنید که نسخه‌ی رایگان این برنامه محدودیت هایی دارد.

بهترین برنامه های مک بوک در سال 2021

Alfred

این ابزار، جستجوی Spotlight را در مک شما افزایش می دهد. همچنین باعث می شود میانبرهای سفارشی برای برنامه ها و فایل ها و گردش کار خودکار ایجاد کنید که سرعت عملکرد شما را افزایش می دهد. بنابراین انجام کارهایی مانند محاسبات، جستجوی وب و غیره را بسیار سریع تر و راحت تر می کند. علاوه بر این، آلفرد از میانبرها پشتیبانی کرده و باعث آسان شدن کنترل موسیقی، بررسی املای یک جمله، شماره تلفن های پاپ آپ (pop-up) و موارد دیگر می شود.

بهترین برنامه های مک بوک در سال 2021

Google Chrome

اگرچه سافاری یک مرورگر عالی است، اما محدودیت‌ هایی در ویژگی ‌ها، سفارشی ‌سازی ‌ها و عدم دسترسی به پلتفرم ‌های دیگر مانند ویندوز و اندروید دارد. بنابراین، گوگل کروم می تواند بهترین مرورگر برای مک شما باشد، به خصوص اگر از سایر دستگاه‌ های غیر اپل استفاده می ‌کنید و می ‌خواهید داده ‌های خود را در همه‌ی آن ها همگام‌ سازی کنید، این برنامه کاملا رایگان می باشد.

LastPass

همه ما باید تعداد زیادی رمز عبور را به خاطر بسپاریم، که این کمی دشوار است. LastPass نجات دهنده‌ی شما خواهد بود که به طور ایمن رمزهای عبور شما را برای چندین وب سایت در سراسر دستگاه ذخیره می کند. همچنین هنگام خرید آنلاین به طور خودکار جزئیات پرداخت را پر می کند. علاوه بر این، شما را قادر می سازد یک رمز عبور قوی ایجاد کنید و احراز هویت چند عاملی لایه دوم حفاظت را اضافه می شود.

Microsoft OneNote

این برنامه در پلتفرم های دیگر مانند ویندوز و اندروید در دسترس نیست. توسط برنامه‌ی Microsoft OneNote، نوشتن یادداشت ها، طراحی دیجیتال را آسان می کند. همچنین می ‌توانید عکس ‌ها و صداها را به یادداشت ‌های خود اضافه کنید و همه چیز با استفاده از برگه ‌ها، برچسب ‌ها و کدگذاری رنگ، سازماندهی شود. علاوه بر این، می توانید به سرعت یادداشت ها را با دیگران به اشتراک بگذارید و با استفاده از یک دفترچه یادداشت مشترک، با دیگران همکاری کنید.

Affinity Photo

می توان گفت بهترین برنامه‌ی ویرایش عکس رایگان برای مک، Affinity Photo است. با نیمی از هزینه‌ی برنامه ای مانند Adobe  Photoshopکار می کند. با مجموعه ابزار گسترده ای که به طور خاص برای افراد حرفه ای خلاق و عکاسی، مهندسی شده است، دارای امکانات کامل و در عین حال آسان برای استفاده می باشد.

پشتیبانی از تصویر 100+ مگاپیکسلی با حرکت و زوم 60 فریم بر ثانیه را به رخ می کشد. همچنین می‌توانید فایل‌های PSD فتوشاپ را باز، ویرایش و ذخیره کنید، که کارها را بسیار راحت می ‌کند. علاوه بر این، از طیف وسیعی از پلاگین ها (plugins) پشتیبانی می شود و می توانید با تمام فرمت های استاندارد مانند PNG ،TIFF ،JPG ،GIF ،SVG ،EPS ،EXR ،HDR و PDF کار کنید.

سایر برنامه های مفید مک

Zoom

PDF Expert

Spark

Fantastica (بهترین برنامه برای تقویم)

VLC Media Player (بهترین برنامه برای سرگرمی)

Spotify (بهترین برای موسیقی و پادکست)

Magnet (بهترین برای سازمان دسکتاپ)

و …

سخن پایانی

اپ استور مک برنامه های مختلف دارد. روزانه چندین برنامه‌ی مختلف منتشر می شود و انتخاب برنامه‌ی مورد نیاز را دشوار می‌کند در این مقاله از سایت اپل فا بهترین برنامه های مک در سال 2021 را در اختیارتان قرار دادیم، امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد. برای اطلاع از قیمت macbook pro کلیک کنید.

منابع: igeeksblog.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :

macbook2022-2-BANNER-01APPLEFA