محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

منتشر شده در ۱۳ دی , ۱۴۰۰

برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

بسیاری از برنامه های نقاشی، طراحی، طراحی گرافیکی و انیمیشن برای آیپد رایگان هستند؛ برنامه های غیر رایگان نیز برای کاربران آی پد در دسترس است اما دسترسی به آن ها، هم هزینه بالایی دارد و هم پرداخت هزینه برای کاربران کمی دردسر ساز است و طراحی گرافیکی یکی از کاربردها و دلایل کاربران از خرید آیپد است. در این مقاله از سایت اپل‌فا شما را با بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021 آشنا می کنیم. لطفا با ما همراه  باشید. آنچه در ادامه خواهید خواند:

  • Charcoal
  • Vectornator X
  • Desyne
  • Universe
  • Autodesk SketchBook
  • Unsplash
  • Artomaton
  • Brushes Redux
  • برخی دیگر از اپلیکیشن ها

Charcoal

Charcoal طرحی برای افرادی است که پیچیدگی نمی خواهند. در این اپلیکیشن می توانید از بین سه اندازه بوم انتخاب کنید. هنگامی که بوم مذکور ظاهر می‌شود، با مجموعه‌ای از ابزارها در سمت چپ و یک انتخابگر رنگ قابل پیمایش به سمت راست احاطه می‌شود. یک خط کش لمسی وجود دارد که می توانید برای قرار دادن خطوط مستقیم آن را بکشید و بچرخانید.

بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

Vectornator X

Vectornator X دارای ابزارهایی است که باید برای همه، از هنرمندان و طراحان شغل گرفته تا افرادی که دوست دارند عکس های مورد علاقه خود را به آثاری براق و پوستر مانند تبدیل کنند، جذاب باشد. اگر یک تصویرگر هستید، ویژگی‌هایی برای شما مناسب است که به شما امکان می‌دهد به سرعت پروژه‌ها را با اشکال، مسیرها، نوع و قالب‌ها کار کنید. یک عکس را بارگیری کنید، پالت لایه ها را انتخاب کنید، قفل لایه را باز کنید، روی عکس روی بوم ضربه بزنید، روی زبانه سبک ضربه بزنید و سپس روی Auto Trace ضربه بزنید. در عرض چند ثانیه، شما از عکس فوری به هنر وکتور رفته اید.

بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

Desyne

Desyne می‌تواند به سرعت طرح‌بندی های گرافیکی را کنار هم قرار دهد، که می‌توان از آن برای آگهی‌ها، پوسترها و بنرهای آنلاین استفاده کرد. شما با انتخاب یک الگو شروع می کنید. برخلاف بسیاری از برنامه های ظاهرا مشابه، تقریباً همه چیز در اینجا قابل ویرایش است. این بدان معناست که اگرچه می‌توانید یک تغییر سریع در برخی از متن‌ها ایجاد کنید و نتیجه را صادر کنید، اما می‌توانید با ابزارهای داخلی کار کنید تا چیزی کاملاً متفاوت از آنچه شروع کرده‌اید بسازید.

بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

Universe

Universe (وب سایت ساز) پیشنهاد می کند که بتوانید در 60 ثانیه یک وب سایت ایجاد کنید. هر صفحه یک شبکه است. شما یک بخش را کشیده و سپس تصمیم می گیرید که چه چیزی باید آن را پر کند (عکس، متن، دکمه های رسانه اجتماعی یا ویدیو). می توانید از ابتدا شروع کنید یا با یک موضوع کار کنید. وقتی کارتان تمام شد، یک دکمه را بزنید و تلاش‌های شما آپلود می‌شوند.

بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

Autodesk SketchBook

Autodesk SketchBook یک برنامه طراحی است. نوار ابزارها در لبه های صفحه قرار دارند و دسترسی سریع به تعداد زیادی براش قابل ویرایش، سیستم لایه های جامع و ابزارهایی برای ترسیم اشکال، افزودن متن و دستکاری انتخاب ها را فراهم می کنند. روی دکمه تمام صفحه ضربه بزنید و بیشتر رابط از بین می‌رود و بوم شما باقی می‌ماند، اما براش‌ها، انتخابگرهای رنگ و لایه‌ها همیشه در دسترس هستند و با فشار دادن یک سوئیچ کوچک روی صفحه قابل دسترسی هستند.

بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

Unsplash

Unsplash برنامه ای است که به شما امکان دسترسی سریع به هزاران تصویر را می دهد که سخاوتمندانه توسط جامعه عکاسی به وب سایت Unsplash هدیه داده شده است. این عکس‌ها را می‌توان به‌طور کاملاً رایگان، برای هر هدفی که بخواهید مورد استفاده قرار دهید و می‌توانید آنها را به دلخواه تغییر دهید. می‌توانید چیزی خاص را جستجو کنید، عکس‌های جدید را مرور کنید، یا بر اساس مضامین کاوش کنید. صفحه نمایش بزرگ آیپد راه مناسبی برای نگاه کردن به ده ها تصویر است که در حالت تمام صفحه بین آنها حرکت می کند.

بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

Artomaton – نقاش حرکت

Artomaton کمی شبیه Prisma است، زیرا از هوش مصنوعی برای تبدیل عکس‌ها به چیزی که به نظر می‌رسد نقاشی شده یا طراحی شده است، استفاده می‌کند. Artomaton می‌خواهد حداقل مقداری کنترل بر خلاقیت‌هایتان را به شما بدهد. برای شروع، جلوه های رسانه ای طبیعی را نقاشی می کنید. این کار را به آرامی انجام دهید تا ظریف ترین طرح ها را دریافت کنید. هر اینچ از بوم را بپوشانید و در نهایت به یک اثر هنری کامل تر خواهید رسید. فراتر از آن، تنظیمات زیادی برای کمانچه وجود دارد. تصاویر به دست آمده همیشه از نظر واقع گرایی کاملاً قانع کننده نیستند، اما همیشه خوب به نظر می رسند و اگرچه بسیاری از مواد در پشت IAP قفل شده اند، شما مقدار زیادی را به صورت رایگان دریافت می کنید.

بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

Brushes Redux

برنامه اصلی Brushes یکی از مهمترین برنامه ها در آیفون بود. با استفاده خورخه کلمبو از آن برای رنگ آمیزی جلد نیویورکر، پتانسیل این فناوری را به نمایش گذاشت و اینکه آیفون را می توان برای تولید استفاده کرد، نه صرفاً مصرف. با خرید ipad، شما می توانید از مزایای صفحه نمایش بسیار بزرگتر استفاده کنید. اما مزیت اصلی این اپلیکیشن ماهیت قابل دسترس بودن آن است. استفاده از آن بسیار آسان است، اما همچنین برای کسانی که به آن نیاز دارند، قدرت زیادی دارد، به ویژه در سیستم لایه‌بندی و طراحی فوق‌العاده براش.

بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد 2021

برخی دیگر از برنامه ها

  • Canva
  • Pixel art editor – Dottable
  • Folioscope
  • MediBang Paint
  • PicsArt

سخن پایانی

در این مقاله از سایت اپل فا به معرفی بهترین برنامه های طراحی رایگان آیپد پرو 2021 پرداخته شد. در صورتی که شما هم دنبال برنامه های نقاشی، طراحی، طراحی گرافیکی و انیمیشن هستید، این مقاله می تواند منبع مفیدی برای شما باشد.

منبع: techradar.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :